دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل شیراز ️ حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری-کدام وکیل

هزینه وکیل، نمی توان مقدار معینی را برای آن اعلام کرد زیرا این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شود. در رابطه با قانون های مرتبط با مهریه و روش قسط بندی مهریه، میزانی برای قسط و اقساط مهریه ثبت نگردیده است، حتی ملاکی مشخصی هم برای آن ارائه نگردیده است و همه اختیارات تعیین نمودن آن به قاضی پرونده محول شده است. رانندگی کردن در حالت مستی هم خلاف در رانندگی و هم یک جرم جداگانه در قوانین جزایی ایران می باشد. رانندگی در حال مستی هم یک تخلف به شمار می آید و مجازات دیگری به دنیال خواهد داشت. باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز کیست؟

و کلاهبرداری های ملکی بیشترین آمار دعاوی دادگاه ها و دادسرا ها را به خود اختصاص داده است. بهتر است برای پیروزی در پرونده های این چنینی از یک وکیل خانواده در شیراز یا یک وکیل ملکی در شیراز استفاده نمود. شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند.

  • دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.
  • باید به این نکته توجه داشت که سختگیری در انتخاب بهترین وکیل در شیراز مهم ترین بخش پرونده می باشد و اگر یک انتخاب نادرست صورت گیرد در پایان نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت.
  • وکلای پایه یک دادگستری بعد از گذراندن دوران تخصصی می تواند شروع به فعالیت کنند.
  • یک وکیل را صرف داشتن پروانه وکالت و مجوز از کانون وکلا را نمی‌توان به‌عنوان بهترین وکیل شناخت بلکه نیاز می باشد که ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد که آن را با سایر وکلا متمایز کرده باشد و به عنوان بهترین وکیل از آن یاد شود.
  • همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند.

دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد.

معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. جهت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین در شیراز با شماره وکیل حامد اسکندری تماس حاصل نمایید. با دریافت مشاوره از بهترین وکیل حقوقی شیراز از تمام مجله خبری وکیل حق و حقوق قانونی خود مطلع گردید. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. اما اگر بخواهند به صورت تخصصی و دقیق تر به موضوعی بپردازند تصمیم می گیرند به عنوان مثال فقط در حوزه دعاوی ملکی یا دعاوی خانواده، کیفری و … فعالیت کنند.

این دفتر با توجه به تجربه چندین و چند ساله در زمینه انواع پرونده های حقوقی، پاسخگوی تمامی شبهات، سوالات، نگرانی ها و مشکلات شهروندان در خصوص کلیه پرونده های حقوقی و کیفری است. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. امیر فتح پور جزو بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با 17 سال سابقه وکالت در زمینه دعاوی خانواده، ملکی، کیفری، ثبتی و غیره می باشند.

وکیل فروش مال غیر در شیراز

البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد.

هر یک از افراد جامعه به تناسب نوع زندگی و کار و تجارت خود ممکن است درگیر مشکلات و درگیری های حقوقی و کیفری مختلفی شوند. قطعا برای حل اینگونه مسائل افراد عادی نیازمند به داشتن یک وکیل خبره و متبحر می باشند تا به عنوان راهنما یا مشاور حقوقی در شیراز به آن ها کمک نماید. زیرا مشکلات حقوقی جزو آن دسته از مشکلات هستند که به راحتی قابل حل نیست و تعداد قانون و موادی که در قوانین وجود دارد بسیار زیاد است. پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید. به صورت کلی، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها و دعاوی به عنوان وکیل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دهد تا از حقوق موکل خود دفاع نموده و رای دادگاه را به نفع موکل تغییر دهد. معمولا وکلا در دوران کارآموزی که نزد وکیل سرپرست می گذرانند، نسبت به تمامی دعاوی تجربه کافی را به دست می آورند و می توانند وکالت آن را بر عهده بگیرند.