دسته‌ها
اخبار

کلید لمسی هوشمند سه پل‌ پلکسی بهامد | خانه هوشمند آکو

تغییر ساختارهای مکانیکی کلید های سنتی ، امکان طراحی مینیمال و مدرن را در این کلید ها فراهم کرده و با توجه به نورپردازی این کلید ها ، شناسایی در تاریکی و تشخیص وضعیت کلید به راحتی کلید لمسی امکان پذیر است. بروزترین خازن‌ها و تجهیزات داخلی در آن‌ها به کار می‌رود، به‌ همین دلیل عملکرد و طول عمر بالایی دارند. اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.

  • رنگ بندی لوکس و شیک این کلید لمسی هوشمند جلوه ی زیباتری به دکوراسیون خانه شما می بخشد.
  • ویژگی دیگر این کلید امکان اتصال به نرم افزار خانه هوشمند از طریق تاچ پنل مرکزی میباشد.
  • معمولا این الکترود پشت یک متریال غیرهادی مانند چوب، شیشه و حتی پلاستیک جایگذاری می شود.
  • کاربری بسیار ساده‌ای دارند، به همین دلیل کودکان و سالمندان نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • کلیدهای هوشمند تجهیزات الکترونیکی هستند که استاندارد بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
شما می توانید برای خرید کلید و پریز لمسی نستکو یا اطلاع از قیمت کلید و پریز تاچ هوشمند Nestechبه سایت لایت هوم مراجعه نمایید. کلید و پریز تاچ Nestech حساسیت بالایی متناسب با نوع عملکرد کاربر دارند و در زمان لمس می توانند حس خوشایندی را به افراد بدهند. به طور مثال اگر در یک بیمارستان یا کلینیک مدرن به جای کلید و پریزهای قدیمی از نوع تاچ یا لمسی استفاده شود هم بهداشت بالایی دارد و هم زیبایی منحصر به فردی را به فضا می بخشد.

کنترل پیامکی دما و رطوبت 8 کانال تایمردار با صفحه نمایش رنگی

وجود تکنولوژی لمسی خازنی سبب سهولت کار با کلید شده و حس حضور در محیطی لوکس را به شما القا می کند. کلید تاچ تک پل مایا مدل کلاسیک مدل MT1ES11 – دارای قاب بیرونی در رنگ های طلایی، نقره ای، نیکل، رزگلد، زیتونی و دودی – بدنه تلفیقی از کریستال و آلومینیوم مشکی رنگ – قابلیت لمس حتی با دست مرطوب – دارای ال ای دی نمایش… فروشگاه آنلاین لوازم الکتریکی شطرنجی به عنوان یکی از با‌سابقه‌ترین تامین کننده‌های کالای برق و ساختمانی با سابقه‌ای 25 ساله در استان گیلان مشغول به فعالیت می‌باشد. مجموعه بازرگانی شطرنجی با بهره‌گیری از تجربیات خود در تامین کالاهای با کیفیت و ارزان قیمت سعی کرده تا در استان گیلان به بزرگترین تامین کننده لوازم الکتریکی تبدیل شود. شما مشتریان محترم می توانید همه محصولاتی که در یک فروشگاه الکتریکی، فروشگاه محصولات برق و روشنایی و کالاهای برق و صنعتی موجود است را در فروشگاه اینترنتی الکتریکی شطرنجی پیدا کنید.

کلید لمسی دو پل گلدور

شما می‌توانید کلید هوشمند لمسی ارزان و با کیفیت بالا را در این صفحه آرتا الکتریک مشاهده و خریداری کنید. عملکرد این نوع کلید کاملا شبیه به کلید‌های تک پل و دو پل معمولی است، اما در کلید لمسی دیگر پل به صورت شاسی وجود ندارد و شاسی پل‌ها جای خود را به صفحه لمسی داده‌اند. برای روشن و خاموش کردن چراغ با “کلید لمسی” کافیست صفحه کلید را لمس کرد.

از لحاظ طراحی سخت افزار کلیدها با تاچ مگا لایت طراحی شده که قابلیت کنترل لمس با فاصله را نیز دارا می باشد. شاید به زودیه زود استفاده از نسل قبلیه این کلیدها از یاد برود و کلیدهای لمسی به جایگزینی زیبا و متفاوت تبدیل شد. یکی از مباحثی که همواره در زیبا سازی محیط های مختلف مورد توجه قرار می گیرد، اهمیت به روشنایی یک فضا است. پرداختن به کیفیت روشنایی یک فضای داخلی از نیازهای اساسی انسان است.

کنترل پیامکی وای فای 16 کاناله تایمردار لودا LGWFF11

کلید لمسی هوشمند سه پل‌ پلکسی بهامد | خانه هوشمند آکو