دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-کدام وکیل

زمانی که وکیلی این پروانه را کسب کند به عنوان وکیل پایه یک و یا پایه دو اجازه قانونی برای بررسی امور حقوقی را خواهد داشت. وکیل مهتاب مرادی گروه حقوقی وکلای پایه یک دادگستری پذیرش انواع دعاوی حقوقی کیفری خانواده چک قرارداد ها و … اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم.

بهترین وکیل خانم در تهران

آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند. ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق مجله خبری وکیل بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. آقای دکتر محبی وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری، داور و حقوقدان ایرانی می باشند. مدتی در رشته اقتصاد تحصیل نمودند و پس از آن تحصیل در رشته حقوق را در دانشگاه تهران آغاز کردند.

دعاوی مالی

در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با تهران وکیل همکاری می نمایند. دفتر حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد. موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و…

تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. آقای حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران و 12 سال سابقه کار دارند. پژوهشگر برتر کشور و بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن می باشند.

  • قبل از این که وکیلی را انتخاب کنید باید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی می تواند کارها و مشکلات حقوقی تان را به نفع شما حل کند.
  • ضمن اینکه وکلای ما تا رسیدن به موفقیت، شما را همراهی خواهند کرد.
  • آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه کمی آسان‌تر از آزمون کانون وکلای دادگستری است ولی در روش برگزاری و طی دوره کارآموزی به یکدیگر شباهت دارند.
  • از این رو تنها در دقیقه شما باید پیدا کردن بهترین وکیل در تهران باشد.

انجام کلیه امور مربوطه به ثبت شرکت، تغییرات شرکت، ثبت علامت و برند تجاری و همچنین تمام امور پس از ثبت مانند اخذ کد اقتصادی، اخذ کارت بازرگانی و .. این یک نمونه از مشکلاتی است که شما با یک وکیل حرفه ای و کاربلد کار نمی کنید و این مشکلات هم ایجاد می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه حقوقی دادارمنش می‌باشد. دارای سرعت بالا برای انجامِ به موقع فرآیندهای پرونده و همچنین صبور بودن برای رسیدن به بهترین نتیجه در زمانِ درست. اهل مطالعه بودن و اطلاع داشتن از جدیدترین تغییرات قانونی در رابطه با حیطه‌ی کاری خود. آشنا بودن به تمامی روندهای دادگاهی که با پرونده‌های ملکی در ارتباط هستند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ⚖️【آپدیت1401】