دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی-کدام وکیل

که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید. برای برقراری ارتباط آسان با مدیریت مجموعه گروه وکلای دادورزان صلح و سازش را دنبال نمایید. شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود. در پرونده های زیادی دیده شده مجله خبری وکیل است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است. یکی از مؤثرترین و مفید ترین روش ها به جهت اثبات بی ‌گناهی در قاچاق مواد مخدر، عدم وجود سابقه قبلی برای این نوع جرم ها می باشد. کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و همسایگانی که در اطراف خود دارد یکی از کشور هایی می باشد که در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر قرار دارد.

اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید. مقاله های حقوقی متعدد که در نشریه های داخلی به چاپ رسیده است.

دکتر عباس کریمی | بهترین وکیل حقوقی در تهران

حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. حضانت فرزند و یا ملاقات با فرزند حق و تکلیفی است که قانون برای والدیـن تعیین می کند. حق است یعنی والدیـن به دلیل اینکه فرزند آنان است حق خواهند داشت فرزند خود را ملاقات کنند و تکلیف است به این مفهوم که قانون این وظیفه را بر عهده والدیـن گذاشته و والدیـن نمیتوانند از نگه دارا بودن فرزند خود اجتناب کنند. از این رو پـس از طلاق مادر میتواند برای دریافت حضانت فرزند هم اقدام نماید.

  • یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و دارای سابقه درخشان وکالتی در زمینه های مختلف حقوقی است.
  • شماره موبایل وکلای تهران در لیست بالا به شما معرفی شده است.
  • آقای دمرچلی به افرادی که در خارج و داخل کشور هستند، مشاوره می دهند و بیش از 1000 پرونده موفق داشته اند.
  • ایشان به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران، از نگاه مردم شناخته شده است و سالهای بسیار زیادی است که به عنوان وکیل و مشاور حقوقی مشغول به فعالیت می باشد.
  • یعنی موضوع تعهد، پرداخت وجه نقد از سوی خوانده به خواهان باشد.

از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات هستند. همینطور آقای دکتر محبی مدیر گروه حقوق عمومی و بین الملل دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات می باشند. ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید. یعنی به دلیل دریافت حق الوکاله مراجعه کنندگان را وارد دعاوی حاشیه ای نکند. یک وکیل موظف است تا تمامی جوانب را توضیح دهد و افراد را کاملا آگاه کند و بعد از ارائه توضیحات اگر فرد قبول کرد، وکالت پرونده را برعهده بگیرد. مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند.

پرونده های کیفری معمولا جزو دشوارترین پرونده‌هاست که انرژی زیادی را می‌‌طلبد. در این نوشتار، با ویژگی‌ها و مزایای وکیل تهران و نحوه ارتباط با وکیل آشنا خواهید شد. تهران، به عنوان پایتخت ایران، به لحاظ جمعیت، شلوغ ترین و پر ازدحام‌ترین شهر کشور محسوب می‌شود. بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است.

حمیده لک وکیل پایه یک دادگستری

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید.