دسته‌ها
اخبار

معروف ترین برندهای عینک آفتابی لیست بهترین عینک افتابی های دنیا-اصیل بخرید

لنزهای خاکستری رایج‌ترین هستند زیرا تغییر رنگ نمی‌دهند و به‌اندازه کافی تیره هستند که در روزهای آفتابی مانع از تابش اشعه خورشید می‌شوند. این لنزها حساسیت به نور را کاهش می‌دهند و برای بسیاری از فعالیت‌ها مناسب هستند. عینک آفتابی زنانه از محبوب ترین اکسسوری هایی است که در روزهای آفتابی بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. البته عینک آفتابی، در سبک و ظاهر آقایان نیز تأثیرات بسیاری دارد. خرید عینک های اصلی برای محافظت از صورت و چشم، در برابر اشعه های مضر، بسیار مهم است.

تمامی عینک‌ها از بهترین مواد ساخته می‌شوند و 100 درصد ضد UV هستند. این محصول مناسب برای استفاده‌ی آقایان بوده و تولید برند معتبر Rey Ban می‌باشد. از جمله عینک‌های آفتابی مردانه که مناسب برای انواع مختلف فرم‌های صورت است. یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره و شرایط مختلف محیطی خواهد بود.

دارای فریم‌هایی از جنس فلزی و به رنگ نقره‌ای با لنزهای دودی می‌باشد. اندازه‌ی عرض فریم این عینک ۱۵۰ میلی‌متر و عرض عدسی ۴۰ میلی‌متر است. البته دور از انتظار نیست که برندهای معتبر عینک آفتابی (اورجینال) دارای استاندارد های روز دنیا باشند. در ادامه به بررسی این مارک های معتبر می پردازیم و در انتها از محصولات موجود هر برند بصورت یک لیست به شما معرفی می کنیم.

ندا علی‌خانی فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر است و علاقه‌ زیادی به تولید محتوا دارد و یک سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. بعنوان شرکت زیر مجموعه از گروه سوئیسی ریشمون فعالیت می‌نماید. از عینک با عدسی کوچک بپرهیزید چرا که بخشی از چشم شما را کاور می کند. © تمامی حقوق برای لیسته محفوظ بوده و استفاده از مطالب برای مقاصد غیرتجاری با درج لینک منبع مجاز است. برای عملکرد مناسب سایت و نمایش بهتر، لطفاً از مرورگرهای فایرفاکس ، کروم و اکسپلورر 9 به بالا استفاده نمایید.

در عینک شیائومی با طرح کلاسیک، ساده و لنزهای تخصصی روبرو هستید که قادر است به خوبی اشعه UVA ، UVB و UVA را فیلتر کند. این عینک ضد خش نیست اما با وجود یک لایه از یک پوشش با ضخامت 20 میکرومتری روی سطح لنزها، به محض تابش و خراش نوری ساختار لنز بدون تغییر رنگ به حالت اولیه خود برمی‌گردد. فریم ساده و سبک این عینک را برای استفاده روزمره پیشنهاد می‌کنیم. اگرچه مقاومت در برابر ضربه بالایی دارد، اما مقاومت آن در برابر خراش پایین است و بنابراین یک پوشش سخت روی عینک آفتابی و عدسی عینک پلی کربنات اعمال می شود.

فرم فریم خلبانی و رنگ آن طلایی بوده که مناسب برای صورت‌هایی با فرم مربع و مستطیل می‌باشد. از چشم‌ها در مقابل اشعه‌ی ماوراء بنفش به خوبی محافظت می‌کند و برای استفاده‌ی روزمره انتخاب بسیار خوبی است. عینک‌های آفتابی کاربردهای گوناگونی و از پیاده‌روی و گردش تا سرکار و جلسه کاربرد دارند به همین دلیل بهتر است هر فرد پیش از خرید نیاز خود را شناسایی کند. هزاران سال است که به اهمیت دور نگه داشتن اشعه خورشید از چشمان مان آگاه هستیم و بدین واسطه، استفاده از عینک های آفتابی در بین مردم روز به روز در حال افزایش است. همچنین برندهای زیادی در دنیا ظهور کرده اند که بر روی ساخت این عینک ها تمرکز دارند. تا جایی که انتخاب یک عینک آفتابی در بین برندهای متعدد، دشوار شده است.

محبوبیت این برند، باعث شد تا کپی کارها، کالاهای تقلبی تولید شده شان را به اسم این برند موفق سایت اصیل بخرید به فروش برسانند. این موضوع باعث می شود تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک های این برند دشوار باشد. پس باز هم می گوییم اگر می خواهید خیالتان از بابت خرید عینک آفتابی اورجینال راحت باشد، لازم است تا از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. اگه می‌خوای مبلغ پایینی رو واسه عینک آفتابی هزینه کنی، برند Armani بهترین گزینه موجود در بازاره. برند عینک آفتابی tom ford خیلی محبوبه و به یکی از مطلوب ترین و بهترین مارک‌‌های صحنه‌های بین‌المللی تبدیل شده. از فریم‌های باریک گرفته، تا قاب‌های خیلی بزرگ و مربعی شکل، که اگه کسی بخواد ظاهری وی ای پی داشته باشه، میتونه رو این برند حساب باز کنه..

  • اما در این میان، عینک‌هایی هم دیده می‌شود که مناسب برای هر دو گروه خانم‌ها و آقایان است.
  • «ری‌بن» در صدر قابل اعتمادترین و بهترین برندهای تولیدکننده عینک آفتابی قرار دارد.
  • یو وی ای که میتواند جلوی اشعه های مضر آفتاب را بگیرد، 400 است.
  • در کنار این محصول یک کیف محافظ و یک عدد دستمال نیز به شما هدیه داده می‌شود.

دفتر مرکزی تد بیکر در شهر لندن قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس لندن معامله می‌شود. به خاطر محبوبیت این برند، عینک های آفتابی تقلبی از برند ری بن در بازار فراوان یافت می شود و گاهی بعضی از مدل های فیک به نمونه اصل بسیار نزدیک هستند. در نتیجه تشخیص عینک فیک از اورجینال پیچیده می شود و برای تشخیص آن، باید دقت زیادی به خرج داد.

عینک افتابی دخترانه و زنانه مدل لوییس ویتون مشکی کد0747

معروف ترین برندهای عینک آفتابی لیست بهترین عینک افتابی های دنیا-اصیل بخرید

یعنی اگر پس از خرید عینک آفتابی بنابه‌هر دلیلی احساس کردید که دوست دارید عینک را عوض کنید یا حتی پس دهید، فقط کافیست با پشتیبانی لوناتو تماس بگیرید. نوعی از عینک‌های آفتابی زنانه که تکمیل کننده‌ی یک استایل شیک و زیبا است. مناسب برای صورت‌هایی با فرم‌های مختلف بوده و برای استفاده‌ی روزمره و هوای آفتابی یک انتخاب عالی است. دارای محافظ UV ۴۰۰ بوده و از چشمان شما در برابر نور آفتاب به خوبی محافظت می‌کند.

مدل لباس نامزدی جدید و شیک ۲۰۲۳ ؛ طرح های اسپرت و ساده

رنگ عدسی ، تاثیر مستقیمی روی فعالیتی که انجام می دهید دارد. عینک با عدسی دوسی و قهوه ای ، برای رانندگی و خیابان گردی مناسب است. مدل هایی که دودی هستند، رنگ اجسام را تغییر نداده و میزان نور آن ها را کاهش می دهد. اگر دنبال عدسی های سبز هستید، بدانید که آنها طیف آبی را کاهش داد و به همین خاطر باید شاهد کاهش میزان درخشندگی سطوح باشید.

۸ – عینک آفتابی مارک کررا