دسته‌ها
اخبار

مشاوره حقوقی در شیراز با وکیل شیراز-کدام وکیل

در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در شیراز می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آثار زیانبار پیشگیری کرده و علاوه بر آن در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی کند. بنابراین در برخورد با هرگونه مسائل حقوقی، مشورت با مجرب ترین وکیل شیراز را فراموش نکنید.

از آنجا که فرآیند جستجو وکیل، فرآیندی وقت گیر بوده ، ما در این بخش از مقاله، لیست وکلا کانون وکلا شیراز​​​​را به همراه اطلاعات تماس آنها برای شما آورده ایم تا با بررسی بانک اطلاعات بهترین وکیل های شهرستان شیراز​​​​بتوانید از میان وکلای این لیست، وکیل مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد.

در برخی از پرونده ها نیز میزان حق الوکاله وکیل بیشتر است، مثلا در پرونده های مربوط به دعاوی مهریه یا دعاوی ملکی، وکلا به دلیل طولانی تر بودن و پیچیدگی پرونده، دستمزد بالاتری را از موکل خود درخواست می کنند. تعدادی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب را شناختید، برای داشتن انتخابی مناسب تر و شناخت بهترین مجله خبری وکیل بهتر است به نکاتی که در زیر آمده است، حتماً توجه کنید. لیست وکلا قوه قضاییه شهرستان شیراز​​​ شامل نام نام خانوادگی تلفن همراه تلفن دفتر و آدرس دفتر آن ها بوده و برای مشاهده لیست کامل متن مقاله را مطالعه نمایید. نکته مهم دیگری که در رابطه با انتخاب وکیل در شیراز​​​​باید مورد توجه قرار گیرد، این مساله است که حق الوکاله و حق المشاوره وکیل، اصولا بر اساس رقم تعیین شده توسط وکیل و با موافقت موکل تعیین و پرداخت می شود. ضمنا به خاطر داشته باشید که داشتن یک وکیل در کلیه مسیر های زندگی مانند ازدواج، کار، تجارت، مشارکت، خرید و فروش ملک، طلاق و … می تواند روح و جسمتان را نیز از آلودگی های روانی ای که در دادگاه ها و دادسرا ها وجود دارد، دور نگه دارد.

لزوم داشتن یک وکیل خبره در شیراز

رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. اسماعیل ساربانی وکیل پایه یک دادگستری می باشند که با توجه به سابقه بالایی که در حوزه های مختلف وکالتی دارند به عنوان مشاور و وکیل در موسسات و سازمان های معتبر نیز فعالیت دارند و به عنوان یکی از بهترین وکیل در شیراز معرفی می شوند. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در کانون وکلای استان فارس .

لطفا بر روی خدماتی که نیاز به مشاوره یا وکیل دارید کلیک نمایید و لیست وکلا و توضیحات را ببینید. از این وکیل در مواردی استفاده می شود که فرد به صورت معمولی با پرداخت هزینه بخواهد از فردی به عنوان حقوق دان اد جهت انجام روال پرونده و پیگیری موارد به او کمک کند. بدین ترتیب می توانید اطمینان پیدا کنید که وکیل خوب شیراز انتخابی شما می تواند گزینه مناسب و قابل اطمینانی باشد.

  • از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.
  • عباراتی مانند حق طلاق زن، وکالت در طلاق،وکالت زن در طلاق،وکالت در طلاق زوجه، وکالت تام طلاق، وکالت بلاعزل طلاق همه مفهومی یکسان دارند، به این معنا که مرد در خصوص طلاق به همسرش یا هر شخص دیگری وکالت اعطا نماید که این وکالت مرسوم است.
  • نکته مهم دیگری که در رابطه با انتخاب وکیل در شیراز​​​​باید مورد توجه قرار گیرد، این مساله است که حق الوکاله و حق المشاوره وکیل، اصولا بر اساس رقم تعیین شده توسط وکیل و با موافقت موکل تعیین و پرداخت می شود.
  • از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد.
  • مجرب ترین وکیل شیراز افرادی هستند که می توانند در کمترین زمان ممکن و هزینه کم مشکلات موکلان خود را حل کند.
  • شما همشهریان عزیز می توانند با مطالعه دقیق هرچه بیشتر اسناد ویژه و مفید ما در وب سایت، مشاوره حقوقی لازم را دریافت کنند.
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران بر تمامی قوانین حقوقی تسلط کاملی دارد و همواره از جدیدترین لوایح و مصوبات مطلع می باشد. اگر به دنبال بهترین وکیل شیراز یا وکیل خوب در شیراز هستید در لیست بالا می‌توانید خیلی از وکیل های خوب و عالی را در شهر شیراز مشاهده نمایید . برای مشاهده رزومه و جزئیات هر یک از وکلا می‌توانید روی نام آن وکیل کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن و بشوید. دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره.

وکیل سرقفلی در شیراز