دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09155003417-کدام وکیل

جهت پرونده های حقوقی چون املاک، ثبتی، قراردادها، چک واسناد تجاری و… با این وکیل میتوانید تماس بگیرید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. در واقع بعد از باطل کردن تمبر، دادخواست به دفتر ثبت کل، به جهت ثبت رایانه‎ ای برده می شود و تاریخ، وقت دادرسی و شعبه رسیدگی ‎کننده به پرونده طی اخطاریه ‎ای به طرفین دعوی ابلاغ می شود. اگر که جلسه دیگری برای اثبات دعوی نیاز بوده باشد این امر به اطلاع طرفین دعوی خواهد رسید. مهلت تقاضای تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر بعد از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ می شود، همچنین از تاریخ ابلاغ تا ۲۰ روز بعد آن است.

قراردادهای خصوصی یکی از مواردی است که از ورود پرونده های بی شمار به محاکم دادگستری پیشگیری می کند همچنین عدم وجود چنین قراردادهایی گاه باعث اطاله دادرسی می شوند . ارتباط با وکیل شما باید واضح و قابل فهم باشد، از آنها بخواهید مجله خبری وکیل از زبان محاوره استفاده کنند. وکیل شما باید بتواند موقعیت حقوقی شما را به گونه ای توضیح دهد که برای شما قابل فهم باشد. تشکیل پرونده دیر یا نادرست می تواند پرونده شما را به تاخیر بیاندازد یا حتی کاملاً از مسیر خارج شود.

  • نامبرده همزمان با فعالیت حرفه ای وکالت، چندین سال است مدیر عامل و عضو هیات مدیره یکی از موسسات حقوقی و داوری کشور است که خود بیانگر تلاش و پشتکار بی وقفه ایشان و تیم متخصص همراه نامبرده در پیشبرد مشکلات حقوقی مراجعه کنندگان دارد.
  • وکیل کیفری در زمینه های مرتبط با حقوق کیفری، از جمله مسائل مربوط به وثیقه، محاکمه، دستگیری، دادخواست و هر گونه مسائل مربوط به خود محاکمه کیفری آگاه خواهد بود.
  • ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی بوده و علاوه بر ارائه خدمات وکالتی، عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشد.

آنها به مسائلی مانند طلاق، خشونت خانگی، فرزندخواندگی و حضانت فرزند می پردازند. وظایف متداول دیگر وکیل خانواده شامل تهیه پیش نویس قراردادهای حضانت، وصیت نامه، قراردادهای قبل از ازدواج و سایر اسناد است، وکیل خانواده همچنین بر املاک خانواده نظارت می کنند. در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی قابل اعتماد باشند. یک وکیل خوب در مشهد این پتانسیل را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد.

دعاوی کیفری

در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است. درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید. سید مجتبی علوی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری با ۱۶ سال سابقه وکالت در تهران و مشهد می باشند.

وکیل حقوقی در مشهد

علاوه بر این زمان رسیدگی و پروسه دادرسی پرونده به خاطر رعایت برخی نکات مربوطه در طی رسیدگی توسطوکلا، کاهش می یابد. فردی که این مراحل را طی نموده باشد می‌تواند در تمام محاکم حقوقی و کیفری از اشخاص حقیقی (افراد) یا اشخاص حقوقی (شرکت‌ها و موسسات) در تمام مراحلِ مختلفِ رسیدگیِ قضایی وکالت نماید. انتخاب برترین وکیل مشهد برای تمام ساکنین شهر مشهد و حتی شهرستان های دیگر از اولویت های افرادی می باشد که درگیر پرونده می باشند. به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند.