دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل دادگستری در تهران و ایران لیست وکلا ایران دادفر-کدام وکیل

«کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان» در ایران می‌گوید که شمار وکلای بازداشت‌شده از زمان آغاز اعتراضات سراسری در بیش از سه ماه گذشته به ۴۳ نفر رسیده است. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان. مهارت خوب در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه. وکلایی که به موکلان خود برای رسیدن به نتیجه تضمین می‌دهند در این گروه می‌گنجند.در واقع تضمیت یک وکیل تضمین به وسیله و تلاش در دعواست نه تضمین نتیجه دعوا. از این که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با وکالت دارید، می توانید با وکلای ذکر شده در سایت در میان بگذارید.

  • بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران دست‌کم ۱۰۹ نفر از معترضان بازداشت‌شده در جریان سرکوب اعتراضات «زن زندگی آزادی» با خطر اجرا یا صدور حکم اعدام روبه‌رو هستند.
  • انواع وکیل در ایرانهمانطور که جهان رو به رشد و تعالی است، حوزه وکالت هم در این مسیر در حال پیشرفت است تا جایی که برای هر یک از دعاوی یک وکیل پایه یک دادگستری انتخاب میشود.
  • در دادگاه‎های کیفری و دادسراها، ضرورت حضور وکیل برای متهم در برخی از جرایم، الزامی و در واقع یک نوع اجبار قانونی است.
  • بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید.
  • سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید.
  • از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد.

لازمه این کار وجود صداقت، امانت و اینگونه احساس مسئولیت پذیری وجود دارد. وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد دانش و خبرت باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند. بهترین وکیل کسی است که حقیقت پرونده را بعد از مطالعه ی کامل ادله و اسناد پرونده به موکل بگوید و بی جهت آرزو واهی به موکل ندهد برای این که وکیل پرونده شود.

بعد از اخذ نمره قبولی در آزمون اختبار، در مراسم تحلیف از سوی کانون‌های هر استانی برگزار و وکیل سوگند مخصوصی را ادا می‌نماید و در نهایت عنوان وکیل پایه یک دادگستری به شخص اعطا می‌گردد. همه فارغ‌التحصیلان رشته حقوق علاقه‌مند هستند تا عنوان وکیل دادگستری را کسب کرده و در این رشته شغلی فعالیت داشته باشند. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری، معمولا در توانایی همه دانش‌آموختگان و وکلا نیست و باید گفت افراد باهوش و با تجربه و البته با دانش حقوقی عالی میتوانند در آزمونهای کانون وکلا موفق شده و کسب این عنوان نائل شوند. همانطور که ذکر شد اشخاصی که فارغ التحصیل رشته حقوق و مبانی فقه و حقوق اسلامی هستند برای دارد شدن به دوره کارآموزی وکالت، باید در آزمون وکلا دادگستری که تحت نظارت کانون وکلای دادگستری برگزار می‌گردد، شرکت کنند. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که از سوی اشخاص حقوقی یا حقیقی برای انجام کاری به موجب قرارداد وکالت، مامور انجام برنامه‌ها و کارهای حقوقی موکل خود می‌گردد.

کار وکیل چیست؟

درست انتخاب کردن وکیل، سبب می شود تا پرونده با موفقیت همراه شده و حق و حقوق تضییع شده موکل به او بازگردانده شود. وکیل خوب و موفق در روند مثبت پرونده تاثیرات بسیار خوبی را دارد و پرونده ای هرچند سخت و مشکل را، با ارائه راهکار ها و روش های موردنظر خود حل کرده و در مدت زمان محدودی می تواند پرونده را به اتمام برساند. از این رو، در انتخاب وکیل حقوقی باید دقت زیادی داشت و با تحقیق و بررسی و مراجعه به موسسه های حقوقی معتبر در مورد بهترین وکیل در ایران بررسی هایی انجام داد تا در اواسط کار دچار مشکل با وکیل موردنظر خود نشوید.

بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر مجله خبری وکیل نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد.

خانم دکتر ارفع نیا در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکزی هستند. چندین تقدیرنامه و لوح سپاس از دانشگاه علامه طباطبایی، شهید بهشتی، مفید، مرکز داوری منطقه ای تهران، انجمن سلامت خانواده ایران و … به دست آورده اند. از سوابق کاری ایشان می توان به مواردی همچون استادیار و دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، ریاست دروس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران، نماینده تام الااختیار دانشکده در شورای کتاب شهید بهشتی تهران بوده اند. بهترین وکیل در ایران باید اطلاعات کافی نسبت به رسم و رسومات شهرهای ایران داشته باشد و بتواند مطابق قانون و این مسائل، به موکل خود کمک کند. بهترین وکیل خانواده در ایران باید فرد محترم و مودبی باشد و با هر یک از افراد مراجعه کننده به دفترشان با احترام کامل برخورد کند و سوالاتی که در زمینه پرونده دارند را پاسخ دهد. متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است.

ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. مطمئنا در صورت نیاز به وکیل جهت انجام امور حقوقی، متقاضیان به دنبال بهترین وکیل مد نظر خود می‎گردند. بهترین وکیل پایه یک دادگستری، شخصی است که علاوه بر داشتن دانش حقوقی و هوش و ذکاوت حرفه‌ای، وجدان کاری و شرافت نیز داشته باشد. داشتن تجربه، سابقه درخشان، خوشنامی و اعتبار از پارامترهای مهمی است که یک وکیل پایه یک دادگستری را جزو برترین وکلای کشور قرار خواهد داد. یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است.

بدون حضور وکیلم صحبت نمی کنم!

اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. بله طبق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر 2 وکیل داشته باشند. وکلا انواع مختلفی دارند یعنی از لحاظ درجه اعتبار و صلاحیت رسیدگی، از لحاظ اختیار موکل، مجوز وکالت، درجه اعتبار و رسمیت، مراجع پیگیری، درجه اعتبار و صلاحیت و … تفاوت هایی دارند، ما در این بخش به توضیح دو مورد از آن می پردازیم. لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. در صورتی که برای پرونده خود نیاز به وکیل مهریه دارید، این خدمات توسط دادسو به صورت کامل ارائه می شود. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند.

مسعود اسلامی‌مهر