دسته‌ها
اخبار

فروش اقساطی پژو 207 آی تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab

اگر مدت زمان پرداخت را 36 ماه در نظر بگیرید، هر ماه باید حدود 16,448,375 تومان پرداخت کنید. شرایط فروش اقساطی پژو 207 پانوراما تحویل فوری دنده ای در حالت‌های مختلفی فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای امکان پذیر است. جدول فروش اقساطی پژو 207 پانوراما برای شما مشخص می‌کند که بعد از قسط بندی، مبلغ پرداختی هر ماه چه قدر باید باشد. می‌توانید سریعا خودرو را بدون پرداخت هزینه و با ضمانت گذاشتن  البته بررسی این مدل تنها یک نمونه است و برای اطلاعات دقیق تر بهتر است با نمایندگی و مرکز فروش 207 پانوراما به صورت اقساطی کیان  خودرو تماس حاصل کنید.

طرح تبدیل پژو ۲۰۷ دستی سقف فلزی به پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته ( تابستان ۱۴۰۳ )​

علاوه بر این برای خودرو ۲۰۷ دستی پانوراما با موعد تحویل مهر ۹۹ مبلغ ۳۰۰ هزارتومان به عنوان تخفیف خرید محصول ایرانی، در نظر گرفته شده است. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت می‌شود که می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. به‌علاوه افرادی که در دوره‌های پیش یا از ابتدای سال ۱۳۹۸، از یکی از شرکت‌های خودروسازی، خرید خودرو داشته‌اند، نمی‌توانند در این طرح خرید خودرو ۲۰۷ یا دیگر خودروها از بورس کالا اقدام کنند. این انتخاب بسته به نظر شما دارد اما از جمله تفاوت های میان پژو 207 دنده ای و پژو 207 اتوماتیک می توان به اختلاف یک ثانیه ای در شتاب صفر تا صد و مصرف سوخت اشاره کرد.

  • به همین دلیل، فروش پژو 207 پانوراما اقساطی با شرایطی که کیان خودرو برای مشتریان قرار داده است، راه رسیدن شما به این خودرو را هموارتر می کند.
  • البته اگر به دنبال خرید 207 از کارخانه بروید، مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز خواهد شد و قیمتی پایین‌تر از بازار آزاد پرداخت خواهید کرد.
  • استفاده از رنگ‌های جذاب و متنوع برای بدنه خودرو، طراحی آن را بسیار شاداب و جذاب کرده است.
  • راننده و سایر سرنشینان با تماشای آسمان در تمامی فصول می توانند تجربه دل انگیزی را امتحان کنند.
  • شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 همچنین این امکان را به شما می‌دهد که صاحب خودرویی با صفحه نمایش 7 اینچی لمسی شوید و از تهویه مطبوع اتوماتیک نیز بهره‌مند شوید.

همچنین داشبورد خودرو شیک و مدرن است و دارای امکاناتی نظیر سیستم صوتی، دستگاه پخش CD و USB و بلوتوث است. به‌طور مثال در ثبت نام ۲۰۷ tu3، در حال حاضر نرخ کارخانه‌ای ۳۲۳.۸۳۷.۰۰۰ تومان است؛ درحالی‌که قیمت بازار آن به ۵۵۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان می‌رسد. درحالی که، مدل 207 به صورت گذشته بوده و سقف آن همان حالت فلزی قبل را دارد. قبل از اقدام به سفر به تهران و عقد قرارداد، بهتر است با کارشناسان مجموعه گفتگو کنید تا تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید. این کنترل پیشین، به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی با خودروی جدید خود به منزل بازگردید و هیچ نگرانی نداشته باشید.

طراحی متفاوت فضای داخل کابین این خودرو نسبت به پژو 206 موجب شده است تا خشکی سیستم تعلیق هنگام عبور از مسیرهای ناهموار چندان برای راننده یا سایر سرنشینان محسوس نباشد. در صورت علاقه به خودروهای اتومات، پژو 207 اتوماتیک می‌تواند گزینه ایده‌آل برای شما باشد. این خودرو علاوه بر اتومات بودن، دارای امکانات و آپشن‌های بیشتری است و به‌طبع، قیمت بالاتری نیز نسبت به نسخه دنده‌ای 207 دارد. اگرچه خودروهای هاچبک از محبوبیت بالایی در بین زنان برخوردارند، اما اینگونه نیست که فقط برای بانوان مناسب باشند.

افراد برای خرید خودرو و یا تعویض آن می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو بهره مند شوند. امروزبه با بالا رفتن قیمت خودرو ها شرایط برای خرید نقدی خودرو بسیار دشوار شده است و نها برخی از افراد می توانند خرید نقدی خودروی مورد نظرشان را انجام دهند. همچنین، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای پانوراما با داشتن سیستم نورپردازی داخلی، این خودرو را برای کاربران بسیار جذاب و مدرن کرده است.

فروش ویژه 207 سقف شیشه با شرایط اقساطی آغاز شد حراجی فوق العاده ایران خودرو به مناسبت روز پدر

فروش اقساطی پژو 207 آی تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab