دسته‌ها
اخبار

گروه وکلای آریامهر وکیل در مشهد شماره وکیل در مشهد ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱-کدام وکیل

آیا نیاز هست تا بهترین وکیل در مشهد برای گرفتن حضانت فرزندم بگیرم یا خودم هم میتونم کار رو پیش ببرم. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد. همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود. برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است. دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند.

  • وکیل قرارداد در مشهد به مشتریان یا مشاغلی که مشکلات مربوط به قراردادها دارند کمک می کند.
  • عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند.
  • معصومه رضوی وکیل پایه یک دادگستری در امور و دعاوی خانواده خصوصا طلاق, نفقه , تمکین , استرداد جهزیه, الزام به ثبت ازدواج ,دارای 16 سال سابقه وکالت هستند.
  • تجربه نشان میدهد وکلای خانم در بسیاری از پرونده های حقوقی از جمله امور مربوط به خانواده، طلاق و مهریه و نفقه و حقوق عمومی موفق عمل کرده اند.
  • علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است .

اگر برای حل مشکل حقوقی خود نیاز به وکیل خانم در مشهد دارید با شماره های انتهای صفحه تماس بگیرید. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید.

وکیل خانواده در مشهد

وی با مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه اصفهان و داشتن پروانه وکالت بیش از 8 سال است که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری به ارائه خدمات وکالتی مشغول می باشد. رضا حسینی برج، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه مشهد، به صورت حرفه ای فعالیت خود را از 10 سال پیش آغاز کرده است. ایشان، تبحر خاصی در یافتن راهکارهایی برای پیش برد پرونده جهت دریافت نتیجه مطلوب دارند.

امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است . اهمیت نظام پولی در توسعه اقتصادی کشورها امری بدیهی است.اما گاه در رابطه های حقوقی بین مردم و بانک ها و از سوی دیگر میان بانک ها و سایر سازمان ها دعاوی مطرح میشود. به جهت اهمیت نقش زمین در روابط امروزه و دارایی های اشخاص پرونده های مربوط به املاک از مهمترین و شاخص ترین پرونده های ورودی به محاکم هستند.

وکیل دعاوی حقوقی در مشهد

آقای حسینی بیش از 7000 پرونده با نتیجه مثبت در سابقه سال ها وکالت خود به ثبت رسانده است. رضایت از روند کاری توسط موکلین باعث شده است، آقای رضا حسینی به عنوان یکی از بهترین مجله خبری وکیل شناخته شود. حسین نجفی وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته حقوق جزا و جرم شناسی دارای پروانه وکالت به شماره از سال 1399 کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید. معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با شماره های مجموعه با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد.

وی وکیل پایه یک دادگستری با پروانه وکالت 1248 که مرجع صدور آن کانون وکلای دادگستری استان خراسان رضوی است، می باشد. آقای موسوی با فن بیان و قدرت سخنوری خوبی که دارند به خوبی می توانند مخاطبین خود را مجاب و ادله و مستندات خود را به آن ها ثابت کنند. فرد پذیرفته شده پس از پایان آزمون های برگزار شده، در مراسم تحلیف و با گذراندن تشریفات و مراسم سوگند، عنوان وکیل پایه یک دادگستری را از آن خود می کند. کسانی که به عنوان بهترین وکیل در مشهد و بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد معرفی می شوند، همگی از این آزمون ها با سربلندی بیرون آمده و موفق به دریافت پروانه وکالت شده اند.

علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است. این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است. ابوالفضل علی زاده مقدم، از جمله وکلای معروف در شهر مشهد می باشد که با 14 سال سابقه در این حوزه توانسته است به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد شناخته شود. مدرک تحصیلی ایشان، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و به عنوان مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می باشد. تا کنون ایشان بیش از 8000 پرونده موفق در رزومه خود دارد و در تمامی حوزه های وکالتی دارای تخصص می باشد.

ابزارهای وکیل متخصص حقوقی در مشهد