دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل طلاق در مشهد 1401-کدام وکیل

ایشان سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی وغیر دولتی را در رزومه خود دارا می باشند. از جمله فعالیت های ایشون میتوان از اخذ حکم آموزش از معاون محترم دادستانی در زمینه قیمومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد. مراجعه به وکیل حقوقی مشهد باعث می گردد که تا وکیل پایه یک دادگستری به پشتوانه توانایی علمی خویش و با بهره گیری از تجربه و سابقه کاری در طرح انواع دادخواست ها و دفاع از دعوای حقوقی، تمامی الزامات قانونی را مورد توجه قرار دهد و از این طریق نتیجه مطلب موکلین را تضمین نمائید. زمانی که دچار مشکل حقوقی، کیفری ملکی و … می شوید، بهترین کار مشاوره با وکیل متخصص است، وکیل خوب در مشهد با تجربه ای که دارد بهترین وکم هزینه ترین راه را برای حل مشکل شما ارائه می دهد. به طوری که در زمان کمی به نتیجه برسید پس اگر به تنهایی نتوانستید مشکل را برطرف کنید باید وکالت پرونده را به وکیل سپرده و مشاهده روند رسیدگی به آن باشید.

علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است. این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است. ابوالفضل علی زاده مقدم، از جمله وکلای معروف در شهر مشهد می باشد که با 14 سال سابقه در این حوزه توانسته است به عنوان یکی از بهترین مجله خبری وکیل شناخته شود. مدرک تحصیلی ایشان، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و به عنوان مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می باشد. تا کنون ایشان بیش از 8000 پرونده موفق در رزومه خود دارد و در تمامی حوزه های وکالتی دارای تخصص می باشد.

  • آقای موسوی با فن بیان و قدرت سخنوری خوبی که دارند به خوبی می توانند مخاطبین خود را مجاب و ادله و مستندات خود را به آن ها ثابت کنند.
  • وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر مشهد، انتخاب بهترین وکیل مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص مشهد باز شود.
  • زمینه فعالیت ایشان بر روی پرونده های حقوی، کیفری، خانواده، و … است.
  • همه این مشکلات زمانی حل خواهد شد که فردی مسلط به قوانین به عنوان وکیل در پرونده های قضایی دخالت کند که این خود مزایایی دیگری نیز دارد از جمله صحت و سقم پرونده ها و اصول اولیه اقامه دعوا رعایت می شود و سبب می شود دقت قاضی به اصل موضوع و ماهیت پرونده بیشتر شود.

آشنا هستند و در رسیدگی به پرونده هایی مانند پرونده شما تجربه دارند. به بیان ساده، وقتی یک وکیل در مشهد در کنار خود دارید، می توانید با دانستن اینکه روند پرونده شما به درستی پیش می رود، خیالتان راحت باشد. برخی از وکلا بیشتر کارهای خود را خارج از دادگاه انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر بیشتر روز خود را در دادگاه به نمایندگی و حمایت از موکلان خود می گذرانند.

آیا نیاز هست تا بهترین وکیل در مشهد برای گرفتن حضانت فرزندم بگیرم یا خودم هم میتونم کار رو پیش ببرم. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد. همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود. برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است. دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند.

لیست دادگاه های کرج +【شماره تماس و آدرس】⚖️

وی وکیل پایه یک دادگستری با پروانه وکالت 1248 که مرجع صدور آن کانون وکلای دادگستری استان خراسان رضوی است، می باشد. آقای موسوی با فن بیان و قدرت سخنوری خوبی که دارند به خوبی می توانند مخاطبین خود را مجاب و ادله و مستندات خود را به آن ها ثابت کنند. فرد پذیرفته شده پس از پایان آزمون های برگزار شده، در مراسم تحلیف و با گذراندن تشریفات و مراسم سوگند، عنوان وکیل پایه یک دادگستری را از آن خود می کند. کسانی که به عنوان بهترین وکیل در مشهد و بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد معرفی می شوند، همگی از این آزمون ها با سربلندی بیرون آمده و موفق به دریافت پروانه وکالت شده اند.

فرق طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات چیست؟

اگر برای حل مشکل حقوقی خود نیاز به وکیل خانم در مشهد دارید با شماره های انتهای صفحه تماس بگیرید. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید.

وی با مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه اصفهان و داشتن پروانه وکالت بیش از 8 سال است که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری به ارائه خدمات وکالتی مشغول می باشد. رضا حسینی برج، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه مشهد، به صورت حرفه ای فعالیت خود را از 10 سال پیش آغاز کرده است. ایشان، تبحر خاصی در یافتن راهکارهایی برای پیش برد پرونده جهت دریافت نتیجه مطلوب دارند.