دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-کدام وکیل

تسلط بر قوانین حقوقی، کار ساده‌ای نیست و شما برای به نتیجه رساندن پرونده‌ خود در دادگاه، قطعا به یک وکیل مسلط بر قوانین جاری کشور نیاز خواهید داشت. ما در سایت جستجوی وکیل بهترین وکیل‌های تهران را با اطلاعات کامل از جمله تحصیلات، تجربیات، مهارت‌ها و اطلاعات تماس ایشان برای شما آماده کرده‌ایم. ارائه خدمات در رسته های مختلف به صورت تخصصی و آنلاین امکان ارتباط خصوصی با وکلا یا کارشناسان متخصص از طریق آدرس های ثبت شده امکان انتخاب وکیل یا کارشناس بر اساس سوابق، تخصص و .. عضویت وکلا و کارشناسان متخصص و توانا از سراسر کشور و جهان مشاوره حقوقی، خدمت دیگری است که ما افتخار ارائه ی آن را به هم وطنان عزیز پیدا کرده ایم.

اگر به یک وکیل خانم نیاز دارید می توانید با مراجعه به موسسه حامیان عدالت از بهترین وکلای تهران مشاوره دریافت کنید. وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران است و همچنان در این شهر مشغول به فعالیت های مختلف وکالتی است. ایشان بیشتر در زمینه دعاوی خانواده فعالیت دارد ولی همچنان در زمینه های دیگری مانند ملکی، ثبتی، تجاری، اسناد، کیفری و غیره هم تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد. آقای نصیر عبادپور به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران در بین مردم شناخته شده است.

  • بعد از ۷ سالگی هم پـس از اینکه حضانت فرزند به پدر داده شد مادر میتواند برای ملاقات با فرزندش زمان بگیرد.
  • وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد.
  • انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت.
  • در مورد عقد موقت به وسیله فسخ ، بذل مدت، اتمام مدت تمام میشود در قانون ایران آمده است که اگر زنی واقعا در عسر و حرج ناشی از این نوع ازدواج باشد می تواند با مراجعه به دادگاه و اثبات آن از دادگاه بخواهد که مدت را به اتمام برساند مانند عقد دائم.

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین مجله خبری وکیل یاری کنیم. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت.

مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و رتبه ۳ کارشناسی ارشد حقوق است. در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد. وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید. وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند.

تنظیم اظهارنامه

مهریه چیزی به عنوان جبران خسارت برای خانـم و وسیله‏ ای برای تأمین زندگـی آینده او می باشد. در مهریه عند الاستطاعه چنان چه خانم تقاضای مهریه نماید ،این تکلیف بر عهده او هست که ثابت نماید آقـا از دارایی و اموال ضـروری برای پرداخت مهریه برخوردار می باشد و بر عکس آقـا در اینجا نیازی ندارد که برای محکمه دلیل بیاورد که قادر به پرداخت مهریه نیست. ضمناً مهریه را می توان پـس از صدور اجرائیه از طریق اداره انجام اسناد رسمی اخذ نمود. با صدور برگ اجرائيه از دفترخانه تنظيم مدرک رسمي، متقاضي مهريه مي تواند به اداره اجراي اسناد رسمي ثبت رجوع و با معرفي نشاني آقـا (همسـر ) تقاضـای دریافت مهريه را عرضه كند. هچنان كه مي تواند مالي از آقـا مثل حساب بانكي،‌پلاك ثبتي، سهم يا حتي طلب قطعي وي را از ديگران براي توقيف و دریافت مهريه معرفي كند.

به طور کامل یک وکیل مجرب و حرفه‌ای می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که در صورتی که حق با شما است و با وجود اینکه حق با شما است در حقتان اجحاف شده است، از تضییع حق شما جلوگیری می‌کند و در کمترین زمان و بهترین و منصفانه ترین هزینه پرونده‌ی شما را به سر انجام می‌رساند. بهتر است با انتخاب وکیلی مجرب و تضمینی، ضامن موفقیت خود در پرونده باشید. موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف می‌باشد و با توجه به حوزه‌ی مشکل و پرونده‌ی دعوی شما، شما را به وکیل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با هزینه‌ی مناسب به نتیجه برسید.

بهترین وکیل کرج را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

به دلیل به وجود آمدن بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای رفت و آمد در شهرهای بزرگ نظیر تهران به وجود آورده است. شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید. دیدار با وکیل بیشتر اوقات از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر است که بازهم این امر به تصمیم وکیل شما بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که جرم هایی که در خصوص مواد مخدر ایجاد شده اند بسیار زیاد و مختلف و متعدد هستند و جزئیات مختص به خود را دارا می باشند.

بهترین وکیل تهران