دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل مشهد وکیل خوب در مشهد + مشاوره حقوقی وکیل VIP-کدام وکیل

این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است. از جمله وکلای دیگری که برای معرفی به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد در این لیست قرار می‌ گیرد، آقای شادمان می باشد. ایشان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته حقوق و مدیر عامل موسسه حقوقی در استان خراسان رضوی، جزء وکلای خوش نام در مشهد به شمار می رود. آقای شادمان بیش از 15 سال سابقه فعالیت در امور حقوقی و قضایی دارد که 10 سال آن را به عنوان وکیل دادگستری با مجوزهای لازم و پروانه وکالت به فعالیت پرداخته است.

  • به طور کلی، این نیازهای خاص به “حوزه های وکالت” مجزا جدا می شوند، که به معنای حوزه ای از قانون با وکلای متخصص برای رسیدگی به نیازهای حقوقی خاص است.
  • خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم.
  • اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است.
  • یک وکیل خوب در مشهد، در قبال موکل خود احساس مسئولیت کرده و همه اقداماتش در راستای مصلحت موکلش خواهد بود و از حیطه اختیاراتی که به‌ وسیله قرارداد وکالت به او داده شده است، خارج نمی‌شود.
  • امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت نمایید.
به موکل در دعاوی قضایی، وصیت نامه، امانت، قراردادها، رهن و اجاره نامه کمک می کند. مهم است که وکیل تا حد امکان جزئیات بیشتر در مورد تمام اقدامات و روش هایی که برای رسیدگی به پرونده شما قابل انجام است ارائه دهد. در این فرآیند، ایده خوبی است که از وکیل نیز بپرسید که آیا روش جایگزینی وجود دارد که با هزینه و تلاش کمتر نتایج مشابهی را به همراه داشته باشد. واجد شرایط ارائه مشاوره در مورد قانون یا نمایندگی موکل در امور حقوقی هستند. اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد.

وکیل حقوقی در مشهد

آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

افرادی که به دنبال وکیل در مشهد هستند اغلب از اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا دیگران راهنمایی دریافت می کنند. دامنه خدماتی که یک وکیل خوب در مشهد می تواند ارائه دهد بسیار گسترده است. به عنوان مثال، او می تواند به شما در مورد خرید یا فروش یک ملک، امضا قرارداد، یک درخواست نامه، وصیت نامه یا مذاکره در مورد شرایط کاری به شما کمک کند. وکیل در مشهد می تواند به عنوان مشاور حقوقی در یک شرکت خصوصی یا دولتی فعالیت کند. وکیل خوب در مشهد چندین سال تحصیل و وکالت کرده اند و با مراحل مختلف قانونی، اسناد و …

ارتباط با ما از طریق شماره تماس 09152055986

این وکیل مجرب از رفتاری بسیار صمیمانه برخوردار است و با تمامی قوانین و مقررات دادگاه نیز آشنایی دارد. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. می‌تواند کلیه دعاوی مجله خبری وکیل و در تمام مراحل آن حضورداشته باشد، اما وکیل پایه دو از حوزه فعالیت محدودتری برخوردار می‌باشد. مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران میپردازد. اینکه وکیلی باتجربه هست یا تازه کار را شاید بتوان با بررسی نظرات موکلین گذشته و پرونده‌هایی که در آنها حضور داشته است متوجه شد.

در چه مواردی وکیل نمی تواند وکالت نمائید