دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیل خوب در تهران-کدام وکیل

موسسه حقوقی صلح صدرا متشکل از بهترین وکیل پایه یک در تهران می باشد. در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به موضوع پرونده است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد. که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد.

ایشان دارای دکتری خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی هم هستند. آقای دکتر امین گلریز، یکی از بهترین وکلای شهر تهران می باشند. نامبرده فارغ‌التحصیل رتبه‌ی یک دکتری بوده و در سوابق خود عضویت در هیئت علمی دانشگاه، سابقه‌ی قضاوت، رتبه دوم کارآموزی قضاوت تهران، نگارش کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی در 4 جلد را دارا هستند. همچنین نگارش چندین مقاله‌ی علمی – پژوهشی و وکالت در پرونده‌های مهم از دیگر افتخارات ایشان است.

این آزمون که تحت نظارت جدی کانون وکلا دادگستری (اسکودا) طراحی و انجام می‌شود، به صورت کتبی و همزمان در سراسر کشور برگزار شده و از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد. بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید. زوج مهریه خود مجله خبری وکیل را طریق دادن دادخواست به محاکم خانواده ( دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ) از شوهر مطالبه می‌کنند و دادگاه با تشکیل جلسه به این امر رسیدگی می نماید. یکی از خدماتی که گروه آریا دادیار ارائه می دهد مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته می باشد که برای همشهریان تهران و سایر نقاط کشور قابل انجام خواهد بود. آشنا بودن با تمامی قوانین حقوقی اصلی و مرتبط با دعاوی ملکی.

  • همچنین برای افرادی که نیازمند تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی هستند متون مورد نظر را توسط بهترین وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد.
  • بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران می تواند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری کل کشور فعالیت کند اما وکلای پایه دو محدودیت هایی دارند که باید به این موضوع توجه شود.
  • اما باید این نکته را هم بدانیم که زمان مراجعه به وکیل مهم است و مراجعه به وکیل در اواسط فرآیند پرونده، زمان مناسبی نیست.
نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد. تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. نکته حائز اهمیت رایگان بودن مشاوره حقوقی تلفنی در تهران وکیل می باشد و در صورت انعقاد قرارداد وکالتی مشاوره حضوری نیز رایگان می باشد. انتخاب بهترین وکیل از مهم‌ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید.

بهترین روش به اجرا گذاشتن مهریه، کدام روش است؟

در مرحله بعد وکیل حرفه‌ای باید تصمیم بگیرد که چه دفاع و استراتژی را در پیش بگیرد. چگونه ادله طرف مقابل خود را محکوم و دلایل خود را به نفع موکل خویش حاکم نمایند. افرادی گمان میکنند که خود میتوانند در دعوی ملکی پرونده را پیش ببرند و احتیاجی به وکیل ندارند اما از انجایی که حوزه ی ملکی جای بحث زیادی دارد ممکن است به دلیل همین سهل انگاری کل سرمایه زندگی خود را از دست بدهند. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم معیار هر کس از خوب دانستن یک فرد متفاوت است اما به طور کلی و با معیاری نسبتا کامل که میتوان راهنمای همه باشد باید گفت سابقه ی کاری یک وکیل از مهم ترین معیارها می باشد. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است.

طبق قوانین حوزه وکالت، فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در صورتی که نتوانند پروانه وکالت خود را دریافت نمایند، نباید نسبت به مشاوره حقوقی اقدام کنند و این امر تخلف خواهد بود. عنوان مشاور حقوقی صرفا به وکلای دادگستری اطلاق می‌گردد و سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق صرفا با همکاری با وکلای دادگستری و کسب تجربه لازم می‌توانند اقدام به انجام مشاوره حقوقی نمایند. افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند. اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است.

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنیم؟