دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران و نحوه سوال از آن گروه وکلای آریا دادیار-کدام وکیل

هرچند وکیل می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی به خوبی عمل کند، اما اگر پرونده سرنوشت ساز و مهمی دارید، بهترین گزینه مشورت با وکیل متخصص در همان حوزه است. که بعد از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه به رشته حقوق و فارق‌التحصیلی، آزمون مخصوص برای شروع شغل خود و اخذ پروانه وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود. وکیل پایه یک دادگستری حقوقی در تهرانکسی است که می تواند کار هایی هم چون مشاوره حقوقی و وکالت انجام دهد.

  • اگر در شهر تهران یا شهرستان‌های اطراف آن با مشکل حقوقی رو‎به رو شده‌اید و برای حل مشکل خود نیاز به کمک دارید، قبل از هرچیز بهترین راه مشاوره با یک وکیل حرفه‌ای و مجرب در خصوص موضوع پرونده‌‌تان است.
  • مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور وکالت در تهران می باشد.
  • با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود.
  • تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد.
  • هزینه مناسب مطابق با تعرفه و توافق حسب مورد و پرونده و با توجه به وضعیت و شرایط موکل با لحاظ سهولت یا پیچیدگی پرونده.

در این مقاله هم برای راحتی شما سعی کرده ایم وکلایی که کارکشته هستند را معرفی کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد سوابق آن ها تا انتهای مقاله همراه ما در برترین وکیل باشید. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است.

وکیل سرقفلی

آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند. آقای چشمی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که گروه وکلای حکمت را مدیریت می کنند. آقای کریمی دارای 8 سال سابقه وکالت حرفه ای در دعاوی بانکی و بورس و از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند. دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه شهید چمران اهواز، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه شاهد تهران، دانشجوی حقوق از دانشگاه حمل و نقل تجاری از دانشگاه تهران و مدیر موسسه حقوقی بین المللی مهرآیین نامدار جاوید می باشند.

در بسیاری از موارد غالب بودن این ویژگی منجر به موفقیت وکیل در روند دادرسی گردیده است. پس برای انتخاب بهترین وکیل لازم است به تمامی شاخصه‌های فوق الذکر توجه دقیق گردد. پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ پیدا کرن وکیل دادگستری در کلان شهر تهران به دلیل داشتن تراکم جمیعت بالا کار دشواری است. بیش از 10 وکیل برتر تهران را به همراه با آدرس و شماره تماس برای شما جمع آوری کرده ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند. دعاوی ثبتی جزو پیچیده ترین دعاوی در حوزه مربوط به حقوق است و نیاز به وکیلی خبره و متخصص دارد تا بتواند مشکلات در این زمینه را به بهترین نحو انجام دهد.

دیوان عدالت اداری یکی از بالاترین مرجع قضائی اداری در ایران می باشد که به طور کلی به تمامی اعتراضات و شکایات مردم به سازمانها و ادارات و نهادهای دولتی رسیدگی می نماید. سازمانهای ادارای و دولتی در این رابطه باید به طور کامل به احکام مجله خبری وکیل صادره در دیوان عدالت اداری گردن نهند و اقدام به اجرای آنها بنمایند و این نشان از وسعت و قدرت این نهاد قضائی تخصصی در رابطه با اقدمامات ادارات دولتی می باشد. ممنونم از این که تا انتهای مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما بودید.

پس باید گفت وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می‌شود که مدرک کارشناسی خود در را صرفا در زمینه حقوق یا فقه و یا مبانی اسلامی از دانشگاه یا حوزه دریافت کرده است. برای دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست از آزمون سخت پذیرش کارآموزی نیز گذر نمود و بعد از پایان دوره مقرر شده برای کارآموزی، عنوان وکیل پایه یک دادگستری به فرد اطلاق خواهد شد و در حرفه وکالت مشغول به فعالیت حرفه‌ای می‌گردد. اگر شما دنبال بهترین وکیل تهران هستید و میخواهید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای آریا دادیار کمک بگیرید که با توجه به گروه بودن چندین وکیل همزمان روی پرونده شما کار می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

موضوعات کاربردی