دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل در اصفهان لیست ده تایی راه امید-کدام وکیل

جدی ترین وکلای کیفری مسائل شما را در سریع ترین زمان ممکن با بیشترین امتیاز برد حل می‌کنند. حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید. بسیار سپاس گزارم که تا انتهای مقاله بهترین وکیل اصفهان همراه ما بودید. توضیح دادیم که چطور می توانید بهترین وکیل را انتخاب کنید و گفتیم که میزان حق الوکاله وکلای اصفهان به چه مواردی بستگی دارد. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای ما کامنت نمایید.

  • از اونجایی که دعاوی کیفری و حقوقی ممکنه هزینه‌های گزافی برای شما داشته باشن، پس ضروریه قبل از انتخاب وکیل علاوه بر اطمینان از تخصص و تجربه وکیل از هزینه‌ها و دستمزد های ایشون آگاه باشید.
  • یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند.
  • امروزه وکیل های زیادی وجود دارد که در شهر اصفهان مشغول به انجام کارهای حقوقی می باشند خیلی از وکیل هایی که مشغول به انجام امور حقوقی در شهر اصفهان می باشند وکیل پایه یک دادگستری می باشند در لیست بالا می توانید خیلی از وکیل های پایه یک دادگستری در اصفهان را مشاهده نمایند.
  • درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر اصفهان قرار می‌دهد.

مسلم است که در چنین حالتی افراد همکاری با آن وکیل خوشنام را ترجیح می دهند. پس بهترین کار این است که در زمان انتخاب وکیل از موکلین سابق وی پرس و جو کنید و یا اگر سایت دارد نظرات دیگران را در مورد وی مطالعه نمایید تا بتوانید اطمینان خاطر کسب کنید. سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند. براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد. تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است.

دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است.

وکیل کیفری اصفهان می‌تواند با تنظیم شکایت و تعیین جرم ارتکابی، اقدامات قضایی با حضور در کلانتری و دادسرا و عدم مواجهه شاکی با متهم، کلیه اقدامات از جمله مراحل مقدماتی بدوی تجدید نظر را انجام دهند. در موارد حقوقی بدون حضور موکل، وکیل می‌تواند با اعلام وکالت و ارائه لایحه از موکل خود دفاع کند. اما در پرونده های کیفری متهم باید حضور داشته باشد و تا زمان تکمیل تحقیقات مقدماتی اجازه دخالت وکیل داده نمی شود و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و مراحل تحقیقات می تواند وارد پرونده شود. دلیل این امر این است که چون موکل متهم به ارتکاب جرم است، وکیل نمی تواند پاسخگو باشد و خود متهم باید پاسخگو باشد.

مهدی علیجانی، متمایز در خدمات حقوقی

دفتر وکالت یک موسسه حقوقی زیر مجموعه ی موسسات غیر تجاری است که با خرد جمعی برخی از بهترین و خبره ترین وکلای اصفهان اداره می شود. متأسفانه بسیاری از اوقات دیده شده است که اشخاص با سوء استفاده از نا آگاهی و عدم دانش حقوقی مردم، خود را وکیل پایه یک دادگستری اصفهان معرفی و مبالغ بسیار زیاد و هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان گرفته اند. پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال وکیل با قیمت مناسب در اصفهان باشید، وکیلی که منصف و با وجدان باشد. شرکت حقوقی اصفهان با در اختیار داشتن بهترین وکلا و مشاوران حقوقی خبره و مدیریت بهترین وکیل اصفهان آماده است تا کلیه خدمات حقوقی را به شما عزیزان ارائه کند. این مجموعه، تمام ظرفیت علمی و تخصصی و تجارب عملی خود را نسبت به پرونده های شما موکلین عزیز به کار خواهد گرفت و تضمین می کند که با تلاش فراوان بهترین نتیجه ممکن را برای شما به دست آورد.

آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند. در پرونده های مختلفی اعم از خانواده، ارث و میراث، حقوقی، ملکی، کیفری، ثبتی، تجاری، دعاوی مربوط به قاچاق، قتل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی شهرداری، تخلفات رانندگی، اتهام آدم ربایی، اتهام رابطه نامشروع، طلاق، نفقه، مهریه، حضانت فرزند و … تجربه و تخصص کافی دارند. لازم است که بدانید برای پیگیری پرونده های حقوقی تنها بایستی به بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان مراجعه کنید. مشاوران حقوقی اغلب وکلای پایه یک دادگستری هستند که در زمینه های مختلف تخصص دارند.به عنوان مثال،برای حل مشکلات مربوط به دعاوی کیفری،بهترین راهکار مشاوره با وکیل کیفری است.جلوگیری از هزینه های اضافی به دلیل عدم اطلاع افراد از قوانین و لایحه ها مزیت دیگری است که مشاوره حقوقی به همراه دارد. آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند.

مشاوره غیرحضوری

بسیاری از اوقات برای اثبات حد و حدود طرفین در این رابطه و همین طور تعیین وظایف و حقوق هر کدام، قراردادی میان آن‌ها نوشته می‌شود که تمام موارد لازم در آن ذکر شده است. آن قراردادها مانند یک سند نگهداری می‌شوند و اگر هر کدام از طرفین به یکی از موارد ذکر شده در آن عمل نکند، طرف مقابل می‌تواند مجله خبری وکیل آن سند را به مراجع قانونی مربوطه ارجاع دهد و حقوقش را مطالبه کند. لطفا از طریق چت آنلاین وبسایت و یا درگاه رزرو نوبت برای مشاوره در خصوص پرونده خودتون اقدام کنین. بااین حال نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که تعهد وکیل خوب دربرابر موکل از نوع تعهد به وسیله است نه تعهد به نتیجه.

تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان ⭐【آپدیت 1401】⚖️