دسته‌ها
اخبار

تفاوت های اساسی بین سقف های رابیتس و کناف شركت ساختمانی آسمان خراش | panelgachikanaf

البته این کار بودجه بیشتری می طلبد اگر مشکلی از این بابت ندارید خوب است طرح های دیگر ار امتحان کنید. سقف کاذب کناف می‌تواند به عنوان یک پوشش ضد حریق و ضد آب بر روی سازه نصب شود. این موضوع به افراد کمک میکنه که طبق سلیقه و علاقه ای که دارن، سقف کاذب دلخواه خودشون رو در خانه اجرا کنن. البته به دکوراسیون داخلی خانه هم باید به خوبی توجه کنین، زیرا هماهنگی بین سایر اجزای خانه و سقف کاذب اهمیت زیادی داره. کیفیت جنس و متریال کناف یکی از عوامل مهمی است که بسیار بر روی اجرای آن موثر است. کناف ساخته شده از ماده ای به اسم پروفیل سبک است که باعث افزایش مقاومت کناف می‌شود.

نظرات کاربران

معمولا برای محیط های اداری از سقف های کاذب تایلی استفاده میشه. برای همین از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرین. در سقف کاذب میشه نورپردازی انجام داد و به زیبایی سالن پذیرایی اضافه کرد. یکی از مزایای استفاده از کناف سبکی وزن آن است که علاوه بر کاهش نیروی زلزله امکان حمل و نقل آسان آن را فراهم کرده است.

بدین منظور بر اساس ضوابط و جزئیات مربوط به دیوار مقاوم در برابر حریق سازمان آتش نشانی مورد تایید باشد.بنابراین باید از دیوار مستقل نسبت به دیوار زمینه داخلی استفاده و اجرا گردد. برای هر چه زیباتر شدن سقف کناف می توان انواع چراغ های تزیینی روکار و توکار و همچنین نور مخفی را بر روی آن نصب نمود . آن چه که در این نوشته به بیان آن پرداختیم، معرفی نوعی سقف کاذب به نام کناف می باشد که امروزه بسیار پرکاربرد و رایج شده است. امیدواریم توانسته باشیم به سوالات شما کاربران گرامی در مورد این نوع سقف به خوبی پاسخ داده باشیم. همان گونه که از نام دکور کناف پیداست، سازه ای است که تنها جنبه زیبایی داشته و غیر باربر می باشد. دکور کناف را می توان هم به صورت متصل به دیوار و هم به صورت پارتیشن کناف اجرا کرد.

جدیدترین مدل کناف کاری سقف

شبکه مذکور به وسیله آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می شود. تایل های گچی سقف های کاذب مشبک در این شبکه ها قرار می گیرند و ساختار اصلی سقف کاذب کناف را تشکیل می دهند. استفاده واجرای انواع پروژه های کناف سقف ، بسیار گسترده شده است.

کناف چیست ؟ انواع کناف : دیواری و سقف – طرح و مدل های جدید 2021

تفاوت های اساسی بین سقف های رابیتس و کناف شركت ساختمانی آسمان خراش | panelgachikanaf

ضمناً این سقف، در رده سقفهای گرانقیمت است اما نه خیلی گران. این امکان وجود دارد که در کنار کناف کاری اتاق خواب از یک روش نورپردازی مناسب نیز استفاده کرده و نمایی جدید در اتاق خواب خود ایجاد نمایید. هزینه انواع کناف سقف متفاوت است .کناف سقف دارای انواع متفاوتی از جمله سقف های کناف بسته ثابت و متحرک می باشد. از طرفی قیمت انواع ساده و طرح دار آنها نیز کاملا متفاوت است. اگر می خواهید سقف شما به بهترین شکل ممکن نصب شود، نصب را به یک متخصص بسپارید.

  • استفاده از پنل های بی کیفیت از دیگر معایب اجرای کناف پنل گچی کناف می باشد.
  • زیرسازی سقف کناف با استفاده از مقاطع فولادی F47 و ‌U36 و‌ L25 انجام میشود به این ترتیب که پروفیل F47 سازه اصلی سقف کناف میباشد و پروفیل U36 سازه آویز گیری از سقف اصلی و پروفیل L25 سازه تراز میباشد.
  • مناسب استفاده در فضاهای قدیمی است و باعث مدرن شدن فضا می‌شود.
  • در این مقاله با انواع سقف کاذب آشنا میشین و مزایا و معایبشون رو می‌شناسین.