دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید️【سال1401】-کدام وکیل

خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. مشاوره حقوقی و تخصصی بیشتر وکلای محترم با پرداخت هزینه است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.

چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم

با توجه به اینکه در تمامی پرونده‌هایی که مربوط به دعاوی مختلف هستند. اصولاً وکیل خوب در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد. وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد. تا با ارائه بهترین راه‌ حل و پیشنهادات موکل را به حق خویش برساند. همچنین باید از قلمی محکم روابط ‌عمومی قوی و فن بیانی شیوا برخوردار باشد. وکیل ماهر در تهران می‌بایست قوانین و مقررات و رویه‌های قضایی مرتبط با موضوع را برای موکل خود به زبان ساده توضیح دهد.

بعد از ۷ سالگی هم پـس از اینکه حضانت فرزند به پدر داده شد مادر میتواند برای ملاقات با فرزندش زمان بگیرد. آیا در دادگاه توانسته‌است ارتباط خوبی با قاضی و طرف‌های دیگر پرونده داشته باشد؟ منظور از ارتباط خوب، توانایی گفتگو است. برای استفاده از تمام امکانات سایت لطفاً جاوا اسکریپت را فعال کنید.

از آن جایی که نتیجه ی برخی دادگاه ها در آینده ی فرد موثر است بهترین و منطقی ترین کار این است که یک وکیل خوب در تهران پیدا کنید.دلایل اهمیت پیدا کردن وکیل حقوقی متخصصزیاد است. از آن جایی که یکی ازوظایف وکیل حقوقی خوب در تهرانتهیه ی مدارک لازم است و بنا به تجربه ای که وکیل در انجام کار دارد کار شما با سرعت بیش تری انجام می شود. حواستان باشد که شما زمانی برای انجام آزمون و خطا ندارید و یکوکیل با تجربه حقوقیکه آزمون و خطا های لازم را انجام داده است امکان اشتباه را از شما می گیرد.

تمامی اشخاصی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم دارند و آن انتخاب بهترین وکیل در تهران می‌باشد. زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند. از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند.

  • وکیل خوب در تهران می‌بایست در قلمرو حقوقی حاکم در ممسئله را برای قاضی روشن نماید.
  • ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید.
  • همچنین در برخی موارد آشنا به امورات فقهی بوده و مجتهد باشند.
  • عنوان مشاور حقوقی صرفا به وکلای دادگستری اطلاق می‌گردد و سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق صرفا با همکاری با وکلای دادگستری و کسب تجربه لازم می‌توانند اقدام به انجام مشاوره حقوقی نمایند.
  • وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند.
آقای امیرحسین آبادی در سال 1395، ریاست کانون وکلا دادگستری مرکز را برعهده داشت و همچنین نویسنده حقوقی خیلی خوبی هم می باشد و تاکنون 8 مقاله از ایشان در مجلات معتبر ایران به چاپ رسیده است. در این لیست بهترین وکلای تهران که در کارنامه کاریشان، سابقه دفاع از پرونده های مهم و جنجالی زیادی داشته، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز هستن و وکالت معروف ترین افراد و موکلین رو ‏در پرونده ها قبول کرده اند، معرفی شده اند. آقای فرزادی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران می باشند. در زمینه تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، ملکی و … تخصص و تبحر کافی دارند. رسیدگی به پرونده های مربوط به طلاق، نفقه، کلاهبرداری، قتل، آدم ربایی، اختلاس و … از تخصص های ایشان است.

مریم عسکری وکیل پایه یک دادگستری

که اولا از قوانین و مقررات مربوط به مسائل حقوقی کاملا آگاه بوده و ثانیا با داشتن قدرت تحلیل مسائل مختلف می‌تواند. راهنمایی‌های لازم را در مسائل حقوقی مختلف به موسسات، شرکت‌ها و افراد نیازمند به این مشاوره‌ها ارائه دهد. وکلایی هستند که به دلیل تجربیات بسیار در پرونده‌های حقوقی با یک موضوع خاص، راه حل‌هایی مجله خبری وکیل برای مشکلات حقوقی موکل خود پیدا می کنند. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد. چرا که این گونه دعاوی به دلیل پیچیدگی و اهمیت در زمره مهم‌ترین دعاوی حقوقی هستند.

تا از بهترین وکیل در نارمک ⚖️【آپدیت 1401】