دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد ️ آدرس و تلفن وکیل مشهد 1401-کدام وکیل

به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل خوب در مشهد این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. وکلای خانواده، همانطور که از نام آن پیداست، برای رسیدگی به نیازهای مبرمی که خانواده شما را در مورد هر موضوع حقوقی تحت تاثیر قرار می دهد، وجود دارند. والدینی که به دنبال فرزندخواندگی هستند، پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که به دنبال احقاق حق قانونی هستند یا زوجی که برای طلاق نیاز به کمک دارند، همگی از خدمات وکیل خانواده در مشهد بهره مند می شوند. معمولاً، وکلای خانواده برای کمک به خانواده ها در حل مشکل طلاق،ارث، حضانت فرزند و مسائل حمایت از همسر فعالیت دارند. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد.

استاد عزیز محمد افشاری دارای دکتری حقوق جزا وجرم شناسی وبیش از 25 سال سابقه وکالت و از برترین اساتید حقوق جزا در کشور می باشند که در حال حاضر به تدریس دانشجویان دوره کارشناسی،ارشد ودکتر می پردازند از بهترین خصوصیات ایشان شخصی خوش رفتار، متین ،صبور و… می باشند. مطابق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی هر یک از اصحاب دعوا برای اقامه یا دفاع از دعوای حداکثر دو نفر وکیل دادگستری انتخاب و معرفی کند وکالت وکیل در دادگاه های حقوقی شهرستان مشهد شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی می باشد. مگر مواردی که موکل آن ها را استثنا کرده باشد و یا توکیل در آن همانند مواردی اقرار، لعان و…. بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند. موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند.

مطالبه نفقه در طلاق توافقی امکان پذیر است؟

وکلا موظف اند که در چارچوب قانون اساسی و با وجدان کاری و حس مسئولیت خود، به حمایت از موکل بپردازند. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با وکلای معروف در شهر مشهد آشنا شوید. وکیل در مشهد دادیاران، اگر به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، مجموعه حقوقی دادیاران مکان مناسبی جهت مراجعه می باشد. دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد. سیستم مدیریت دادیاران به نوعی تنظیم شده تا در اسرع وقت پاسخگوی مراجعین باشد. سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند.

۰۹۱۵۱۰۰۲۹۵۶ لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه راه امید با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. پس از تشکیل اتاق فکر و حل شدن پرونده تان توضیحات کاملی درباره پرونده به شما داده میشود. اگر شخصی هزینه گرفتن وکیل را نداشته باشد می تواند درخواست مجله خبری وکیل وکیل معاضدتی دهد. سپاسگزاریم ، درخواست شما با موفقیت ثبت شد و پسورد شما جهت پیگیری پیامک می شود و با کلیک بر گزینه ی “ادامه” شما وارد پنل خود می شوید . لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه راه امید با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند.

همچنین فعالیت های خیر خواهانه و سابقه موفق، ایشان را به عنوان قیم افتخاری در پرونده های دادسرای ناحیه 5 مشهد معرفی نموده است. اقای صالح به عنوان یک وکیل حرفه ای در مشهد آمادگی بر عهده گرفتن وکالت شهروندان عزیز مقیم مشهد و ایرانیان مقیم خارج از کشور را دارد. دکتر شیخ الاسلامی هم اکنون مدیر مسوول مجله وکیل مدافع و عضو هیات تحریر نشریات حقوقی می باشند. به طور کلی نگران موضوعات و پرونده‌های قضایی خود نباشید و با آرامش خاطر پیگیری پرونده خود را به وکلای داپکده بسپارید.

وکلا به حل اختلافات بین طرفین معمولاً به دلیل رفتار ناعادلانه، عمل غیرقانونی یا بی عدالتی کمک خواهند کرد. در اینجا ما به شما چند وکیل خبره و کار‌بلد در شهر مشهد در پروندهای طلاق توافقی به شما معرفی میکنیم که در صورت نیاز بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید تا مشکل‌تان را برطرف نمایند. سامانه‌حقوقی‌ راه امید با یک دهه سابقه، برای سهولت شما عزیزان در شهر مشهد بهترین وکلای شهر مشهد را در لیست ۱۰تایی به شما معرفی می‌کنیم. گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. فرهاد حسینی مقدم، از وکلای برجسته و باتجربه در استان خراسان می باشد که پرونده های بسیاری را توانسته است با موفقیت به نفع موکل خود به پایان برساند.

  • درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد.
  • وکیل قرارداد در مشهد در رسیدگی به مسائل ناشی از قراردادها متخصص است و می تواند برای طیف گسترده ای از مسائل مربوط به قرارداد با او مشورت شود.
  • حق الوکاله وکلا میزان مشخصی ندارد .اما طی آیین نامه وکالت به صورت عرفی مشخص شده است.
  • طلاق توافقی یا درخواست گواهی عدم امکان سازش است که در آن زوجین بر روی اصل طلاق ، مهریه و در صورت داشتن فرزند بر روی حضانت فرزند توافق کرده و درخواست گواهی عدم سازش را می دهند .

وکیل باید برای شما مشخص کند که چه اسناد یا اطلاعات دیگری باید ارائه دهید، چه جلساتی با وکیل لازم است، در چه جلساتی باید شرکت کنید، و سایر مراحل مشابه. واجد شرایط ارائه مشاوره در مورد قانون یا نمایندگی موکل در امور حقوقی هستند. اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد.

اقدامات لازم قبل از جلسه مشاوره با وکیل مشهد