دسته‌ها
اخبار

انواع وکیل در ایران موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا-کدام وکیل

معمولاً بعضی افراد مشاور یا کارشناس حقوقی را با وکلا اشتباه می‌گیرند یا فرض می‌کنند که هردوی آن‌ها یکی هستند. ببینید از دیدگاه شما اینطور هست با توجه به تجربه ای که داشتیم فردی خودسر جهت پرونده ای با توجه به اطلاعاتی که شما فرمودین از جستجو کردن و اطرافیان اقدام به طرح دادخواستی کرده بودند که این امر از جهت اینکه اطلاعات علمی و تخصص و تجربه ای نداشته باعث از دست دادن ملک خود شده است. ازتهران وکیل گرفتم گول تبلیغات زیادش روخوردم ، هرچی پول داشتم دادم وکیل پولموخورد بدون اینکه کاری کنه ،بهشون اعتمادنکنید . راز دار بودن – وکلا اطلاعات بسیار خصوصی موکلان خود را به منظور دفاع بهتر از پرونده کسب می کنند و باید برای موکلان خود رازدار خوبی باشند.

سئوال حقوقی خود را بپرسید

مثلا یک وکیل در حیطه دعاوی خانواده دارای تخصص و مهارت است و دیگر در حوزه چک و اسناد تجاری و برخی نیز در حیطه قرارداد‌ها یا شرکت‌ها دارای بیشترین تجربه و فعالیت هستند. در مجموع هیچ محدودیتی برای قبول وکالت از طرف وکلای پایه یک دادگستری در هیچ پرونده‌ای وجود ندارد، ولی شما برای انتخاب بهترین وکیل باید به دنبال وکیل پایه یکی باشید که در حیطه‌ای مشخص، دارای مهارت و تجربه و دانش بالاست. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است.

آیا به یک وکیل متخصص نیاز دارید؟

اما این نکته را بدانید که درصد پیروزی آن‌ها بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری بسیار کمتر از هنگامی است که وکیل پایه یک دادگستری از آن‌ها در مقابل طرف دعوا دفاع کند. وکلای پایه یک دادگستری که با صداقت و وجدان کاری، امور موکلین خود را به سرانجام می‌رسانند، به نحوی مانع از ضایع شدن حقوق انسان نیز می‌شوند که این مهم دارای پیامد‌هایی بسیار خوبی در جامعه است. وکیل دعاوی بین المللی در واقع وکیلی است که پروانه وکالتش را از کانون وکلای دادگستری ایران اخذ کرده و علاوه بر تخصص و اشراف بر مواد قانونی و حقوق ایران، به قوانین و مقررات کشورهای دیگر نیز آشنایی دارد به طوری که در صورت تعارض قونین ایران و کشورهای دیگر، می تواند به حل این تعارض بپردازد. وکالت دادگستری و وکالت حقوقی شغل و حرفه ای تخصصی است و قوانین داخلی کشورها تا حد زیادی با هم تفاوت دارد و حتی نحوه رسیدگی دادگاهها در کشورهای مختلف به موضوعات حقوقی، متفاوت است. اصولا وکلای دادگستری از جمله وکلای مستقر در ایران و وکلای ایرانی و به تعبیر دقیق تر وکیل دادگستری که در ایران تحصیل کرده و مجوز وکالت گرفته است، فقط نسبت به قوانین و مقررات داخلی کشور خود احاطه و اشراف دارند.

  • رسیدگی به پرونده نظام وظیفه کار پیچیده‌ای هست پس سعی کنید اطلاعات کافی و مستند کسب کرده و در انتخاب وکیل دقت داشته باشید.
  • به‌عنوان‌مثال، وکیل محیط‌زیست یا وکیل قراردادی نیز از انواع دیگر شغل وکالت است.
  • مسئولیت این وکلا شامل برنامه‌ریزی مالیاتی، تفسیر قانون مالیات و تأثیرات آن بر موکل است.
  • امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد.

در سال‌های اخیر زنان در عرصه شغل و کسب‌و‌کار، بیشتر از قبل فعال بوده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که باوجود موانع زیادی که پیش روی آن‌ها توسط جامعه گذاشته شده است، همچنان این فعالیت را ادامه و افزایش دهند. با توجه به آن‌که خانم‌ها مخصوصاً خانم‌های متأهل، معمولاً موانع و مشکلات زیادی را برای رسیدن به یک جایگاه شغلی خوب پشت سر می‌گذارند، افرادی بسیار مجله خبری وکیل سخت‌کوش هستند و مخصوصاً در جایگاه وکیل خانواده، بسیار موفق می‌شوند. وقتی افرادی اغلب سر مسائل و مشکلات مالی با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند، نیاز است تا وکلای دعاوی با حضور در دادگاه از حقوق موکلین خود دفاع کنند تا درنهایت قاضی و دادگاه به یک تصمیم برسد. این اختلافات می‌تواند بین اشخاص حقیقی یا حتی حقوقی مانند شرکت‌ها یا سازمان‌ها باشد.

عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند.

معرفی انواع شغل وکالت + وظایف و ویژگی‌های شخصیتی یک وکیل