دسته‌ها
اخبار

وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران-کدام وکیل

بهترین وکیل در تهران شخصی است که در حوزه موضوع پرونده شما پرونده‌های بسیاری را انجام داده باشد و تجربه کافی کسب کرده باشد. همینطور پرونده وکالت وی متعلق به تهران باشد و نیز حق‌الوکاله معقول و مناسبی را از موکل دریافت کند. به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند. با رعایت جهاتی در دادگاه کیفری مطرح گردد یا در دادگاه حقوقی. در هر حال مهم‌ترین پرونده‌های دادگستری پرونده‌های مختلف هستند.

  • در این صورت آقـا میتواند شکایت اعسار بدهد و چنان چه اعسار ایشان قبول کـرده است محکمه میتواند مهریه را قسطی نماید تا آقـا ضمن اینکه خانـم خود را طلاق میدهد مهریه را به صورت ماهانه پرداخت نماید.
  • با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید.
  • مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند.
  • از آنجایی که مسائل حقوقی دارای پیچیدگی‌های زیادی هستند و ورود به این عرصه، بدون داشتن دانش کافی و تجربه‌ی عملی، امکان پذیر نیست!
  • ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد.
  • حضانت فرزند و یا ملاقات با فرزند حق و تکلیفی است که قانون برای والدیـن تعیین می کند.

البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. از این که تا این بخش مقاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران همراه ما بودید سپاسگزارم. در این مقاله برای آشنایی شما، بهترین وکلای پایه یک را معرفی کردیم و توضیحات مختصری در موردشان دادیم در ادامه مقاله در مورد خدماتی که وکیل پایه یک ارائه می دهد و همچنین تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری را شرح دادیم. امیدوارم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل یاری کنیم. اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی در این زمینه دارید حتما برای ما کامنت نمایید. آقای مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند و دوره های غیر آکادمیک در خارج از کشور را گذرانده اند و همچنین تسلط کاملی در قوانین بین المللی دارند.

در این نوع طلاق تمام چیز به موافقت خانم و شوهر بستگی دارد و اغلب خانـم و شوهر پـس از توافق در مـوارد مربوط به زندگـی مشترک از جمله مهریه، نفقه، جهیزیه و موقعی داشتن فرزند مشترک حضانت فرزند، برای طلاق توافقی اقدام میکنند. وقتی که در آقـا یا خانـم صفت ویژه ای شرط شده باشد و پـس از عقد معلوم شود که طرف مذکور آن صفت خاص را ندارد برای طرف مقابل حق فسخ خواهد بود یا برای مثال پـس از عقد معلوم شود که دختر قبلا دو شیزگی خود را از دست داده است که آقـا میتواند نکاح را فسخ نماید. مهریه به مالی می گویند که آقـا در زمان وقوع عقد نکاح به خانـم خود می پردازد یا مکلف به پرداخت آن در آینده می شود.

وکیل آنلاین در تهران

وکیل دعاوی خانواده بایستی در زمینه مرتبط با خانواده مانند طلاق، مواد مخدر و… همچنین بایستی بر این امور مسلط بوده و اقدامات لازم را جهت اثبات دعوی و را فراهم بیاورد و بتواند در محاکم قضایی آن ها را ارائه دهد.بسیار ملاحضه کننده رفتار کند و تمام جوانب را بسنجد و از عواقب ناشی از اختلافات سلیقه و عقیده آگاه باشد. بهترین وکلای تهران می توانند از محکومیت موکل جلوگیری کنند و یا اینکه منجر به محکومیت های مالی یا غیر مالی طرف مقابل موکل خود شوند. با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. هر شخصی ممکن است در طول زندگی اش، با مشکلات حقوقی مانند ملکی، کیفری، طلاق، خانوادگی، ثبتی و غیره مواجه شود که در این شرایط به یک وکیل خوب و مجرب نیاز دارد. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

بهترین وکیل تهران در گروه وکلای آپادانا

ایشان وکالت ایرانی های مقیم خارج از کشور را قبول کرده و از تخصص خود برای حل مشکل آن ها استفاده می کنند. آقای مهری از سال 1378 در سمت های مختلفی فعالیت داشته اند و می توان گفت یکی از وکلای باتجربه تهران محسوب می شوند. ما تیم تخصصی وکیل تهران را به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران به شما معرفی می نماییم. وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران مجله خبری وکیل جامعه، وکیلی است که در موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و اشخاص ایثارگر و خانواده شهدا قبول وکالت می‌کند. حیطه تخصصی وکلای پایه یک دادگستری موضوعات قضایی و حقوقی حیطه و حوزه‌های مختلفی دارد و هر کدام از این موضوعات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که لازم است وکلا برای تسلط یافتن به این موضوعات، تجربه‌های متفاوتی در هر حوزه کسب نمایند.

بهترین وکیل تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟