دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت-کدام وکیل

نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.

بهترین وکیل ایران

البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. بعد از گذراندن این دوره پذیرفته شدگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و به صورت حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود ادامه می‌دهند. برای آشنایی بهتر با واژه وکیل پایه یک دادگستری لازم است تا مفاهیم مشابه دیگری را در ادامه خدمتتان توضیح دهیم.

  • طبق قانون بهترین وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید.
  • مرکز امور مشاوران قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری مراجع تقاضای وکیل رایگان هستند.
  • سلام آقای وکیل ممنون از پیگیری شما برای پروندم ازشما بابت زحمت های زیادهایی که کشیدین تشکر میکنم واقعا خدا خیرتون بده اگه من شما رو پیدا نمیکردم واقعا نمیدونستم چیکارکنم یک دنیا ممنونم .
بنابراین ملاک انتخابی وکیلتان برای پرونده خود، سوابق خوب، تحصیلات بالا، اخلاق مداری و ویژگی های دیگری که یک وکیل موفق باید داشته باشید را عهده دار باشد. علاوه بر موارد فوق، سامانه حقوقی بنیاد وکلا، با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حقوقی و وکلای مجرب و متخصص، آماده خدمات رسانی در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده، اختلافات حوزه کار و روابط کارگر و کارفرما و سایر مسائل حقوقی است. لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق مجله خبری وکیل قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید. وکلا و کارشناسان ما در بنیاد وکلا، دارای روابط عمومی قوی، فن بیان بالا و از همه مهمتر سطح علمی بسیار بالا برای ارائه راهکارهای حقوقی لازم در خصوص مراحل انجام و پیگیری تمام دعاوی و شکایات به شما هستند. یک وکیل حرفه‌ای، علاوه بر داشتن نزاکت، باید در عمل و گفتار خود جسارت نیز داشته باشد. از شاخصه‌های بهترین وکیل پایه یک دادگستری، فن بیان عالی و قدرت سخنوری و همچنین قدرت متقاعد نمودن موکل و طرف دعواست.

از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.

توجه داشته باشید که شرکت‌های دولتی می‌توانند برای انجام امور حقوقی خود، مشاوران حقوقی را به‌عنوان نماینده خود معرفی کنند؛ اما شرکت‌های خصوصی فقط می‌توانند از وکلای پایه‌یک دادگستری به این منظور کمک بگیرند. 4- تعداد زیادی از وکلای قدیمی نیز چند سالی است به خارج از کشور رفته و ایران نیستند یا اینکه بعد از 50 تا 65 سالگی هر چند سال یک پرونده می گیرند. حوزه های وکالت بسیار زیاد هستند و ما در ایران وکیل های متخصص در زمینه های زیادی داریم اما هر کدام از آنها درآمد زیادی ندارد . دو حوزه بیشترین درامد را در حوزه وکالت دارد و یک وکیل میتوانید بیشتر با قبول این دونوع پرونده درآمد بیشتری را کسب کند .

متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد. وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند. این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند.

نتیجه گیری مقاله درآمد وکیل ها :

وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید. اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است. ممکن است برخی افراد کم‌توان مالی و بی‌بضاعت به دلیل عدم تمکن مالی، نتوانند از خدمات وکلای دادگستری بهره‌مند گردند. در این شرایط و تحت قوانینی کانون وکلا از میان وکلای دادگستری هر حوزه، یک نفر را به عنوان وکیل، برای او انتخاب خواهد کرد. همانطور که از نام آن مشخص است وکیل انتخابی وکیلی است که به انتخاب خود شخص انتخاب شده و وکالتنامه، بدون واسطه بین موکل و وکیل به امضا می‌رسد.

مبلغ حق الوکاله طبق توافق وکیل و موکل تعیین می شود، البته مبلغ حق الوکاله دعاوی مالی بر اساس عرف معمولاً 10 درصد ارزش خواسته مالی است، که این میزان نیز طبق توافق و با در نظر گرفتن برخی معیارها قابل کاهش و افزایش است. با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. برخی از شرکت های دولتی و سازمان های نظامی توانایی این را دارند تا با بودجه خود شرکت یک وکیل اخذ کنند، حال ممکن است این وکیل مربوط به خود سازمان باشد و یا اینکه با بودجه سازمان انتخاب شود، به هر حال طبق این موارد شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از وکیل سازمانی استفاده کند. موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند. در ابتدا وکیل را تعریف میکنیم، این کلمه به معنای آن است که امور قانونی خویش را به یک شخص حقوق دان واگذار نمائیم، به این دلیل میبایست پرونده حقوقی را به این عزیزان بسپاریم چرا که آنان دارای هوش قانونی، تجربه و مهارت های کامل میباشند، بدین جهت در سریعترین زمان ممکن میتوانند ما را به حقمان برسانند. اگر شما هم وکیلی مجرب در زمینه خانواده، مسائل حقوقی، کیفری و جزایی و یا سایر زمینه ها هستید ،با ما در ارتباط باشید تا از طریق سایت وکیلچی معرفی شوید.