دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-کدام وکیل

آقای محمد حاجیلو یکی از بهترین وکلا پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند که با داشتن سابقه کافی و درخشان، به موکلین خود در زمینه حقوقی و کیفری خدمات ارائه می دهند و به صورت تخصصی در زمینه پرونده های تجاری و ملکی در حال فعالیت هستند. ایشان تاکنون 8 مقاله را در مجلات معتبر در ایران به چاپ رسانیده است و در حدود بیست سال پیش، مجله خبری وکیل به عنوان قاضی دادگستری هم فعالیت داشته است. آقای امیرحسین آبادی در زمینه های ملکی، کیفری، مالی، تجاری، ثبتی، طلاق و خانوادگی تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به جزو بهترین وکلا در ایران معرفی شده است. بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران کسی است که به تمامی دعاوی های حقوقی تسلط داشته باشد و بتواند در همه ی زمینه های حقوقی به شما کمک کند.

طبق قوانین حوزه وکالت، فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در صورتی که نتوانند پروانه وکالت خود را دریافت نمایند، نباید نسبت به مشاوره حقوقی اقدام کنند و این امر تخلف خواهد بود. عنوان مشاور حقوقی صرفا به وکلای دادگستری اطلاق می‌گردد و سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق صرفا با همکاری با وکلای دادگستری و کسب تجربه لازم می‌توانند اقدام به انجام مشاوره حقوقی نمایند. افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند. اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

دوره کارآموزی وکالت 18 ماه تمام است که بعد از سپری شدن این دوره، آزمونی تحت عنوان، “آزمون اختبار” از کارآموز اخذ خواهد شد. هر سال معمولا در اواسط بهمن‌ماه، آزمون وکالت برای یک بار در سال برگزار می‌گردد و فارغ‌التحصیلانی که تمایل به اشتغال در حوزه وکالت در مراجع دادگستری را دارند، باید در این آزمون شرکت نمایند. همانگونه که ذکر شد، پیش‌نیاز دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری شرکت در آزمون وکالت و کسب نمره قبولی در این آزمون است تا بتوان در دوره کارآموزی راه یافت. همانطور که ذکر شد اشخاصی که فارغ التحصیل رشته حقوق و مبانی فقه و حقوق اسلامی هستند برای دارد شدن به دوره کارآموزی وکالت، باید در آزمون وکلا دادگستری که تحت نظارت کانون وکلای دادگستری برگزار می‌گردد، شرکت کنند.

  • خانم زهره محمدآبادی وکیل پایه یک دادگستری در تهران، دارای رتبه ۱۲ کانون وکلای دادگستری مرکز، رتبه ۲۱ آزمون قضاوت و رتبه ۳۳ ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران هستند، همچنین خانم محمدآبادی مدرس حقوق جزا و کیفری در دانشگاه نیز می باشند.
  • می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  • شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند.
ایشان دارای دکتری خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی هم هستند. آقای دکتر امین گلریز، یکی از بهترین وکلای شهر تهران می باشند. نامبرده فارغ‌التحصیل رتبه‌ی یک دکتری بوده و در سوابق خود عضویت در هیئت علمی دانشگاه، سابقه‌ی قضاوت، رتبه دوم کارآموزی قضاوت تهران، نگارش کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی در 4 جلد را دارا هستند. همچنین نگارش چندین مقاله‌ی علمی – پژوهشی و وکالت در پرونده‌های مهم از دیگر افتخارات ایشان است.

وکیل

ایشان دارای سوابق مهمی همچون، عضو اصلی هیأت مدیره و هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز و عضویت در کمیسیون های حقوقی، آموزشی و طرح و برنامه و کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند. در هر حالتی در نظر گرفتن رزومه و سابقه کاری برای انتخاب وکیل لازم و ضروری است زیرا رزومه کاری مهم ترین عامل تعیین کننده و پارامتر مهمی برای تشخیص وکیل متخصص است. در نهایت لازم است که قبل از انتخاب نهایی وکیل مد نظر جلسه ای به عنوان معارفه یا مشاوره برگزار شود و سپس اقدام به امضاء و عقد قرارداد وکالت نمایید. وکلای دادگستری، وکیل مدنی و وکیل مع الواسطه، از انواع وکیل در قوانین است. در خصوص وکیل پایه یک دادگستری که به صورت مفصل در این مقاله صحبت شد و اطلاعات لازم در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند . همچنین در برخی موارد آشنا به امورات فقهی بوده و مجتهد باشند. و در نهایت بروز پرونده‌ی دعوی شود و حتی پس از ان نیز بدون داشتنوکیلو مشورت با آن فرضا روند چندماه را چند سال طی کنید و حتی به نتیجه نرسید، پس وجودوکیلرا ضروری بدانید و از حرفه‌ای بودن او نیز مطلع شوید. علاوه بر موارد فوق، سامانه حقوقی بنیاد وکلا، با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حقوقی و وکلای مجرب و متخصص، آماده خدمات رسانی در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده، اختلافات حوزه کار و روابط کارگر و کارفرما و سایر مسائل حقوقی است.

او سال ها در این زمینه تحصیل کرده است و با توجه به تجربه ای که در سال ها کار خود به دست آورده است می تواند راه موکل خود را هموار کند. در رابطه با این سوال کهآیا وکیل دادگستری یا مشاور حقوقی دارای حیطه های تشخیص هستند؟ متاسفانه برخی افراد به منظور این که کار ساده ای در پیش دارند و یا این که در هزینه های خود صرفه جویی کننداهمیت مراجعه به وکیل حقوقیرا نادیده می گیرند و بعد ها به مشکلات دیگری بر می خورند‌. یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران عنوان مقاله ای است که می خواهیم در مورد آن توضیحات بیشتری ارائه دهیم. با توجه به بروز مشکلات متعدد در جامعه و زندگی افراد، مهم است که وکیلی مجرب و متخصص را بشناسیم تا در زمان هایی بحرانی برای مشاوره مراجعه کنیم. وکلای دادگستری دانش و تجربه کافی در زمینه حل تمامی پرونده های قضایی را دارند و بهترین مشاوره ها را به موکل خود ارائه می دهند.

بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید⚖️【سال1401】

در مرحله بعد وکیل حرفه‌ای باید تصمیم بگیرد که چه دفاع و استراتژی را در پیش بگیرد. چگونه ادله طرف مقابل خود را محکوم و دلایل خود را به نفع موکل خویش حاکم نمایند. افرادی گمان میکنند که خود میتوانند در دعوی ملکی پرونده را پیش ببرند و احتیاجی به وکیل ندارند اما از انجایی که حوزه ی ملکی جای بحث زیادی دارد ممکن است به دلیل همین سهل انگاری کل سرمایه زندگی خود را از دست بدهند. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم معیار هر کس از خوب دانستن یک فرد متفاوت است اما به طور کلی و با معیاری نسبتا کامل که میتوان راهنمای همه باشد باید گفت سابقه ی کاری یک وکیل از مهم ترین معیارها می باشد. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است.