دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت-کدام وکیل

پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد. پس مشاوران حقوقی که پروانه وکالت ندارند، امکان حضور در محاکم دادگستری را به عنوان وکیل دادگستری نخواهند داشت. همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است. وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران می باشد و دارای سوابق بسیار خوبی در زمینه های مختلف حقوقی است.

زمانی که وکیلی این پروانه را کسب کند به عنوان وکیل پایه یک و یا پایه دو اجازه قانونی برای بررسی امور حقوقی را خواهد داشت. وکیل مهتاب مرادی گروه حقوقی وکلای پایه یک دادگستری پذیرش انواع دعاوی حقوقی کیفری خانواده چک قرارداد ها و … اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم.

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند.

اما چنان چه تقاضای طلاق که از طرف زوج شده است، ناشی از تخلف خانـم از وظایف همسـری یا سوء اخلاق (بد اخلاقی) و رفتار زوجه باشد، در این صورت هم اجرت المثل به او تعلق نخواهد گرفت. ضمنا اگـر زوجه کارهایی را که شرعا برعهده وی نبوده، به دستور زوج و با نداشتن نیت تبرع انجام بدهد و برای محکمه هم ثابت شود، محکمه اجرت المثل کارهای انجام‌ گرفته را محاسبه و به پرداخت آن رأی می دهد. تمکین یعنی اینکه زوجه می بایست در اطاعت تمام از شوهر بوده و در این امر هیچ طور کوتاهی نکند. آقا نخست می بایست برای تاییـد عدم تمکین خانـم شکایت الزام به تمکین بدهد به این صورت چنان چه خانم در پاسـخ شکایت الزام به تمکین جـواب مناسبی ندهد و پـس از ارجاع کارشناس تعسشود که خانـم منزل را رها کـرده است و در منزل آقـا سکونت ندارد آقـا میتواند نداشتن تمکین خانـم را تاییـد نماید .

مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضوروکیلدر دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و.. از اخذوکیلامتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستریوکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیلوکیلبه صورت رایگان برای او وکالت نماید. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه.

بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند. پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه معامله ی ملکی با وکیل مشورت کنید تا سرمایه تان را از دست ندهید اما اگر به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل هستید ، وکیل ملکی خوب در تهران بسیار است که میتواند به شما کمک کند. به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود. شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید. به دلیل اهمیت بالای پرونده های حقوقی مرتبط با امور ملکی جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی به خرج دهید. خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم.

برای این که بهترین وکیل تهران را انتخاب کنید باید تحقیق و بررسی های زیادی انجام دهید تا یکی از مجرب ترین و کاربلدترین وکلای تهران را انتخاب نمایید. شما برای هماهنگی می توانید به شماره موجود در سایت تماس بگیرید. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند.

این مجموعه با بکارگیری جدیدترین روش و تکیه بر دانش فنی توانسته بعنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی فعالیت نماید ، مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری . گروه وکلای آریا دادیار ، فعالیت خود را از سال 1389 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود. در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند .

  • که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد.
  • وکیل پایه یک دادگستری، موظف است که بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه را برای موکل خود انتخاب نماید و در دفاع از موکل خود تمامی منافع او را در لحاظ کند.
  • بسیاری از وکلا جلسه‌ی اول مشاوره را رایگان برگزار می‌کنند یا مبلغ کمی بابت آن می‌گیرند.
  • سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید.
  • در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.
  • اکثر خانواده‌های ایرانی اثاث ضـروری برای زندگـی (جهیزیه) را به دختر می‌دهند تا به مسکن شوهرش ببرد که این رسم بنا به دلایل اجتماعی و ضمناً به منظور تهیه اعتبار و فراهم آوردن استقلال مالی برای خانـم به وجود آمده می باشد.

در این شرایط و تحت قوانینی کانون وکلا از میان وکلای دادگستری هر حوزه، یک نفر را به عنوان وکیل، برای او انتخاب خواهد کرد. همانطور که از نام آن مشخص است وکیل انتخابی وکیلی است که به انتخاب خود شخص انتخاب شده و وکالتنامه، بدون واسطه بین موکل و وکیل به امضا می‌رسد. یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند. مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند. دانشجویانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته اخذ نموده اند برای اجازه شرکت در آزمون، دروس دوره کارشناسی را در کاردانی پاس کرده باشند.

علی رفیعی وکیل پایه یک دادگستری

خسارات مالی یا جانی سنگین با تبعات غیرقابل جبرانی به بار می‌آورند. بیان روایی پرونده در دادگاه‌ها یک اصل بسیار مهم تلقی می‌شود که در اقناع و راضی کردن و راضی شدن قاضی نقش بسیار مهمی را دارد. وکیل حرفه‌ای در تهران باید در مرحله اول کار جمع‌آوری ادله، تجزیه ‌و مجله خبری وکیل تحلیل اطلاعات پرونده را انجام دهد. در مرحله بعدی کار، ترکیب آن اطلاعات در ساختاری محکمه‌ پسند به دادگاه ارائه شود. وکیل ماهر در تهران با استناد به قوانین و مقررات و شناساندن رویه قضایی به موکل، ضمن نشان دادن تسلط به کار خود، باعث موفقیت وی در دادگاه می‌شود.

کارن روحانی