دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران +حل مشکلات حقوقی از 0 تا 100-کدام وکیل

بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند در تمام زمینه های خانواده، ملکی، ثبت احوال، دعاوی کیفری و غیره فعالیت و قبول وکالت نماید. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری، می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.

اگر به دنبال وکیل در ایران می گرید که امور حقوقی شما را به بهترین نحو پیگیری و حل و فصل کند در جای درستی قرار دارید. حضور وکیل در ایران در تمامی پرونده های کیفری و جزایی به حدی اهمیت دارد که متهم در صورت عدم دسترسی به وکیل و نداشتن هزینه ی کافی نیز میتواند از قاضی پرونده خواهش کند که وکیلی را برای دفاع از او اختصاص دهد. بنابر این هم ی اشخاص حقیقی و حقوقی از لحاظ قانونی این اختیار را دارند تا با بستن عقد وکالت، فرد متخصصی برای پیگیری امورات پرونده ی خود انتخاب کنند. از آثار آقای شمس می توان به قانون آیین دادرسی مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط با آن، ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی، قانون اساسی از فرمان مشروطیت تا امروز و … اشاره نمود. در صورتی که نیاز به خدمات وکیل در ایران دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. بعد از ثبت نام در سامانه میخک و احراز هویت، باید از طریق قسمت وکالتنامه ها، یک وکالتنامه در سامانه میخک تنظیم کنید و حدود اختیارات وکیل و اطلاعات هویتی وکیل را وارد نمایید و کد رهگیری سامانه میخک را دریافت نمایید.

نحوه انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای انعقاد قرارداد

وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید. این کنشگران به ایران اینترنشنال گفتند که از مقامات آمریکا می‌خواهند جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسند و با مقامات جمهوری اسلامی هیچ مذاکره‌ای نداشته باشند. شخصی که وکیل نباشد بدون شک نتیجه صد در صد را برای شما ارائه می دهد و می گویید که ما بدون شک این پرونده را برنده می شویم که نشان از کلاهبردار بودن آن طرف است.

درخواست تماس جهت تعیین وقت با مدیریت خانم ابراهیمی 09155987611

متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد. به دعاوی که موضوع آنها اموال است، دعاوی مالی گفته می شود؛ مانند برخی دعاوی ملکی، دعاوی چک و سفته، دعاوی مطالبه ی مهریه و غیره. حق الوکاله وکیل در دعاوی مالی براساس ارزش مال مورد دعوا تعیین خواهد شد. مبلغ حق الوکاله طبق توافق وکیل و موکل تعیین می شود، البته مبلغ حق الوکاله دعاوی مالی بر اساس عرف معمولاً 10 درصد ارزش خواسته مالی است، که این میزان نیز طبق توافق و با در نظر گرفتن برخی معیارها قابل کاهش و افزایش است. وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند. مثلا برخی پرونده ها، دارای سختی و پیچیدگی های زیادتری نسبت به سایر پرونده ها می باشند و یا برخی پرونده ها، زمان زیادی را از وکیل گرفته و ممکن است به طور کلی زمانبر باشند.

  • هدف از مدرک لیسانس این است که پایه خود در حقوق را قوی و دانش بیشتری در این حوزه به دست آورید.
  • به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود.
  • دراین حالت وکیل در سایر امور موکل دخالتی نمی‌تواند انجام دهد زیرا در قرارداد وکالت این قید آمده، که وکالت به وکیل مقید به انجام امر خاصی است.

رسانه‌های وابسته به حکومت ادعا کرده‌اند که خانم افکاری از «عوامل اصلی شبکه ایران‌ اینترنشنال» در داخل ایران بوده و در اعتراضات اخیر «نقش داشته است». پیشتر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در یک سخنرانی حمایت چهره‌های سرشناس از معترضان را «بی‌ارزش» دانسته و خواهان برخورد قضایی با آن‌ها شده بود. موضع‌گیری چهره‌های ورزشی و هنری مجله خبری وکیل از اعتراضات مردمی در بیش از چهار ماه گذشته خشم مقام‌های جمهوری اسلامی را برانگیخته و به افزایش تهدید و احضار و بازداشت شماری از این افراد منجر شده است. آقای شکاری که یکی از گل‌های این بازی را به ثمر رسانده بود درباره دلیل خوشحالی نکردن خود به خبرنگاران گفت که او به دلیل اوضاع مملکت و عزادار بودن مردم کشور شادی نمی‌کند.

قاضی صلواتی؛ مردی برای تمام فصول جنایت جمهوری اسلامی