دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986-کدام وکیل

هنگامی که از شما خواسته می شود تصمیمی بگیرید یا اقدام به عملی کنید، وکیل باید گزینه های موجود، مزایا و معایب قانونی مراحل مختلف و سایر موارد مرتبط با تصمیم شما را توضیح دهد. هنوز مطمئن نیستید که آیا نیاز به استخدام وکیل دارید؟ خوب، بهتر است طرف مقابلتان را در نظر بگیرید. مسئله این است که اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد، و شما خودتان از پرونده دفاع کنید، ممکن است در مضیقه باشید. علاوه بر این، زمانی که به درستی توسط وکیل در مشهد حمایت نشوید، شانس شما برای برنده شدن در یک پرونده به میزان قابل توجهی کمتر است. بنابراین، استخدام یک وکیل خوب در مشهد یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

  • وکیل اتفاقی به وکیلی گفته می شود که فارغ التحصیل رشته حقوق باشد، ولی وکیل پایه یک دادگستری نباشد و بخواهد به صورت موردی به دفاع از حقوق یکی از بستگان نزدیک خود در دادگاه بپردازد.
  • رازداری از آن جهت مهم است که در موضوعات کیفری و خانواده با افشای آن ممکن است آبروی افراد در خطر قرار بگیرد یا در موارد تجاری و استارتاپی، با انتشار اطلاعات بیزینس رقبا می‌توانند از آن استفاده نموده و صدمات مالی زیادی را به استارتاپ وارد نمایند.
  • وکیل پایه یک دادگستری کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ، دارای چندین سال سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی و غیر دولتی ، اخذ حکم آموزش از معاونت دادستانی در خصوص قیومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد.
  • طبیعتاً، بسیاری از این صدمات ناشی از سهل انگاری یا تخلفات قانونی شخص دیگری بوده است.

ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی بوده و علاوه بر ارائه خدمات وکالتی، عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشد. آقای شهروان به دلیل حفظ مصلحت موکلین خود هیچ گاه مسائل مالی را به وجدان کاری خود ترجیح نمی دهند و از این نظر اولویت بسیاری از ساکنین مشهد و شهرهای اطراف برای وکالت می باشند. امیر راما صالح وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال 1390 آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است. همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور حقوقی، تجاری، کیفری و خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید.

با مدیریت : علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری

صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد . سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. مشاوره حضوری و یا غیر حضوری با بهترین وکیل مشهد موجب می شود تا با قوانین آشنا شوید و بهترین تصمیم را برای بهبود روند پرونده بگیرید. سطح تجربه بالا یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب وکیل خوب در مشهد است.

گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود. هر وکیلی، صرف نظر از معروفیت حرفه ای یا حجم کاری، باید زمانی را برای حمایت از ارائه خدمات حقوقی به افراد محروم اختصاص دهد. ارائه خدمات حقوقی رایگان به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های وکالت نیستند، یک تعهد اخلاقی برای هر وکیل در مشهد و همچنین به طور کلی حرفه وکالت است. وکیل می تواند این مسئولیت را با ارائه خدمات حقوقی بدون دستمزد یا با هزینه ای اندک انجام دهد.

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور – وکیل خانواده در مشهد

هر یک از زوجین پس از درخواست طلاق توافقی می توانند از درخواست خود عدول کنند؟ـ پاسخ این است که بله. زوج یا زوجه یا هر دو می توانند تا قبل از آخرین جلسه دادگاه که منجر به صدور حکم می گردد از نظر خود عدول نمایند؛ یعنی پشیمان شده و دادخواست خود را پس بگیرند و در واقع از دادگاه بخواهند که آن را نادیده تلقی نماید. طلاق خلع و مبارات نیز دو صورت طلاق توافقی است البته اجرای این طلاق نیز چون دیگر طلاق هایی که به درخواست زن و مرد است منوط به انجام تشریفات در مراجع قضایی و صدور گواهی عدم امکان سازش است. طلاق توافقی یا درخواست گواهی عدم امکان سازش است که در آن زوجین بر روی اصل طلاق ، مهریه و در صورت داشتن فرزند بر روی حضانت فرزند توافق کرده و درخواست گواهی عدم سازش را می دهند . وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید با شماره های زیر با ایشان در ارتباط باشید. لازم به ذکر است، کلیه ویژگی های ذکر شده در رابطه با بهترین وکیل خانواده در مشهد نیز صدق می کند.

ایشان دارای مدرک دکتری حقوق بین الملل ومدرس حقوق بین الملل و زبان های خارجه می باشند استادی محبوب که بی شک اکثر وکلا ودانشجویان حقوق ایشان را جزو نخبگان حقوق یاد خواهند کرد. و همچنین ایشان دانشیار پایه ۱۴ و عضو هیات علمی این دانشگاه تا سال 1379 می باشد. مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد.

تا از بهترین وکیل در مشهد را بشناسید!

همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است.

براساس موارد فوق، یک پرونده حقوقی دارای مراحل مختلف و زیادی می باشد که هر کدام از این مراحل دارای ریزه کاری های فراوان و حساسیت های زیادی است، برای آسان تر شدن نتیجه بهتر است از یک وکیل حرفه ای در مشهد که تخصص دارد، مشورت کنید. در ادامه مطلب مجله خبری وکیل می خواهیم با تخلفات، شکایت و مجازات وکیل حرفه ای در مشهد، آشنا شویم. بسیاری از اشخاصی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند قبل از طرح شکایت یا دادخواست با یک فرد آگاه به مسائل حقوقی گفتگو کنند و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شوند.

از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد.

اگر شما یا یکی از عزیزانتان به جرمی متهم شده اید، وکیل کیفری در مشهد همان وکیلی است که باید به آن مراجعه کنید. وکیل کیفری در زمینه های مرتبط با حقوق کیفری، از جمله مسائل مربوط به وثیقه، محاکمه، دستگیری، دادخواست و هر گونه مسائل مربوط به خود محاکمه کیفری آگاه خواهد بود. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود. در واقع درصد بالای پیروزی در پرونده‌ها، رضایت حداکثری موکلین، صداقت، امانت‌داری، تعهد و تبحر بالای ایشان در وکالت موجب شده که ایشان به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شود.