دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته

Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است. همانطور که گفته شد، هر بازدید کننده یک IP مخصوص به خود را دارد و بوسیله آن شناسایی می‌شود. امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد. صاحب سایت با ایجاد تغییر در تنظیمات سرور، تعیین می‌کند که اگر یک IP به کرالر تعلق داشت، نسخه متفاوتی از صفحه وبی که برای کاربران واقعی بکار می‌رود، برای آن IP به نمایش در‌آید. اگر موتور جستجو مورد Cloaking را شناسایی کند، وب سایت متخلف را پنالتی کرده و برای همیشه از ایندکس خود حذف می‌کند. در نتیجه، آن وبسایت دیگر در هیچ یک از صفحات نتایج جستجو آورده نخواهد شد.

به همین علت، بر خلاف سال‌های گذشته که موتورهای جستجو را مسبب کاهش کیفیت تولید محتوا در فضای وب می‌دانستند، امروز چنین توصیفی بسیار کمتر شنیده می‌شود و به کار می‌رود. همچنین، تلاش برای افزایش رضایت کاربران، معمولاً به ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد. هدف شما از سئو کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش است.

مراحل کامل برای انجام سئوی محتوا یک وب سایت

یکی از بهترین روش ها برای بهبود رتبه بندی سئو، تولید کردن محتوای با کیفیت منحصر به فرد و مهم می باشد. هر چه محتوای با کیفیت تری تولید کنید، موتور های جستجو اهمیت بیشتری به سایت شما میدهند و متوجه می شوند که سایت شما مفید می باشد. سلام دوست عزیز
اگر موضوع سایت شما در اینترنت جستجو میشود احتمالا نیاز کاربران نیست یا اطلاعی از این نیاز خود ندارند.

  • گوگل اینستنت، یا جستجوی زمان واقعی، در اواخر سال ۲۰۱۰ در تلاشی به‌منظور به‌هنگام‌تر و مرتبط نمودن جستجوها ارائه شد.
  • همچنین مشاهده این ویدئو برای پیداکردن مسیر شغلی و یادگیری سئو مفید است.
  • البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آن‌ها تکیه نمی‌کند.
  • این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینک‌های معمولی از لینک‌های نوفالو ابداع شد.
  • هر دو نوع پیوند به سایت شما کلیدی هستند، زیرا رتبه شما را در نتایج جستجوی گوگل افزایش می‌دهند.
آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته

برای این اقدام تنها تولید محتوا کافی نیست و می‌بایست بهینه‌سازی سئو داخلی، سئو خارجی و در ادامه سئو تکنیکال به درستی انجام گیرد. فراموش نگردد که یک استراتژی و هدف‌گذاری درست می‌تواند راه رسیدن به صفحه اول گوگل را نیز برای صفحات هموار سازد. درباره لینک داخلی در قسمت بالا توضیحاتی ارائه شد، در این قسمت برای یادآوری مجدد و ذکر نکات مهم، مجددا به این مبحث می‌پردازیم. لینک داخلی، که هایپرلینک نیز نامیده می‌شوند، هنگامی صفحه‌ای از یک سایت به صفحه دیگری از همان سایت لینک دهد، اصطلاحا به آن لینک داخلی می‌گوییم.

در استفاده از انواع انکر تکست باید با نکات و تکنیک های سئو خارجی و ساخت بک لینک آشنایی داشته باشید. زمانی که این اقدامات انجام شود موتورهای جستجو محتواهایی که تازه منتشر شده اند را پیدا خواهند کرد و برای در اختیار گذاشتن کاربران آن ها را طبقه بندی می کنند. زمانی که بدانید کار سئو چیست به نتیجه می رسید که فاکتورهای متعددی برای بهینه سازی سایت وجود دارد و تمامی این موارد باید با دقت تمام و به صورت کاملا اصولی، انجام شود. از سال ۲۰۰۹، تنها چند بازار بزرگ وجود دارد که گوگل در آن‌ها، موتور جستجوی پیشرو نیست.

الگوریتم دزد دریایی (2014 Pirate)