دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-کدام وکیل

البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. از این که تا این بخش مقاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران همراه ما بودید سپاسگزارم. در این مقاله برای آشنایی شما، بهترین وکلای پایه یک را معرفی کردیم و توضیحات مختصری در موردشان دادیم در ادامه مقاله در مورد خدماتی که وکیل پایه یک ارائه می دهد و همچنین تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری را شرح دادیم. امیدوارم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل یاری کنیم. اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی در این زمینه دارید حتما برای ما کامنت نمایید. آقای مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند و دوره های غیر آکادمیک در خارج از کشور را گذرانده اند و همچنین تسلط کاملی در قوانین بین المللی دارند.

  • در کشورها زیادی امر وکالت کاملا تخصصی شده و وکلا در حیطه خاصی آموزش‌های لازم را اخذ می‌نمایند و در نهایت به عنوان وکیل خانواده متخصص در آن زمینه اقدام به فعالیت می‌کنند.
  • پرونده های مواد مخدر بسیار مهم اند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند.
  • هزینه وکیل ملکی کاملا به شختی و پیچیدگی پرونده بستگی دارد که براورد هزینه وکالت نیز برعهده وکیل ملکی می باشد.
  • این یک نمونه از مشکلاتی است که شما با یک وکیل حرفه ای و کاربلد کار نمی کنید و این مشکلات هم ایجاد می شود.
  • اگر مهریه عندالاستطاعه باشد خانـم برای مطالبه این مهریه می بایست ثابت نماید که آقـا توانایی مالی برای پرداخت مهریه دارد و چنان چه آقا مال و اموال و یا دارایی نداشته باشد زوجه جدای از این که نمیتواند این مهریه را از آقـا دریافت کند رأی جلب شوهرش را هم نمیتواند بگیرد.

در این نوع طلاق تمام چیز به موافقت خانم و شوهر بستگی دارد و اغلب خانـم و شوهر پـس از توافق در مـوارد مربوط به زندگـی مشترک از جمله مهریه، نفقه، جهیزیه و موقعی داشتن فرزند مشترک حضانت فرزند، برای طلاق توافقی اقدام میکنند. وقتی که در آقـا یا خانـم صفت ویژه ای شرط شده باشد و پـس از عقد معلوم شود که طرف مذکور آن صفت خاص را ندارد برای طرف مقابل حق فسخ خواهد بود یا برای مثال پـس از عقد معلوم شود که دختر قبلا دو شیزگی خود را از دست داده است که آقـا میتواند نکاح را فسخ نماید. مهریه به مالی می گویند که آقـا در زمان وقوع عقد نکاح به خانـم خود می پردازد یا مکلف به پرداخت آن در آینده می شود.

ایشان وکالت ایرانی های مقیم خارج از کشور را قبول کرده و از تخصص خود برای حل مشکل آن ها استفاده می کنند. آقای مهری از سال 1378 در سمت های مختلفی فعالیت داشته اند و می توان گفت یکی از وکلای باتجربه تهران محسوب می شوند. ما تیم تخصصی وکیل تهران را به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران به شما معرفی می نماییم. وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران جامعه، وکیلی است که در موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و اشخاص ایثارگر و خانواده شهدا قبول وکالت می‌کند. حیطه تخصصی وکلای پایه یک دادگستری موضوعات قضایی و حقوقی حیطه و حوزه‌های مختلفی دارد و هر کدام از این موضوعات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که لازم است وکلا برای تسلط یافتن به این موضوعات، تجربه‌های متفاوتی در هر حوزه کسب نمایند.

شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. دادگاه خانواده یکی از دادگاههای عمومی حقوقی است که صلاحیت اختصاصی برای رسیدگی به دعاوی خاص را دارد . به موجب ماده واحده قانون اختصاص تعدای از دادگاههای موجود به دادگاههای موضوع اصل 21 قانون اساسی (دادگاه خانواده) مصوب 1376 حداقل یکی از شعب دادگاههای عمومی برای رسیدگی به دعاوی خانواده اختصاص یافته و پس از تخصیص ،آن دادگاههای عمومی دیگر صلاحیت رسیدگی به مربوط به این دادگاهها را نخواهند داشت.

وکیل پایه یک دادگستری طی یک قرارداد با موکل، امور حقوقی اش را برعهده می گیرد و به آن رسیدگی می کند. موکل به وکیلی که اخذ می کند، اعتماد کامل داشته و او را به عنوان نماینده و حامی در طی مسیر پرونده ی وکالتی اش، انتخاب می کند. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، از فعالان سیاسی اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است.

بهترین وکیل در تهران شخصی است که در حوزه موضوع پرونده شما پرونده‌های بسیاری را انجام داده باشد و تجربه کافی کسب کرده باشد. همینطور پرونده وکالت وی متعلق به تهران باشد و نیز حق‌الوکاله معقول و مناسبی را از موکل دریافت کند. به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند. با رعایت جهاتی در دادگاه کیفری مطرح گردد یا در دادگاه حقوقی. در هر حال مهم‌ترین پرونده‌های دادگستری پرونده‌های مختلف هستند.

دفتر وکالت تهران در موسسه حقوقی حامیان عدالت با بهره گیری از تخصص و تجربه بهترین وکلای خود، بهترین خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهد. در موسسه حقوقی حامیان عدالت شما می توانید از تخصص وکلایی که در تهران هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای تهران که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در تهران مشاوره بگیرید. به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد.

در هنگام ثبت نام، سن داوطلب در حوزه قضایی تهران از ۴۰ سال و در سایر حوزه‌ها از ۵۰ سال تجاوز نکند. وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته رشته حقوق در گرایش‌های مختلف و یا تحصیلکرده در مبانی فقه و حقوق اسلامی است که در آزمون وکلا دادگستری ایران قبول و پذیرفته شده است و دوره کارآموزی خود را در موعد در نظر گرفته شده طی کرده است. در این مشاوره به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد و راهنمایی های لازم به منظور حضور عالی در دادگاه به شما گوشزد خواهد شد تا بتوانید بدون استرس و ترس به تنهایی در دادگاه حضور پیدا کنید. همچنین اگر پرونده شما نیاز به حضور وکیل داشته باشد بهترین وکیل حرفه ای تهران ، برای حل پرونده به شما معرفی خواهد شد.

ملکی

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده مجله خبری وکیل کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

وکیل دعاوی خانواده بایستی در زمینه مرتبط با خانواده مانند طلاق، مواد مخدر و… همچنین بایستی بر این امور مسلط بوده و اقدامات لازم را جهت اثبات دعوی و را فراهم بیاورد و بتواند در محاکم قضایی آن ها را ارائه دهد.بسیار ملاحضه کننده رفتار کند و تمام جوانب را بسنجد و از عواقب ناشی از اختلافات سلیقه و عقیده آگاه باشد. بهترین وکلای تهران می توانند از محکومیت موکل جلوگیری کنند و یا اینکه منجر به محکومیت های مالی یا غیر مالی طرف مقابل موکل خود شوند. با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. هر شخصی ممکن است در طول زندگی اش، با مشکلات حقوقی مانند ملکی، کیفری، طلاق، خانوادگی، ثبتی و غیره مواجه شود که در این شرایط به یک وکیل خوب و مجرب نیاز دارد. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد.

حق الوکاله وکلای تهران چگونه محاسبه می شود؟