دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران +حل مشکلات حقوقی از 0 تا 100-کدام وکیل

حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند.

  • در صورتی که برای پرونده حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارید، وکلای دادسو می توانند این کار را برای شما به بهترین صورت انجام دهند.
  • برای وکلا مدت زمان مشخصی برای گذراندن دوره کارآموزی مشخص شده است و در این زمان می‌توانند پرونده‌های حقوقی را بپذیرند و از آنها کسب درآمد نیز داشته باشند.
  • منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است.
  • برای ثبت نام و ورود آدرس سایت mikhak.mfa.gov.irرا در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید.

با وجود پیچیده بودن پرونده ها و زمانبر بودن آن ها، تنها یک وکیل خوب و خبره است که می تواند پرونده های حقوقی را به پیش ببرد و دفاعیات خیلی خوبی را در دادگاه به عمل آورد و از ضررهای مالی موکل جلوگیری به عمل آورد. بدون‌شک از اهمیت و ضرورت حضور وکیل در انواع پرونده‌های قضایی و حقوقی مطلع هستید. ساکنین خارج از کشور با انتخاب یک وکیل در ایران می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی کنند. با حضور وکیل، موکل بدون سردرگمی می‌تواند روند پرونده خود را پیش برد، آیا می‌دانید این وکیل ایرانی در چه پرونده‌هایی کمک حال خواهد بود؟ در ادامه انواع پرونده‌هایی که به حضور وکیل نیاز دارند را برای شما نام می‌بریم. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به دنبال وکیل در ایران هستید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند.

وکالت امور حقوقی

کارآموز هنوز دوره کارآموزی را به تمام نکرده و در آزمون اختبار نیز شرکت نکرده است. وکیل پایه یک دادگستری در صورت قبول وکالت شخص، موظف خواهد بود در کلیه جلسات دادرسی شرکت نموده و در مواقع لزوم پیگیری‌های لازم را در خصوص پرونده موکل انجام دهد. وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته رشته حقوق در گرایش‌های مختلف و یا تحصیلکرده در مبانی فقه و حقوق اسلامی است که در آزمون وکلا دادگستری ایران قبول و پذیرفته شده است و دوره کارآموزی خود را در موعد در نظر گرفته شده طی کرده است. انواع وکیل در ایرانهمانطور که جهان رو به رشد و تعالی است، حوزه وکالت هم در این مسیر در حال پیشرفت است تا جایی که برای هر یک از دعاوی یک وکیل پایه یک دادگستری انتخاب میشود.

در قدم اول تعریف وکیل:

برخی از شرکت های دولتی و سازمان های نظامی توانایی این را دارند تا با بودجه خود شرکت یک وکیل اخذ کنند، حال ممکن است این وکیل مربوط به خود سازمان باشد و یا اینکه با بودجه سازمان انتخاب شود، به هر حال طبق این موارد شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از وکیل سازمانی استفاده کند. موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند. هم‌زمان با اعمال تحریم‌های تازه علیه ده‌ها فرد و نهاد وابسته به حکومت جمهوری اسلامی از سوی اتحادیه اروپا در روز دوشنبه، آقای بورل اعلام کرد که قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی مستلزم حکم دادگاه در یکی از کشورهای عضو اتحادیه است. آقای مهاجری در سرمقاله روز دوشنبه سوم بهمن روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به شرایط نابه‌سامان اقتصادی در ایران و فشار به توده مردم نوشت، «افکار عمومی حرفش این است که وقتی مردم در فقر دست و پا می‌زنند، حوزه‌های علمیه نباید از بودجه عمومی کشور تغذیه کنند».

هزینه وکیل در تهران

عماد شرقی و مراد طاهباز دو زندانی دیگر ایرانی– آمریکایی در ایران هستند که اولی به جاسوسی و دومی به «همکاری با دول متخاصم» متهم شده‌ است. یک روز پس از انتشار این خبر، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که آقای بایدن نامه سیامک نمازی را دریافت کرده است و «دولت آمریکا به تلاش‌هایش ادامه می‌دهد تا او و دیگر شهروندان آمریکایی که به ناحق مجله خبری وکیل در ایران بازداشت شده‌اند، به خانه بازگردند». این رسانه‌ها مدعی شده‌اند که خانم افکاری «حین فرار از کشور» دستگیر شده، ولی حساب توئيتری «۱۵۰۰ تصویر» که خبرهای مرتبط با اعتراضات را پوشش می‌دهد قبلا گزارش داده بود او در شیراز بازداشت شد. حبیب افکاری که برای مدت طولانی در زندان انفرادی بود، ۱۴ اسفند پارسال از زندان آزاد شد.