دسته‌ها
اخبار

وکیل حقوقی جستجوی وکیل پایه یک دادگستری بنیاد وکلا-کدام وکیل

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید.

آخرین مطالب مشاوره حقوقی

در این مقاله 10 وکیل مجرب را معرفی کردیم تا اگر به دنبال وکیل هستند انتخاب راحتی داشته باشید. در ادامه مقاله گفتیم که بهترین وکیل چه ویژگی هایی دارد و توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی برعهده دارند. امیدوارم مطالبی که در این مقاله بیان شد برای شما مفید باشد. چنانچه سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای ما کامنت نمایید.

ویژگی های بهترین وکیل تهران

مسائل حقوقی نیز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهی کامل و یا مشورت باوکیل مجربو مشاور حقوقی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنیم ممکن است خسارات مالی یا جانی سنگینی را برای خود به وجود آوریم و همچنین تبعات جبران ناپذیری را برای خود یا خانواده‌ی خود رقم بزنیم. بهتر است برای تضمینی‌تر شدن فرایند پرونده و اخذ نتیجه‌ی مثبت حتما ازوکیل‌های مجربو خبره بهره گیری نماییم. دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند.

  • ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و دارای سوابق درخشانی در تهران است که سالیان سال در زمینه های مختلف حقوقی فعالیت داشته است.
  • یعنی به دلیل دریافت حق الوکاله مراجعه کنندگان را وارد دعاوی حاشیه ای نکند.
  • دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند.
  • ولی از آنجایی که اکثر مردم در دعوای خلع ید، تخلیه ید، دستور تخلیه، تصرف عدوانی اشتباه می‌کنند باعث می‌شود که به نتیجه ای نرسند لذا توصیه می‌شود که با وکیل متخصص در امور ملکی مشورت نمایید.
  • از طریق شماره تماس و یا پر کردن فرم در کمترین زمان از وکلای متخصص مشاوره بگیرید.
  • در این مواقع خارج از حیطه‌ی ازمون وکالت و دوره‌های مربوطه می‌تواند از آن کانون برای پرونده‌ی خاص و اتفاقی خود پروانه وکالت بگیرد با پرداخت هزینه‌ی مربوطه و طی مراحل قانونی اقدام کند.
از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات هستند. همینطور آقای دکتر محبی مدیر گروه حقوق عمومی و بین الملل دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات می باشند. ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید. یعنی به دلیل دریافت حق الوکاله مراجعه کنندگان را وارد دعاوی حاشیه ای نکند. یک وکیل موظف است تا تمامی جوانب مجله خبری وکیل را توضیح دهد و افراد را کاملا آگاه کند و بعد از ارائه توضیحات اگر فرد قبول کرد، وکالت پرونده را برعهده بگیرد. مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند.

ایشان در دفتر وکالت خود تمامی خدمات حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، ملکی، قضایی و … را ارائه می دهند. ایشان با تجربه ای که در حرفه وکالت کسب کرده اند، بهترین خدمات را به متقاضیان خود ارائه می دهند. آقای دمرچلی به افرادی که در خارج و داخل کشور هستند، مشاوره می دهند و بیش از 1000 پرونده موفق داشته اند.

همچنین مهارت‌های پیش‌از مذاکره و مهارت‌های هنگام مذاکره را نیز بداند. بهترین وکیل می‌تواند به نفع موکل خود با تاکتیک و سبک مذاکره پرونده را حل ‌وفصل وبه نتیجه برساند. همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است. دعاوی خانواده امکان دارد که برای هر انسانی و در هر خانواده ای ایجاد بشوند. حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است. حل و فصل نمودن دعوا های خانوادگی برای حفظ کردن سلامت و آرامش کلیه اعضای خانواده امری ضروری می باشد.

ملاقات با وکیل