دسته‌ها
اخبار

مشاوره حقوقی آنلاین ، تلفنی لیست مشاوران-کدام وکیل

معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. جهت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین در شیراز با شماره وکیل حامد اسکندری تماس حاصل نمایید. با دریافت مشاوره از بهترین وکیل حقوقی شیراز از تمام مجله خبری وکیل حق و حقوق قانونی خود مطلع گردید. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. اما اگر بخواهند به صورت تخصصی و دقیق تر به موضوعی بپردازند تصمیم می گیرند به عنوان مثال فقط در حوزه دعاوی ملکی یا دعاوی خانواده، کیفری و … فعالیت کنند.

دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد.

و کلاهبرداری های ملکی بیشترین آمار دعاوی دادگاه ها و دادسرا ها را به خود اختصاص داده است. بهتر است برای پیروزی در پرونده های این چنینی از یک وکیل خانواده در شیراز یا یک وکیل ملکی در شیراز استفاده نمود. شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند.

  • منظور از دعاوی ملکی یا دعاوی راجع به املاک دعاوی و اموری است که در آن موضوع خواسته یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین ناشی از یک ملک یا مال غیر منقول است اعم از زمین، آپارتمان، مغازه، عمارت، خانه دربستی، باغ و امثال این ها.
  • در دادگاه های شیراز، مانند سایر شهرها دعاوی مختلفی رخ می دهد پس مردم این شهر به وکیلی مجرب نیاز دارند تا در صورت بروز مشکل به او مراجعه کنند.
  • هزینه وکیل طلاق توافقی یا همان حق الوکاله وکیل در شیراز برای هر وکیل متفاوت است ولی معمولا نصف مبلغ در اول کار و باقی بعد از صادر شدن رای قطعی دریافت میگردد.
  • شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.
  • وکیل پایه یک دادگستری در جهت احقاق حق موکل خود هیچگونه کوتاهی نکرده و همواره از آزادی، آبرو و جان و مال او دفاع می کند.

ایشان از سال ۸۹ عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس هستند و در این سال موفق به کسب رتبه ۶ آزمون وکالت کانون وکلای استان فارس شدند. وجه تمایز ایشان وظیفه شناسی و انسان دوستی و دلسوزی در کنار مهارت و دانش ایشان است. ویژگی دیگر ایشان این است که از ابتدا مسیر پرونده را به موکل نشان میدهد و در صورتی که پیگیری پرونده نتیجه ای برای شخص نداشته باشد به مراجعه کننده اعلام و از قبول پرونده امتناع می‌کنند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است. ایشان با سابقه بالای وکالت و موفقیتی که در پرونده های حقوقی مختلف داشته است به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است.

ویژگی های وکیل خبره در شیراز

هزینه وکیل، نمی توان مقدار معینی را برای آن اعلام کرد زیرا این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شود. در رابطه با قانون های مرتبط با مهریه و روش قسط بندی مهریه، میزانی برای قسط و اقساط مهریه ثبت نگردیده است، حتی ملاکی مشخصی هم برای آن ارائه نگردیده است و همه اختیارات تعیین نمودن آن به قاضی پرونده محول شده است. رانندگی کردن در حالت مستی هم خلاف در رانندگی و هم یک جرم جداگانه در قوانین جزایی ایران می باشد. رانندگی در حال مستی هم یک تخلف به شمار می آید و مجازات دیگری به دنیال خواهد داشت. باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید.

هر یک از افراد جامعه به تناسب نوع زندگی و کار و تجارت خود ممکن است درگیر مشکلات و درگیری های حقوقی و کیفری مختلفی شوند. قطعا برای حل اینگونه مسائل افراد عادی نیازمند به داشتن یک وکیل خبره و متبحر می باشند تا به عنوان راهنما یا مشاور حقوقی در شیراز به آن ها کمک نماید. زیرا مشکلات حقوقی جزو آن دسته از مشکلات هستند که به راحتی قابل حل نیست و تعداد قانون و موادی که در قوانین وجود دارد بسیار زیاد است. پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید. به صورت کلی، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها و دعاوی به عنوان وکیل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دهد تا از حقوق موکل خود دفاع نموده و رای دادگاه را به نفع موکل تغییر دهد. معمولا وکلا در دوران کارآموزی که نزد وکیل سرپرست می گذرانند، نسبت به تمامی دعاوی تجربه کافی را به دست می آورند و می توانند وکالت آن را بر عهده بگیرند.

وکیل قاچاق در شیراز