دسته‌ها
اخبار

وکـیـل تـهــران وکیل در تهران-کدام وکیل

لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید. سایت های اینترنتی و سامانه‌های حقوقی مورد اعتماد نیز یکی از راه های انتخاب وکیل است که معمولا وکلای برجسته و با تجربه‌ای در سایت‌های معتبر مشغول فعالیت بوده و حوزه فعالیتی آنان نیز مشخص شده است. تحقیق و پرس و جو از افرادی که پرونده‌های مشابه پرونده شما داشته‌اند نیز می‌تواند در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تاثیر گذار باشد. یک وکیل حرفه‌ای، علاوه بر داشتن نزاکت، باید در عمل و گفتار خود جسارت نیز داشته باشد. از شاخصه‌های بهترین وکیل پایه یک دادگستری، فن بیان عالی و قدرت سخنوری و همچنین قدرت متقاعد نمودن موکل و طرف دعواست.

بهترین وکیل طلاق

همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید. پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. باید به موقع در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند، اگر سند، مدرک و یا اسناد دیگری از موکل دریافت کرد رسیدی به او تحویل دهد، تمامی دادخواست ها، لوایح و قراردادها را تنظیم کند و …. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود، پذیرش و مشاوره دعاوی کیفری، املاک و اراضی، تنظیم و بررسی تمامی قرادادهای ملکی، خرید، فروش، رهن، اجاره و … را انجام می دهند. پرونده های حوزه پولی و بانکی، ابطال مزایده بانکی، قبول پرونده های اجرای رای داوری و … هم از دیگر دعاوی است که توسط ایشان پذیرفته می شود.

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در انواع دعاوی حقوقی پنج سال سابقه فعالیت دارد. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد.

لیست وکیل های سایر تخصص ها در استان تهران

مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند. در این پرونده ها نیز انتخاب یک وکیل پایه یک به عنوانبهترین وکیل تهران مهم است و برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین وکیل تهران در شرق و غرب یا شمال تهران برای قبول وکالت در پرونده های کیفری می باشند. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند.

فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان حقوق و معادل آن، برای شرکت در آزمون وکالت لازم است تا شرایطی را دارا باشند و در واقع آن را رعایت نمایند. صرفا افرادی حق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا را دارند که حائز این شرایط باشند. صرفا اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوقی، فقه و حقوق و یا معادل هر یک در دروس دانشگاهی و حوزه‌ای هستند، می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند. بعد از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی وکالت ، دوره کارآموزی وکیل آغاز شده و باید ابتدا در دفتر یک وکیل پایه یک دادگستری که بیش از 10 سال سابقه وکالت دارد و فاقد محکومیت‌های شغلی این حرفه‌ است، مشغول کارآموزی گردد.

قراردادی که میان وکیل و موکل منعقد می‌گردد باید گویای رابطه خاص طرفین قرارداد و نوع وکالت اعطا شده باشد. در واقع منظور این است که در این رابطه، وکیل و موکل باید به صورت کامل و دقیق نوع وکالت را عیین نمایند که آیا وکالت اعطا شده، به صورت مطلق به وکیل داده شده یا به طور مقید. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری، معمولا در توانایی همه دانش‌آموختگان مجله خبری وکیل و وکلا نیست و باید گفت افراد باهوش و با تجربه و البته با دانش حقوقی عالی میتوانند در آزمونهای کانون وکلا موفق شده و کسب این عنوان نائل شوند. البته نکته قابل توجه این است همانند هر کاری، کیفیت در وکالت حائز اهمیت است. بنابراین، اگر پرونده مهمی دارید، بهتر است با در نظر گرفتن حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید.

  • البته کانون وکلا برای هر پرونده تعرفه‌ی مشخصی دارد ولی به هر حال همه چیز قابل چانه زنی است.
  • از امتیازات اخذ وکیل مناسب برای انجام امور قانونی، جلوگیری از صرف وقت و هزینه اضافی و کسب بهترین نتیجه ممکن است.
  • دیوان عدالت اداری یکی از بالاترین مرجع قضائی اداری در ایران می باشد که به طور کلی به تمامی اعتراضات و شکایات مردم به سازمانها و ادارات و نهادهای دولتی رسیدگی می نماید.
  • از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد.
  • وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود.

در مواردی که هیچ قراردادی بین مالک و فردی که ملک را تصرف کرده است نباشد دیگر دعوای تخلیه معنایی نخواهد داشت و باید دادخواست خلع ید را مطرح کرد و برای تنظیم آن باید ابتدا مالکیت خود را اثبات کند و بعد از آن باید تصرف غاصبانه فردی که ملک را تصرف کرده است ثابت شود. ولی از آنجایی که اکثر مردم در دعوای خلع ید، تخلیه ید، دستور تخلیه، تصرف عدوانی اشتباه می‌کنند باعث می‌شود که به نتیجه ای نرسند لذا توصیه می‌شود که با وکیل متخصص در امور ملکی مشورت نمایید. از طریق شماره تماس و یا پر کردن فرم در کمترین زمان از وکلای متخصص مشاوره بگیرید.

دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است.