دسته‌ها
اخبار

معرفی بهترین لپ تاپ ها تا 20 میلیون تومان پلازا | asilbekharid

مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ برای استفاده های معمولی مناسب است و صفحه نمایش آن نیز نمایش قابل قبولی را ارائه می دهد که برای وب گردی و یا تماشای فیلم و عکس می تواند عالی باشد. محصول بعدی در فهرست بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان، Lenovo V15 G2 است که از پردازنده نسل 11 اینتل بهره می‌‌برد. این لپ‌تاپ برای انجام کارهای پیچیده از کارت ‌گرافیک Nvidia MX350 پشتیبانی می‌کند.

به نظر شما چه لپ‌تاپ دیگری را می‌توان به این فهرست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه مستقل گرافیکی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. اگر نیاز به قدرت گرافیکی دارید لپ تاپ ThinkBook 15 G2 ITL – A بهترین انتخاب با بودجه 20 میلیون تومان است.

لپ‌تاپ لنوو مدل  Ideapad v15- IILCH

حافظه رم توانایی مدیریت همزمان چند کار (چند وظیفگی) لپ‌تاپ شما را تعیین می‌کند و همانطور که می‌دانید، فضای ذخیره‌سازی نیز برای ذخیره و نگهداری فایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در لپ‌تاپ‌های تا 20 میلیون تومان میزان حافظه رم دستگاه بین 8 تا 12 گیگابایت است. این لپ‌تاپ‌ها از حافظه ذخیره‌‌سازی HDD یا SSD استفاده می‌کنند.

بهترین لپ تاپ در محدوده ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان

لپ تاپ دیگه‌ای که میخوام بعنون بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون بهتون معرفی کنم، بهترین لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون ویووبوک R565JP هست. با من همراه باشید تا بدون اتلاف وقت بریم سراغ معرفی بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون. حالا مدل های زیادی دارای این مشخصات هستن پیشنهاد میکنم از برند های ایسوس، اچ پی و لنوو خرید کنید. اگر قصد خرید لپتاپی خوش قیمت و با مشخصات مناسب را دارید این مدل میتواند برای شما مناسب باشد. اگر کمی بودجه خود را افزایش دهید می‌توانید مدل 2022 لپ‌تاپ IdeaPad 3 لنوو را با پردازنده نسل دوازدهم Core i3-1215U خریداری کنید.

  • پردازنده 6305N اینتل با 4 مگابایت حافظه کش، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics مجموعه مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ هستند.
  • با توجه به سخت‌افزار آن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های طراحان و گرافیست‌ها می‌باشد.
  • همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که گرافیک مجزا (پردازنده اضافی در داخل لپ تاپ که فقط با آنچه روی صفحه می بینید کار می کند) به سرعت به اندازه CPU اهمیت پیدا می کند.

معرفی بهترین لپ تاپ ها تا 20 میلیون تومان پلازا | asilbekharid

همچنین لپ تاپ‌ V15 G2 ITL-i3 4GB 1T256GB 2GB به دلیل بدنه محکم و کیبورد روان آن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که نیاز به قدرت پردازشی چندان بالایی ندارند. البته این لپ تاپ در حد متوسط و سبک جوابگوی پردازش‌های دانشجویی هست. به خوبی کارهای عادی دانشجویی مانند رسم نمودار، تهیه گزارش‌های ورد و پاورپوینت، کارهای سبک با مطلب و… را هم پشتیبانی می‌کند. دانشجویان معمولا لپ تاپ را همراه خود به دانشگاه می برند و در اکثر مواقع امکان شارژ کردن آن وجود ندارد، به همین دلیل باید لپ تاپی با طول عمر باتری بالا تهیه کنند تا نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد. با توجه به قیمت های حال حاضر، لپ تاپ تو رنج 15 میلیون تومن که برای گیم مناسبه سخت میشه پیدا کرد.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی در بازه قیمتی 60 تا 65 میلیون تومان