دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت-کدام وکیل

همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید. پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. باید به موقع در دادگاه مجله خبری وکیل حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند، اگر سند، مدرک و یا اسناد دیگری از موکل دریافت کرد رسیدی به او تحویل دهد، تمامی دادخواست ها، لوایح و قراردادها را تنظیم کند و …. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود، پذیرش و مشاوره دعاوی کیفری، املاک و اراضی، تنظیم و بررسی تمامی قرادادهای ملکی، خرید، فروش، رهن، اجاره و … را انجام می دهند. پرونده های حوزه پولی و بانکی، ابطال مزایده بانکی، قبول پرونده های اجرای رای داوری و … هم از دیگر دعاوی است که توسط ایشان پذیرفته می شود.

مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند. در این پرونده ها نیز انتخاب یک وکیل پایه یک به عنوانبهترین وکیل تهران مهم است و برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین وکیل تهران در شرق و غرب یا شمال تهران برای قبول وکالت در پرونده های کیفری می باشند. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند.

میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. طول دوره کارآموزی 18 ماه می باشد و بعد از آن، آزمونی به نام اختبار برگزار شده و سپس بعد از قبولی در آن، به عنوان وکیل دادگستری انتخاب می شوند. عقد وکالت نیز عقدی است جایز که انعقاد آن در چارچوب قوانین و مقررات مدنی است و به طرفین آن وکیل و موکل می‌گویند. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. حق مراجعه و برگشت به خانـم برای آقـا در نظـر گرفته شده است و آقـا میتواند به دلیل اینکه طلاق رجعی (یعنی آقـا حق مراجعه به همسـرش را در وقـت عده بدون نیاز به تشریفات دارد) است در وقـت عده بدون نیاز به تشریفات به خانـم مراجعه نماید. برای اطلاعات زیـادتر خواهید توانست به بخـش طلاق از طرف آقـا رجوع نمایید.

سوالات حقوقی متداول

سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد.

از صدمات و زیان‌های احتمالی مسیر بکاهد و مطلوب‌ترین نتیجه را در پایان کار رقم بزند. از این رو وکیل شمال تهران شماره تلفن تماس خود را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا با اطمینان خاطر، پرونده‌ی حقوقی خود را دنبال کنید. شما می‌توانید با کمک اطلاعات تماس ما، با گروهی مجرب از وکلا در تماس باشید و از مشاوره و راهنمایی آنها بهره‌مند شوید. گروه وکلای آپادانا با بیش از ۵ سال سابقه افتخار دارد که به صورت تخصصی با وکلای تهران همکاری می‌نماید. گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند.

بهترین وکیل طلاق کرج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1401】

همچنین نزد قاضی نیز خواهد شد و موکل به وی راحت‌تر اطمینان می‌کند. امروزه این امر برای همه ما روشن است که خانواده اساسی ترین و مهم ترین رکن هر جامعه ای است و از دامن خانواده می باشد که فرزندان به رشد و تعالی رسیده اند و پله ها و قدم های موفقیت مادی و معنوی را طی خواهند نمود. در هر خانواده ای اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ایجاد می شود و این اختلاف ها ممکن می باشد که به دعاوی حقوقی زیادی منجر شوند. همچنین عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه قضایی تحقیق سند چشم انداز بیست ساله و دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته المپیک و عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور از سوابق اجرایی ایشان می باشد.

زمانی که برای حل مشکل خانوادگی، حقوقی، کیفری و … بهترین وکیل خانواده در تهران را انتخاب می کنید باید بدانید که دقیقا چه وظایفی بر عهده ی او است و موظف به انجام چه کارهایی است. یک وکیل خوب در تهران باید به مراجعه کنندگان درباره ی موارد قانونی، مشاوره های لازم را ارائه دهد. بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند. آقای محمد حاجیلو از بهترین وکلای پایه یک دادگستری ، مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند که با داشتن سابقه کافی و درخشان، به موکلین خود در زمینه حقوقی و کیفری خدمات ارائه می دهند و به صورت تخصصی در زمینه پرونده های تجاری و ملکی در حال فعالیت هستند. آقای دمرچلی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر دفتر حقوقی دادفر در تهران هستند.

  • که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود.
  • این مجموعه با بکارگیری جدیدترین روش و تکیه بر دانش فنی توانسته بعنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی فعالیت نماید ، مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری .
  • در این شرایط برای اخذ وکالت به شخصی وکالت خواهد داد تا او قرارداد وکالت دادگستری را با وکیل به امضا رساند.
  • بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند.