دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-کدام وکیل

بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند. در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

بهترین وکیل طلاق کرج را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1401】

توصیه می کنیم جهت انجام تمام خدمات حقوقی و دادگاهی از وکلای دادگستری تهران استفاده کنید چرا که در زمینه حل پرونده های حقوقی باتجربه و حرفه ای هستند. در این مطلب لیست کاملی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اخیار شما قرار می دهیم. آقای مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری و متخصص پرونده های حقوقی، کیفری، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت مجله خبری وکیل اداری و شهرداری ها هستند. ایشان بیشتر از 8 سال سابقه وکالت و 4 سال سابقه مدیریت حقوقی دارند. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای تهران استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در تهران مشاوره بگیرید. وکلای تهران در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد.

  • از سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های شرکت های دولتی و خصوصی و تدریس حقوق ثبت اسناد و املاک و تالیف کتب مختلف حقوقی و وکالت و مشاوره تخصصی در پرونده های مختلف اشاره نمود.
  • خوشبختانه وکلای خوب بسیاری در همه جای تهران وجود دارند که به راحتی میتوانید به انها دسترسی پیدا کنید.
  • در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید.
  • اما در تعریف وکیل باید گفت، گاهی شخصی شرایط لازم برای انتخاب وکیل (چه دادگستری و چه مدنی) را ندارد و این امر را به یک وکیل یا شخص دیگری محول خواهد کرد تا به نیابت و از جانب او وکیلی انتخاب کند.

خانم نرگس رستمی تا به حال به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در شرکت های معتبر بسیار زیادی مانند شرکت گیگا بایت، مدرسان شریف، شرکت مینو و غیره فعالیت هایی هم داشته است. چنانچه به وکیل خانواده در تهران نیاز دارید، پیشنهاد ما موسسه حقوقی وکیل تهران می باشد، این موسسه دارای تیمی تخصصی متشکل از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران است که با مدیریت علی ابراهیمی مهر، فعالیت می نمایند و دارای کانامه کاری درخشانی می باشند. سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد. جمعی از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با بیش از ۱0 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده گرد هم آمده اند و آماده ارائه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تهران، کرج و هموطنان خارج از کشور می باشند. گروه حقوقی دادارمنش به کمک بهترین گروه از انواع وکیل در شمال تهران توانسته است پرونده‌های فراوانی را در موضوعات مختلف به دست بگیرد.

خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد. وکیلی که به عنوان وکیل خانوادگی، اینچنین پرونده هایی را به عهده می گیرد، موظف است تا آموزش های لازم را برای رسیدگی به دعاوی و اختلافات خانوادگی را داشته باشد. بنابراین مراجعه به بهترین وکیل خانواده در تهران، جزو موارد مهم و پر اهمیت است که باید به آن پرداخته شود. در واقع هر شخصی ممکن است در طول زندگی اش، با مشکلات حقوقی مانند ملکی، کیفری، طلاق، خانوادگی، ثبتی و غیره مواجه شود که در این شرایط به یک وکیل خوب و مجرب نیاز دارد. برخی وکلا هستند که در چند حوزه وکالتی تخصص و مهارت داشته و فعالیت می کنند و برخی از وکلا هم هستند که فقط در یک حوزه مشغول به کار هستند و تخصص دارند. بنابراین باید وکیلی را انتخاب کنید که تخصص اش در حیطه مشکل حقوقی شما باشد.

میتوانید سری به سایت کانون وکلای تهران بزنید؛ در انجا میتوانید از طریق سال صدور پروانه ی وکالت تا حدودی به سابقه ی کاری وکیل مد نظر پی ببرید که همانطور گفته شد سابقه ی کاری می تواند تاثیر مثبتی در حل پرونده ی شما بگذارد. بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد. بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد.

اما سوال اساسی اینجاست که چطور می‌توانوکیل حرفه‌ای در تهران را برای یک پرونده انتخاب نمود. امروزه با اوضاع و احوال جامعه و ایجاد دعاوی در محاکم دادگستری و مشکلات حقوقی، افراد برای احقاق حق و جلوگیری از تضییع حق خود نیاز به بهترین وکیل در تهران و وکیل حرفه‌ ای در تهران بیش از پیش احساس می‌‌شود. اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است. با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود. در مسائل حقوقی کوچک ترین کار ممکن است به نفع و یا حتی ضرر فرد شود پس حتما به یکوکیل حرفه ای و موفق حقوقیمراجعه کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید.

تماس یا بهترین وکیل در تهران:

انجام امور اضطراری موکلین در سریعترین زمان ممکن و رسیدگی به پرونده های قضایی و کیفری در حداقل زمان ممکن. افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند. زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود.

در صورتیکه طلاق توافقی باشد شانس دارد مادر در قبال بخشیدن همـه و یا قسمتی از مهریه حضانت فرزند را از پدر دریافت کند ولی در این صورت هم پدر حق ملاقات (ملاقات چند ساعته) با فرزندش را خواهد داشت. مهریه مالی می باشد که در زمان عقد وصلت آقـا متعهد میشود به همسـر (زوجه) خود پرداخت نماید. این مال می تواند به صورت نقدی (وجه رایـج کشور)، سکه و طلا، دیگر اموال منقول یا غیر منقول (ملک، مسکن یا آپارتمان) باشد. مهریه همزمان با انعقاد وصلت در مدرک رسمی مدرک وصلت (نكاح کلمه عربي پيمان زناشويي است) ثبت خواهد شد.

وکالت پرونده های متعدد حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و دعاوی علیه بانک ها را برعهده داشته اند که با فن بیان و آشنایی با قوانین و پشتکار فراوان در این زمینه و از همه مهمتر تجربه چندین ساله در حوزه وکالت، توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان را جلب کنند. مطابق قوانین ایران، وکیل پایه یک دادگستری در هر پرونده‌ای می تواند دفاع از موکلش را بر عهده بگیرد، هر چند گهگاه زمزمه‌هایی درباره‌ی تخصصی شدن وکالت در ایران مطرح می‌شود، اما این مساله هیچ‌ وقت جدی نشده است. شاید دیده باشید که در بعضی از کشورها، یک نفر وکیل تخصصی حقوق بشر، یا امور کیفری، وکیل خانواده در تهران یا حقوق مدنی باشند، اما در حال حاضر در کشور ما چنین تقسیم بندی‌ای وجود ندارد. وکیل تخصصی به آن معناست که او در آن رشته‌ی خاص مهارت دارد و احتمالا آزمون‌های ویژه آن را گذرانده است. اگر در شهر تهران یا شهرستان‌های اطراف آن با مشکل حقوقی رو‎به رو شده‌اید و برای حل مشکل خود نیاز به کمک دارید، قبل از هرچیز بهترین راه مشاوره با یک وکیل حرفه‌ای و مجرب در خصوص موضوع پرونده‌‌تان است.

بهترین وکیل ملکی تهران را با لیست 5تایی بشناسید!!!

در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای تهران را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص تهران در کمترین زمان دریافت کنید. مراجع رسمی اعطای پروانه وکالت در تهران، اول «کانون وکلای دادگستری تهران» و دوم «مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه» است. وکیل پایه یک دادگستری خانم نیز مانند آقایان بعد از گذراندن دوران تحصیل خود مدرک وکالت خود را از مراکز ذکر شده باید دریافت کنند. وکلای زن در تهران نیز مانند وکلای آقا باتجربه و متخصص در حل پرونده های دادگستری هستند.