دسته‌ها
اخبار

وکیل خوب در اصفهان لیست 10تایی بهترین وکیل خوب در اصفهان-کدام وکیل

مهریه عندالمطالبه به مهریه ای می گویند که خانم هر وقت اراده کند می تواند از همسر خود درخواست نماید مثل چک بروز و آقا مکلف به پرداخت آن می باشد. و اما مهریه عندالاستطاعه به مهریه ای می گویند که در صورتی آقا دارای تمکن و وضعیت مالی مناسب باشد، مکلف به پرداخت آن می باشد. برخی اوقات خانم می تواند از آقا وکالت در طلاق گرفته باشد، در صورت وجود این وکالت طلاق راحت تر و سریع تر از سایر موارد امکان پذیر است. در غیر این صورت چاره ای جز طلاق توافقی برای جدایی سریع و بدون دردسر وجود ندارد. اثبات شراکت ، ثبت شرکت ، تغیرات شرکت ، انحلال شرکت ، تایید خروج از شرکت ، اعاده اعتبار شرکت ورشکسته ، الزام به انتقال سهم ، مطالبه سهم الشرکه ، ابطال سهم الشرکه ، ابطال صورتجلسه هیئت مدیره و مجمع عمومی ، انحلال شرکت بازرگانی و …

وکیل باید به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری که بر علیه موکلش مطرح شده است رسیدگی کند. علاوه بر معیار‌ها و ویژگی های فوق الذکر برای وکیل خوب ، داشتن صداقت و راستگویی یک امر مهم در انتخاب وکیل است. موکل باید به وکیل و گفته‌های وی اعتماد و اطمینان داشته باشد تا بتواند با خیال راحت پیگیری امور را به او بسپارد. برای آن که بفهمید وکیلی با موکلین خود صادق است یا نه باید با موکلین پیشین او صحبت کرده و یا نظراتی که در مورد او در سایت ‎ها وجود دارد را مطالعه کنید. به عبارت دیگر هرچقدر روابط اجتماعی وکیل خوب باشد بهتر می تواند نظریات و استدلال‌های خود را به قضات یا دیگر کارمندان قوه قضاییه منتقل کند و به این صورت راحت‌تر حق موکلش را به اثبات برساند. نکته‌ی بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد و لازم است به آن توجه شود این است که منظور از داشتن ارتباطات قوی تنها حسن معاشرت وکیل است نه رابطه‌های غیرقانونی وی با دیگران.

مشاوره حضوری

ما آن مسیر را در مقابلتان قرار می‌دهیم و تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب، تنهایتان نخواهیم گذاشت. اما مهدی علیجانی کیست؟ چه ویژگی‌ها و خدماتی باعث شده او به عنوان ممتازترین وکیل حقوقی و کیفری اصفهان برگزیده شود؟ برای بهره‌برداری از دانش حقوقی ایشان چه روش‌هایی وجود دارد؟ با ما همراه باشید. وکیل اصفهان باید برای موکل خود که شخص حقوقی است اطلاعات لازمی را که برای تهیه و تنظیم قوانین، اساسنامه، آیین نامه و … لازم است تهیه کند. از اصلی ترین و مهم‌ترین وظایفی که یک وکیل خوب در اصفهان بر عهده دارد این است که به موکلین خود مشاوره حقوقی دهد و آن ها را در زمینه‌ی مسائل پیش آمده برایشان راهنمایی کند.

چرا که هر اشتباهی در این راه می تونه منجر به نتایج جبران ناپذیری برای شما بشه. دعاوی حقوقی تعریف دعاوی حقوقی دعاوی حقوقی مستقیماٌ در محاکم دادگستری مطرح می شود و دیگر نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب مرا… دعاوی خانوادهیا قانون خانواده به آن بخش از حقوق یا قوانین گفته می‌شود که به خانواده می‌پردازد و به مجموعه قواعد و مقرراتی مربوط است که حاکم بر روابط افراد خانواده و افراد متشکل آن (از قبیل شوهر، زن، فرزند، پدر و مادر) و امور مالی مرتبط با آن (مانند مهریه زوجه و نفقه همسر و اقارب) است.ادامه نوشته…

دریافت مشاوره رایگان تنها با یک تماس

مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، برای بینش و معاقبا آسایش مردم اصفهان، از تمام روش‌ها و ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین جهت آگاهی‌بخشی به شما درباره‌ی مسائل حقوقی، بهره گرفته است. مهدی علیجانی، با تسلط کامل بر تمامی دعاوی و مباحث قضایی، می‌تواند هنگام مواجه شما با هر نوع مسئله حقوقی مجله خبری وکیل یا کیفری، راهنمایتان باشد. بدون شک با همراهی بهترین وکیل اصفهان، برای رویارویی با مشکلات قضاییتان، بهترین مسیر را تجربه خواهید کرد. دفتر وکالت حامد امیری ، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی به صورت حضوری ، غیرحضوری و مشاوره فوری و پذیرش وکالت با وکیل متخصص را به عزیزان متقاضی ارائه می دهد.

  • پس بهترین کار این است که راه ارتباطی وکیل اصفهان را داشته باشید تا بتوانید در صورت مشکل اضطراری یا حتی مشاوره برای یک تصمیم گیری، یک مشاوره حقوقی اولیه با وکیل اصفهان داشته باشید.
  • جناب آقای حمیدرضا مجیری یکی از بهترین وکلایی هستند که ما تا به حال افتخار همکاری با ایشون رو داشتیم.
  • از مواردی که می‌تواند به اطمینان شما کمک کند، عضویت مهدی علیجانی، بهترین وکیل اصفهان، در کانون وکلای دادگستری است.
  • دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است.
  • برای موفقیت در چنین پرونده های حساسی به وکلای معرفی شده در این مقاله مراجعه فرمایید.

محمدامین شاهنگیان، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 13 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم اصفهان شناخته شود. از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانواده در اصفهان [ آپدیت 1401 ]