دسته‌ها
اخبار

خرید نهال آلو: ️ قیمت نهال آلو در اسفند ماه ۱۴۰۱ ️ رویال نهال | nahalfa

درخت آلو رشد طولی بسیار خوبی دارد که در برخی موارد ارتفاع آن تا ۸ متر نیز رسیده است. یکی از انواع آلو قرمز نهال بوربانک نام دارد. میوه آلو بوربانک درشت و گرد و رنگ آن سبز با گونه های قرمز است. طعم این آلو کمی ترش است و به آن میخوش می گویند. نهال بوربانک در ماه مرداد آماده برداشت خواهد شد. مصرف و فرآوری محصولات جدید مورد استفاده در کمپوت و لواشک رایج است.

برای خرید نهال منتظر فردا نباش، همین الان با ما در تماس باش

عامل بسیار مهمی که باید هنگام انتخاب نوع نهال آلو برای باغ خود در نظر بگیرید این است که برخی از درختان آلو به تنهایی قادر به میوه دادن نیستند. به عبارت دیگر خودبارور نبوده و برای تولید میوه به یک درخت آلو دیگر جهت گرده افشانی نیاز دارند، در حالی که بسیاری دیگر از درختان آلو را می توان به صورت تک به تک پرورش داد. احتمالا تا به حال دقت کرده اید که کاشت باغ آلو اکثرا در آب و هوای معتدل انجام می شود. نهال آلو در حال رشد نیاز رطوبتی بسیار بالایی دارد و بنابراین اگر بحث صرفه جویی در مصرف آب در محل زندگی شما مطرح باشد، باید در کاشت نهال آلو به آن توجه نمایید. رنگ میوه درخت این رقم نهال الو زرد مایل به سبز می باشد. گلد نهال تولید کننده ی عمده و بزرگ نهال در سطح کشور می باشد ، در نتیجه بدیهیست که فروش تمامی انواع ارقام نهال آلو را با کمترین قیمت عرضه نماید.

گونه‌های دیگر وارداتی آن، جنبه زینتی نیز دارد. این میوه دارای ارزش غذایی بسیاری است که موجب شده، مصرف آن افزایش یابد. برای تکثیر نهال آلو می‌توان از روش‌های متفاوتی بهره گرفت و هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت، استفاده از نهال گلدانی، کاشت هسته یا بذر میوه، استفاده از نهال ریشه باز با بسته و همچنین بهره‌گیری از قسمت‌های بریده و جدا شده درخت آلو نیز می‌توان مفید باشد.

نهال آلو کهربا (black amber)

اگر بخواهیم تعریفی از نهال پیوندی داشته باشیم، بله درختانی که از طریق پیوند زدن به وجود می آیند، درختان پیوندی https://nahalfa.com گفته می شود. همچنین نهال هایی که با کاشت بذر، تبدیل به نهال شده و رشد می کنند، نهال بذری گفته می شود. میوه آلو؛ یکی از میوه های سبد میوه ایرانیان و مردمان سراسر جهان است که انواع مختلفی دارد.

  • اما ارقام آلوهای شرقی به سرما مقاومت کمتری نشان می دهند.
  • معمولا درختان بذری که عملکرد متوسطی دارند، توسط کشاورزان و به وسیله پیوند زنی، تقویت و باردهی آن ها افزایش می یابد.
  • این آلو در ایران هم به عنوان میوه و هم به صورت خشک استفاده می شود.
  • امسال باید به هر درخت 1 متر دور تنه در سایه 25 گرم کود ازته و 45 گرم کود پتاس اضافه شود.

نهال آلو انجیری همانطور که از نامش پیداست میوه هایی شبیه هلو انجیری و بیضی شکل دارد و پوست آن به رنگ زرشکی یا بنفش تیره است. میوه های نهال های آلو انجیری را می توان از اوایل شهریور برداشت کرد. درخت آلو انجیری دارای یک عادت رشد متغیر با تاج پهن به قطر 4 متر و ارتفاع حدود 4 متر است. این درخت در اواخر پاییز هرس می شود و می توانید آن را در اواخر پاییز یا اوایل زمستان انجام دهید. نهال های آلو انجیری در خاک های لیمو شنی به خوبی رشد می کنند. نهال های آلو انجیری دارای سایبان کم با فاصله معمولی یک متر از زمین بوده و برای کاشت در خطوط منظم مناسب هستند.

خرید نهال آلو: ️ قیمت نهال آلو در اسفند ماه ۱۴۰۱ ️ رویال نهال | nahalfa