دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل ایران گروه وکلای آریا دادیار-کدام وکیل

آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه مجله خبری وکیل شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. یک جلسه آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری متخصص، برای شما تنظیم می‌شود تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. گروه وکلای ایران با سابقه اجرای رأی دادگاه های خارجی از جمله امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت، بحرین و ترکیه و تجربه داوری بین المللی آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران ارجمند می باشد.

امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور

بازار وکالت گرفتار فاصله طبقاتی است، عده‌ای آنقدر در این بازار گیرشان می‌آید که نامشان را باید در فهرست مولتی‌میلیونرها نوشت و عده‌ای دستشان آنچنان کوتاه است که هرچند ماه یک بار هم پرونده‌ای گیرشان نمی‌آید. در میانه این دو گروه هم مردم ایستاده‌اند که نمی‌دانند بالاخره به اولی‌ها اعتماد کنند یا به دومی‌ها. پرداخت نکردن نفقه زمانی جهت طلاق از طرف زن قابل استناد می باشد که مرد از دادن نفقه استنکاف و الزام وی به تائیدیه آن ممکن نباشد. در ایران) متفاوت است و نمیتوان انتظار داشت که همه ی آنان فعالیت مشترکی داشته باشند. اگر منظورتان سامانه ثنا است، احراز هویت چند دقیقه بعد از ثبت نام تکمیل می شود.

بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است. اگر شما هم دغدغه این موضوع را دارید حتما در جریان سرعت تغییرات قوانین نظام وظیفه هستید. پس باید به دنبال وکیلی که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد، باشید. رسیدگی به پرونده نظام وظیفه کار پیچیده‌ای هست پس سعی کنید اطلاعات کافی و مستند کسب کرده و در انتخاب وکیل دقت داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.

کلیه اشخاص بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری می‌توانند شکایات خود به مراجع قضایی ارائه داده و همچنین قادر به دفاع از حقوق خود در برابر تضییع آن است. اما این نکته را بدانید که درصد پیروزی آن‌ها بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری بسیار کمتر از هنگامی است که وکیل پایه یک دادگستری از آن‌ها در مقابل طرف دعوا دفاع کند. وکلای پایه یک دادگستری که با صداقت و وجدان کاری، امور موکلین خود را به سرانجام می‌رسانند، به نحوی مانع از ضایع شدن حقوق انسان نیز می‌شوند که این مهم دارای پیامد‌هایی بسیار خوبی در جامعه است.

دادنیک موسسه حقوقی است که به صورت تخصصی امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور را انجام می‌دهد. همه وکلای فعال در این موسسه پایه یک بوده و دارای پروانه وکالت می‌باشند. همیشه خوب است برای حل اختلافات حقوقی از بهترین وکیل ایران که تجربه کافی دارد کمک بگیرید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل و فصل نماید در کوتاه ترین وقت حکم دادگاه را به نفع شما اخذ نماید. کار وکلا در مورد قوانین خانواده، کمک به افراد در حل مسائل حقوقی در روابط خانوادگی، از جمله طلاق و مشکلات والدین و فرزندان است.

در صورتی که برای پرونده حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارید، وکلای دادسو می توانند این کار را برای شما به بهترین صورت انجام دهند. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. که سامانه میخک مربوط به وزارت امور خارجه و سامانه ثنا مربوط به قوه قضاییه است.

  • سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد.
  • بهتر است بدانید که انجام انواع امور بانکی مانند افتتاح حساب، مسدود کردن حساب، دریافت وجه از بانک و انواع امور دیگر توسط وکیل در ایران قابل انجام است.
  • وکیل سیامک نمازی می‌گوید که این زندانی دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی پس از هفت روز به اعتصاب غذای خود پایان داده اما در این مدت، با حدود پنج کیلوگرم کاهش وزن، افت انرژی و کاهش فشار خون مواجه شده است.
  • از مزایای رجوع به وکیل پایه یک دادگستری، دقت او در تنظیم قرارداد وکالت و ذکر تمامی نکات لازم و مهم و در نهایت تشریح آن برای موکل است.
  • ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. هر زمینه از دعاوی حقوقی نظیر وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل ملکی، وکیل کیفری و….

خدمات تخصصی حقوقی در بنیاد وکلا

سعید افکاری، برادر نوید افکاری کشتی‌گیر اعدام‌شده، می‌گوید که دیگر برادر او، وحید، ۸۷۰ روز است که در سلول انفرادی زندانی است. نایب رئیس انجمن داروسازان ایران افزود که کشور هنوز نیز با کمبود سرم، آنتی‌بیوتیک، داروهای بیهوشی، داروهای بیماران اعصاب و روان و اسپری‌های تنفسی روبرو است. کوثر خشنودی‌کیا، کمان‌دار تیم ملی ایران و نایب قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان آسیا، پس از آن که در جریان «راهپیمایی سکوت» هجدهم آذر کرمانشاه، هدف شلیک سلاح‌های ساچمه‌زن نیروهای یگان ویژه قرار گرفت، بینایی چشم چپ خود را از دست داد.