دسته‌ها
اخبار

خانه وکیل ایران-کدام وکیل

آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند در تمام زمینه های خانواده، ملکی، ثبت احوال، دعاوی کیفری و غیره فعالیت و قبول وکالت نماید. پرونده‌های مورد دفاعیه آنان نباید از مبلغ مشخصی بالاتر رود یا در پرونده‌های حقوقی غیرمالی همچون اختلافات بر سر اثبات و نفی اصل و نسب، اختلافات نکاح و طلاق و غیره می‌توانند شرکت کنند. نکته حائز اهمیت آن است که اغلب وکیل‌های پایه دو شامل مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه می‌شوند. کلیه وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت هستند و این پروانه براساس گذراندن آزمون وکالت و دوره‌های تخصصی در این زمینه به دست می‌آید.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611

اصولا در تمامی دعاوی مدنی، طرفین دعوا این اجازه را دارند تا دو وکیل خبره و با مهارت را برای پیگیری پرونده ی خود و طی شدن روند دادرسی آن به محاکم قضایی معرفی کنند. مسلما انسان موجودی مختار به حساب می آید که این اختیار را دارد تا چگونگی مجله خبری وکیل انجام امور زندگی خود را تعیین کند. یکی از مهم ترین امور زندگی که تا حدودی انجام آن به یک فرد متخصص وابسته است، مسائل قانونی میباشد. شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم.

  • دانشجویان حقوق و وکلا هرگز نباید فرصتی را برای تقویت مهارت‌های ارتباطی از دست بدهند؛ زیرا وکلا باید بدانند چگونه با مشتریان و موکلین ارتباط برقرار کنند و چگونه توانایی‌های حرفه‌ای خود را به آن‌ها نشان دهند.
  • متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است.
  • همه فارغ‌التحصیلان رشته حقوق علاقه‌مند هستند تا عنوان وکیل دادگستری را کسب کرده و در این رشته شغلی فعالیت داشته باشند.
  • مبلغ حق الوکاله طبق توافق وکیل و موکل تعیین می شود، البته مبلغ حق الوکاله دعاوی مالی بر اساس عرف معمولاً 10 درصد ارزش خواسته مالی است، که این میزان نیز طبق توافق و با در نظر گرفتن برخی معیارها قابل کاهش و افزایش است.

توصیه می شود برای مطالعه دقیق تر این موضوع به مطلبی تحت عنوان ((انواع وکیل دادگستری)) در سایت ما مراجعه کنید. اگر اولین بار است که به یک وکیل دادگستری یا مشاور حقوقی مراجعه می کنید به اندازه کافی در مورد توانایی های علمی و عملی، حسن شهرت، تعهد، امانت داری و سایر خصوصیاتی که برای یک وکیل خوب لازم می دانید، تحقیق کنید. لازم به ذکر است استفاده از واژه وکیل بین المللی خیلی دقیق نیست چرا که وقتی شما در ایران مشکلی راجع به رابطه زناشوئی با همسرتان و یا مشکل ملکی یا مالی دارید کیس و پرونده شما عنصر بین المللی ندارد و شما فقط با قانون ایران سر وکار دارید و باید به دنبال وکیل در ایران باشید.

۱ـ وکیل قراردادی ـ وکالتی را می گویند که اشخاص شخصاً وکیل خود را انتخاب می نمایند. سامانه مدیریت خدمات کنسولی ( میخک ) با هدف ارائه کلیه خدمات کنسولی به هموطنان در حوزه های گوناگون شامل امور گذرنامه ، امور سجلی ، امور حمایت های کنسولی و قضایی ، تنظیم وکالتنامه ، تأیید اسناد ، گواهی عدم سوء پیشینه ، امور دانشجویی و… می باشد. البته موکل و وکیل برای هزینه کلی حق الوکاله، به یک توافق کلی خواهند رسید و سپس قرارداد بسته خواهد شد. اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت.

البته در موارد محدودی مثل بعضی از دعاوی موضوع حقوق تجارت بین الملل و نیز حقوق جزای بین الملل و نیز حقوق بین الملل عمومی و قواعد حاکم بر سازمانهای بین المللی مقررات و قواعد مشترکی در عرصه بین المللی وجود دارد. بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید. به این منظور وکیل باید بر وکالت ‌نامه، تمبر مالیاتی الصاق نماید که این تمبر، مبنای مالیات در اداره ی مالیات است. وکیل باید در هر مرحله از دادرسی تمبر آن مرحله را به وکالت نامه الصاق نماید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است.

در چه مواردی متهم حق انتخاب بهترین وکیل ایران را ندارد؟

افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند. اما راهکارهای لازم برای جستجوی یک وکیل خوب برای قبول وکالت چیست؟ یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که از سوی اشخاص حقوقی یا حقیقی برای انجام کاری به موجب قرارداد وکالت، مامور انجام برنامه‌ها و کارهای حقوقی موکل خود می‌گردد. پس وکیل پایه یک دادگستری فردی است که در رشته‌های مرتبط حقوقی فارغ التحصیل گردیده است.