دسته‌ها
اخبار

استخدام وکیل در تهران ای استخدام-کدام وکیل

مواردی مانند تعدد جرم و یا تکرار جرم از جمله عوامل تشدید کننده مجازات مواد مخدر است. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در مین پرونده های مواد مخدر و دیگر موارد در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد. پرونده های مواد مخدر بسیار مهم اند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند.

انجام کلیه امور مربوطه به ثبت شرکت، تغییرات شرکت، ثبت علامت و برند تجاری و همچنین تمام امور پس از ثبت مانند اخذ کد اقتصادی، اخذ کارت بازرگانی و .. این یک نمونه از مشکلاتی است که شما با یک وکیل حرفه ای و کاربلد کار نمی کنید و این مشکلات هم ایجاد می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه حقوقی دادارمنش می‌باشد. دارای سرعت بالا برای انجامِ به موقع فرآیندهای پرونده و همچنین صبور بودن برای رسیدن به بهترین نتیجه در زمانِ درست. اهل مطالعه بودن و اطلاع داشتن از جدیدترین تغییرات قانونی در رابطه با حیطه‌ی کاری خود. آشنا بودن به تمامی روندهای دادگاهی که با پرونده‌های ملکی در ارتباط هستند.

درخواست ارزیابی پرونده رایگان

ایشان در حدود 600 پرونده حقوقی در دعاوی های مختلف را برعهده داشته است و پرونده های موفق زیادی را هم در سوابق کاری خود کسب کرده است. خانم بهجت مشفق وکالت و مشاور حقوقی شرکت های معتبر مختلفی را مانند کشتیرانی خدمات ساحلی ایران، راهبران بندر فریدونکنار و مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد را برعهده داشته است و بیشترین مجله خبری وکیل تخصص او در پرونده های مربوط به حمل و نقل بین المللی و حقوق دریایی است. خانم زهره محمدآبادی وکیل پایه یک دادگستری در تهران، دارای رتبه ۱۲ کانون وکلای دادگستری مرکز، رتبه ۲۱ آزمون قضاوت و رتبه ۳۳ ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران هستند، همچنین خانم محمدآبادی مدرس حقوق جزا و کیفری در دانشگاه نیز می باشند.

و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد. چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد. دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است. بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند.

سپهر نظری

بیان روان و واضح پرونده، توسط وکیل ماهر از جمله اقدامات بهترین وکیل است. این‌ که دانایی توانایی است یعنی ارائه‌ی راه‌ حل‌‌های حقوقی موثر و مفید، با تسلط به قوانین و رویه قضایی محاکم برای مساله موجود که هم به نفع و صلاح موکل است. همچنین مسئولیت بهترین وکیل در تهران روشن کردن راه برای قاضی جهت احقاق حق موکل است.

در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با تهران وکیل همکاری می نمایند. دفتر حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد. موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و…

  • اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست.
  • انجام کلیه امور مربوطه به ثبت شرکت، تغییرات شرکت، ثبت علامت و برند تجاری و همچنین تمام امور پس از ثبت مانند اخذ کد اقتصادی، اخذ کارت بازرگانی و ..
  • به دلیل اهمیت بالای پرونده های حقوقی مرتبط با امور ملکی جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی به خرج دهید.
  • کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و همسایگانی که در اطراف خود دارد یکی از کشور هایی می باشد که در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر قرار دارد.
و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است. برای حضانت و مواظبت کردن طفل كه والدیـن او از یكدیگر جدا شده‌اند، مادر تا ۷ سالگی (پسر یا دختر فرقی ندارد) اولویت دارد و پـس از آن حضانت با پدر می باشد. دختر در سن ۹ سالگی و پسر در سن ۱۵ سالگی از سن حضانت خارج شده و میتواند خود گزینش نماید که با پدر زندگـی نماید و یا مادر.

قدم بعدی برای اطمینان از یک انتخاب درست تنظیم یک قرار مشاوره با وکیل مد نظر است. بسیاری از وکلا جلسه‌ی اول مشاوره را رایگان برگزار می‌کنند یا مبلغ کمی بابت آن می‌گیرند. این مشاوره‌ها را حتی بعد از انتخاب وکیل هم با وکلای دیگر می توان ارایه داد. معمولا وکلا دوست ندارند در کار همکار خود دخالت کنند، اما این حق شماست که نظرات مختلف را درباره پرونده جویا شوید. از این نظرات یادداشت بردارید، ممکن است جایی به کمک شما یا وکیلتان بیاید. از راه‌های دیگر برای پیدا کردن یک وکیل خانواده خوب در تهران یا شهرهای بزرگ دیگر، جستجوی اینترنتی است.