دسته‌ها
اخبار

آزمون آنلاین آیین نامه بدهید حتما

آزمون آنلاین آیین نامه بدهید حتما

بهترین گزینه پیشنهادی برای داشتن سوالات جدید، استفاده از وب سایت های برتر و معتبری است که نمونه سوالات آیین نامه و جزوات و نکات مربوط به آن را ارائه میکنند. نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی مفهومی راهنمایی و رانندگی با جواب سایت دکتر رانندگی . اما این سوال مطرح می شود که قبل از آزمون راهنمایی رانندگی خود آزمون آنلاین آیین نامه بدهیم یا نمونه سوالات را دانلود کنیم . در صورتی که از متقاضیان دریافت انواع گواهینامه هستید و قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی 100%) برایتان مهم است اکنون با شرکت در آزمون‌های کاملا رایگان این سایت از قبول شدن در آزمون پیش روی خود مطمئن شوید. همان طور که پیش از این نیز ذکر شد، برای گرفتن گواهی‌ نامه باید از دو آزمون عبور کنید که شامل ازمون ایین نامه اصلی و ازمون عملی رانندگی می باشد. این نرم افزارها، حاوی منبع بزرگی از تست های آیین نامه راهنمایی و رانندگی هستند.

کتاب آیین نامه

تمام سوالاتی که در ازمون ایین نامه سایت تست درایور مشاهده می کنید هر بار در آزمون اصلی ایین نامه راهنمایی و رانندگی تکرار می شود . به طور مثال شما امروز در آزمون آنلاین آیین نامه شماره 1 شرکت می کنید و جواب های صحیح را می بینید. اما حتما فردا یا دو روز دیگر هم دوباره در همین آزمون شماره 1 دوباره شرکت نمایید. در واقع تعدادی از تستهای آزمون اصلی راهنمایی و رانندگی، مربوط به بخش فنی آیین نامه است.

تنها راهی که میتوان به کمک آن از پس دو آزمون سخت راهنمایی و رانندگی بر آمد این است که نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم را دانلود و چندین بار آنها را مطالعه نمایید. بسیاری از افراد که آگاهی درستی از ضرورت مطالعه تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی ندارند، در پیش از آزمون بسیار سردرگم و حیران اند. آن ها تلاش می کنند مطالبی را با سایر هنرجویان مرور کنند و هر وقت با مطلبی متفاوت روبرو می شوند که آگاهی نسبت به آن ندارند، دچار استرس می شوند.

  • مطمئناً يكی از مهمترين مراحل آموزش رانندگی، آزمون تئوری مهارت رانندگی ميی باشد، هنرجويان برای رسيدن به مرحله‌ی آزمون عملی رانندگی، مي‌بايست ابتدا آزمون تئوری را با موفقيت طی كنند.
  • سد اول ازمون ایین نامه اصلی است و سد دوم ازمون عملی رانندگی است.
  • آزمون های آنلاین راهنمایی رانندگی از جمله ابزارهای بسیار مفید برای داوطلبان شرکت در آزمون آیین نامه می باشد که با کمک آن ها می توان شرایط کلی شرکت در آزمون را برای داوطلب شبیه سازی کرد.
  • بهتر است نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را پیش از آزمون آیین نامه رانندگی مرور کرد و تمامی نکات آزمون‎‌های قبلی را شناخت.
  • با رسیدن به پاسخ، همه چیز در ذهنتان نقش می‌بیندد و راه چند ماهه را چند روزه طی می‌کنید.

برای آزمون در اختیار داشتن نمونه سوالات فنی آیین نامه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. برای شروع آزمون تابلوهای اخطاری یا بازدارنده آیین نامه راهنمایی و رانندگی روی دکمه زیر کلیک کنید. مجموعه سوالاتی گفته میشه که در هنگام یادگیری رانندگی عملی با آن ها مواجعه شده اید. این موارد اصول رانندگی است و طبق تجربه خود باید به آن ها پاسخ دهید.

بهترین سایت آیین نامه

روش دیگری نیز برای خواندن نمونه سوالات است و آن دانلود نرم افزار آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی است که این نرم افزار ها زیاد در بازار موجود می باشند . در این بخش باهم بررسی می کنیم چه عواملی رعایت بشه تا موفقیت با در آزمون آیین نامه قطعی باشد. موفقیت در آزمون می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد و آشنایی با سوالات و تست ها می تواند به شما در موفقیت کمک کند. برای گذراندن آیین نامه رانندگی نیاز است آزمون اصلی آن را قبول بشید و بعد آموزش رانندگی به صورت عملی امتحان گرفته خواهد شد.

تست آزمون آیین نامه رانندگی ۱۴۰۱

تعداد ۳۰ سوالات به صورت تصادفی از میان ۵۰۰ سوال برای شما برگزیده می شود، می تواند پس از اتمام آزمون دوباره در آزمون شرکت کنید تا سوالات جدیدی برای شما نشان داده شود. از پرسنل آموزشگاه خصوصا خانم داخم مربی ام خیلی تشکر میکنم بابت صبر و حوصله و اخلاق خوبشون ایشون واقعا با ارامش نکات رانندگی رو به هنرجو اموزش میدن براشون آرزوی سلامتی دارم. در حال حاضر به خاطر استقبال خوب شما سوالات رايگان آيين نامه به صورت رايگان در اختيار شما قرار دارد . 2.همواره سوالات آزمون هر فرد با سایر افراد حاضر در آزمون متفاوت است. به این صورت که بعد از اتمام آزمون به شما نمره دریافتی و سوالاتی که اشتباه پاسخ داده اید را اعلام میکند. اول کتاب رو مطالعه کردم و بعد حدود ۲۰ تست این سایت رو زدم و مرور کردم و کاملا مشابه امتحان بودند.

کتاب آیین نامه 95

اما برای دیدن پاسخ های درست برای هر سوال، نیاز است بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” که پس از پایان هر آزمون به شما نشان داده می شود کلیک نمایید. این موضوع باعث می شود شما از خواندن نمونه سوالات خسته نشوید و در آزمون های دیگر درایوینگ آیین نامه هم شرکت کنید. من امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ سه شنبه امتحان ایین نامه داشتم و همین دفعه اول با ۳غلط قبول شدم کلا از ۲۰ تا پسری که بودن ۳تاشون قبول شدن که یکیشم من بودم از ۳۰ تا خانم هم فکر کنم فقط ۴تا قبولی بود. توصیه ما این است که برای موفقیت در این آزمون ابتدا تمام آیین نامه را به دقت مطالعه کنید و بعد تمرکز خود را بر روی آزمونها و تست های آزمون بگذارید.

این حس مسئولیت پذیری ایجاب می کند که مطالب کتاب را به طور جامع و کامل مطالعه کنید. برای شروع مجدد آزمون نیازی به ریفرش صفحه نیست و بعد از پایان آزمون فقط کافیه روی گزینه ” دوباره شروع کن ” کلیک کنید. این آزمون آنلاین تنها آزمون یک پارچه رایگان در فضای مجازی می‌باشد.

نظرات شما برای ما ارزشمند است، لطفا پس از استفاده از این آزمون ها نظر یا انتقاد یا پیشنهادی که دارید در پایین همین صفحه درج کنید.