دسته‌ها
اخبار

لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز + اسامی وکلای شیراز به همراه شماره تماس-کدام وکیل

امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد. هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود. یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت. همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند. همچنین مسائل حقوقی به دلیل سختی و خشونت کار، نیاز به بهترین وکیل در شیراز را دارد که بتواند فشار کاری را تحمل کند و ظرفیت روحی و روانی خود را بالا ببرد تا بتواند در این شغل دوام بیاورد.

  • بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند.
  • از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و …
  • پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید.
  • این وبسایت با هدف وکیل یاب شیراز ایجاد شده و در تلاش است که بهترین وکلای شیراز را به شما معرفی کند.

به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند. در تمام مواردی که نام برده شد،حضور یک وکیل کیفری لازم است.همچنین،افراد درگیر در دعاوی کیفری می توانند با کمک وکیل کیفری مسیر پرونده کیفری و زندگی خود را تغییر دهند. وکیل سازمانی فردی بوده که در یک شرکت کار می کند.حوزه فعالیت این وکیل پیگیری پرونده های حقوقی آن شرکت مذکور است.

وکیل دیوان عدالت در شیراز

با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست. افراد عزیز ساکن شهرستان های استان فارس مثل شیراز، جهرم، مرودشت، فسا، آباده، صدرا، کازرون، صفاشهر، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، خرامه، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، سروستان، کوار و … نیز می توانید به صورت تلفنی یا آنلاین با ما تماس حاصل نمایند و مشاوره حقوقی در شیراز بگیرند. ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند.

وکیل کلاهبرداری در شیراز

این دفتر با توجه به تجربه چندین و چند ساله در زمینه انواع پرونده های حقوقی، پاسخگوی تمامی شبهات، سوالات، نگرانی ها و مشکلات شهروندان در خصوص کلیه پرونده های حقوقی و کیفری است. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. امیر فتح پور جزو بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با 17 سال سابقه وکالت در زمینه دعاوی خانواده، ملکی، کیفری، ثبتی و غیره می باشند.

چرا باید وکیل داشته باشیم؟همانطور که وقتی مریض می شویم به دکتر مراجعه می کنیم، مسائل حقوقی را نیز باید به وکیل شیراز واگذار کنیم. هزینه وکیل طلاق توافقی یا همان حق الوکاله وکیل در شیراز برای هر وکیل متفاوت است ولی معمولا نصف مبلغ در اول کار و باقی بعد از صادر شدن رای قطعی دریافت میگردد. وکیل خوب در شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. متاسفانه بسیاری از افراد حرفه وکالت را یک صنعت چاپ پول می دانند چرا که عقیده دارند وکلا حق الوکاله های بالایی بابت وکالت دریافت می کنند اما دیده شده وکلایی با دریافت حق الوکاله ناچیزی مقابل گلوله قرار گرفته و کشته شده اند. برخی از افراد تصور می کنند وکیل باید در هر صورت از حقوق موکل دفاع کند و به رای قاضی قانع نمی شوند و توقع دارند که پیروز پرونده باشند. لغت وکیل واژه ای عربی است و به کسی گفته می شود که از طرف افراد حقیقی و حقوقی برای انجام کلیه امور حقوقی به وکیل مامور می شود تا در چارچوب قوانین و مقررات قانون مدنی وظایفی را انجام دهد و باید تا پایان پرونده حقوقی که با عقد وکالت بین طرفین انجام شده است، تمامی مسئولیت پرونده را به عهده بگیرد.

البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. غلامحسین خلیفه وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که علاوه بر حوزه فعالیت در استان فارس مشاوره غیر حضوری به تمام نقاط ایران نیز دارند و به عنوان کارشناس و مشاور حقوقی کسب و کار نیز فعالیت می کنند.

امروزه وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در شهر شیراز وجود دارد که هر روزه کارهای حقوقی زیادی را جهت شهروندان شهر شیراز انجام می دهند. وکیل خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟وکیل خوب شیراز باید به روز، امین و امانت دار، متخصص، با تجربه و دارای فن بیان قوی بوده و همچنین ویژگی هایی از جمله توانایی پیشنهاد کم هزینه ترین و سریع ترین راه حل، برخورد محترمانه با قاضی و موکل، عدم امید بخشیدن بیهوده به موکل را داشته باشد. بسیار متاسفیم که باید بگوییم در قوانین کشور ایران، قانونی که اشخاص را از این جنایات منع نماید وجود ندارد، ولی با این وجود می توانیم قاتل را محکوم کنیم. اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی حرفه اصلی وی وکالت نباشد و بخواهد به طور اتفاقی برای حل مشکلاتی اقوام خود بخواهند به دادگاه در جهت پی گیری پرونده برود با گذراندن مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه می‌تواند به این کار اقدام نماید. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حق خود و پیشبرد پرونده نیاز به یک فرد حقوقی داشته باشند اما پول و شرایط کافی برای پیدا کرد وکیل نداشته باشند با تشخیص از طرف دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق فرد در نظر گرفته می شود. برخی از مسائل حقوقی به حدی پیچیده و دشوار هستند که افراد عادی نمی توانند آن ها را به خوبی متوجه شوند و فقط یک مشاوره حقوقی قادر به درک و ساده سازی آن هاست.

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. حامد اسکندری با مجله خبری وکیل 10 سال سابقه وکالت و عضو کانون وکلای دادگستری یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشند. ایشان در زمینه ارائه مشاوره به مراجعه کنندگان خود نیز فعالیت دارند و با تبحر و تجربه بالایی که دارند درصد بالایی از پرونده هایی که به ایشان سپرده شده را به نتیجه موفقیت و دلخواه موکل خود رسانده اند.