دسته‌ها
اخبار

استخدام وکیل در تهران ای استخدام-کدام وکیل

بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. در این بخش وکلای موسسه حقوقی وکیل تهران، به سوالات متداول در خصوص مسائل حقوقی خانواده می پردازند. با روش‌های بالا می‌توانید فهرستی از وکلای مد نظر خود فراهم کنید.

  • زیرا که در پرونده‌های خانواده، موضوع اصلی که در روند پرونده دچار آسیب می‌شود، خانواده‌‌ی شماست.
  • اثبات رابطه نامشروع زوجه چه اینکه اقرار بدان کند یا حکم قطعی در این خصوص صادر شود مطلقا ارتباطی به مهریه ندارد و مهریه باید پرداخت شود و این باور که زوجه خیانت کند مهریه از بین می‌رود باور غلط است.
  • جدا از تمام دغدغه های اقتصادی گاهی اوقات لازم است که از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی توسط وکیل در تهران بهره گرفت و مشکلات فکری خود را با او در میان بگذارید و مشکل خود را حل کنید.
  • و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد.
  • مواد مخدر به موادی گفته می شود که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که سیستم عصبی بدن انسان مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌ کند.

برای حل و فصل شدن دعاوی های ملکی نیاز به بهترین وکیل ملکی در تهران است که توصیه می شود به او مراجعه کرده و در مدت زمان محدودی مشکل ملکی خود را حل کنید، زیرا ملک دارای ارزش مالی بسیار زیادی است و نیاز به وکیلی خبره و متخصص در زمینه ملکی است. وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران می باشد و در زمینه های حقوقی فعالیت های زیادی را برعهده داشته است. ایشان نویسنده کتب بایسته های حقوقی است که در دانشگاه برای دانشجویان حقوق هم تدریس می شود. خانم میترا ضرابی به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران معرفی گردیده است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سالیان زیادی است که در زمینه های مختلف حقوقی اعم از کیفری، خانوادگی، ثبتی، ملکی و غیره در تهران فعالیت دارد.

بهترین وکیل خانواده در تهران:

برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید.

متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود. دعاوی ملکی از پیچیدگی بسیار برخوردار می‌باشد، دعاوی ملکی در شهر تهران نیز به دلیل افزایش ساختمان سازی بسیار زیاد شده است که حل و رسیدگی آن نیازمند داشتن اطلاعات زیاد می‌باشد. در حال حاضر، پرونده‌های ملکی، همواره به دلیل پیچیدگی خرید و فروش املاک و مسایل حقوقی وابسته به آنها، افراد زیادی را درگیر خود کرده و مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورده است. این نکته را به یاد داشته باشید که موفقیت شانسی نیست مخصوصا در حوزه وکالت که جزء به جزء مهم است. شما می توانید با رعایت کردن دو گزینه مهم هزینه و تجربه از خدمات وکیل پایه یک دادگستری یا بهترین وکیل تهران بهره مند شوید.

بنیان وکلای دادحامی

وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین مجله خبری وکیل و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود. گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد. وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید. یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و دارای سابقه درخشان وکالتی در زمینه های مختلف حقوقی است. ایشان توانسته است تا 1300 پرونده موفق را در کارنامه وکالتی خود به ثبت برساند.