دسته‌ها
اخبار

بخاری برقی قیمت جدیدترین مدل های بخاری برقی فن دار و کرسی برقی-اخگرتابش

این هیتر ابعاد بسیار کوچکی دارد و شما می توانید از آن بصورت رومیزی استفاده کنید، بنابراین در محیط های بسیار کوچک نیز قابل استفاده است. به دلیل کم مصرف بودن این هیترها موجب صرفه جویی در مصرف سوخت و هزینه ها می شوند. این دستگاه مناسب فضای بین 20 تا 50 متر می باشد بسته به شرایط محیطی . اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.

هیترهای اولیه مصرف برق بسیار بالایی داشتند و به دلیل هزینه بالای قبض برق و بازدهی پایین به تدریج برند اخگرتابش منسوخ شدند. تولید کننده‌ها در سالهای اخیر با بهبود طراحی، مصرف برق تجهیزات گرمایشی را کاهش دادند. اگر قصد خرید تجهیز گرمایشی برقی مانند بخاری یا شومینه برقی دارید، در اولین گام توان و بازدهی آن را مورد بررسی قرار دهید و از کم مصرف بودن آن اطمینان حاصل کنید.

  • هیترهای برقی فن دار، دارای پایه قابل تنظیم هستند که می توان جهت پخش گرما را تغییر داد، این بخاری ها به صورت رومیزی استفاده می شود.
  • البته با توجه به نوع عملکرد دستگاه، عملاً گارانتی دقیقی نمی‌توان برای آن تعریف کرد، اما خرید از مارک‌های معتبر این اطمینان را به ما می‌دهد که در صورت خرابی، بتوان قطعات را پیدا کرد و دستگاه را تنظیم کرد.
  • هیترهای برقی خانگی دیواری این شرکت دارای تایمر هستند و می توانید به راحتی مدت زمان روشن ماندن دستگاه را تعیین کنید، این ویژگی از مصرف اضافی برق جلوگیری می کند.
  • حتماً براتون مهم هست که بدانید در ساخت این دستگاه از چه قطعاتی استفاده شده و این قطعات در دستگاه چه نقشی بر عهده دارند.
  • این هیتر دمنده گازی دارای دمپرهای فلزی است که از طریق آن کاربر می تواند سمت جریان هوای گرم را تنظیم نماید.

بله، شما می توانید از سایت آرتا الکتریک تمامی برندهای معتبر بازار را به صورت اینترنتی بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. بله ما این محصول را بگونه ای طراحی کردیم که اگر دستگاه بیش از حد گرم شد خاموش شود و این عامل نقش موثری در ایمن بودن آن دارد. نه این امر صحت ندارد و با توجه به اینکه امواج ناشی از این هیترها در معرض امواج خورشید قرار نمی گیرند هیچگونه ضرری برای بدن ندارند.

هیترهای دمنده برقی این شرکت را می توان در سه حالت مختلف دمایی استفاده کرد و زمانی که درجه دمایی بالا نیاز نیست می توانید توان پایین را انتخاب کنید تا با کمترین میزان مصرف برق کار کند؛ در نتیجه ماهیانه هزینه کمتری بابت مصرف برق پرداخت خواهید کرد. ما این دستگاه ها را بصورت خانگی و صنعتی طراحی کردیم و شما برحسب محیط می توانید ظرفیت مورد نظر را انتخاب کنید. در ادامه مطلب توضیحات کامل تری در مورد این هیتر و ظرفیت های متعدد آن آورده شده است.

هیتر برقی دیواری Sanford مدل H221

همانطور که از نام این بخاری‌ها پیداست، تابش گرما یکی از ویژگی‌های متمایز این بخاری با سایر بخاری‌های برقی است. در بخاری برقی تابشی از چندین المنت استفاده می‌شود و معمولا یک سطح بازتابنده (معمولا آلمینیوم تقویت شده) در بخش پشتی المنت‌ها قرار داده می‌شود. برخی از این بخاری‌ها دارای 2 تا 3 المنت بوده و توانی بین 500 تا 3000 وات دارند. در این بخاری‌ها می‌توان با انتخاب تعداد المنت‌هایی که می‌خواهید روشن کنید، میزان گرمادهی بخاری را مشخص مرد.

کلید قطع کن

از مهمترین اجزای سازنده هیتر می باشد که از نوع آکسیال انتخاب شده است. فن های آکسیال دارای پره های محکم بوده و عمل دمش هوای گرم را انجام می دهند و به این طریق هوای گرم را وارد محیط می نمایند. فن های آکسیال کاربردی ترین فن های مورد استفاده در تجهیزات صنعتی می باشند. المنت ها عمل اصلی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی را انجام می دهند.

این افراد بدون هر نوع محدودیت سن، تحصیلات، زمان و تجربه کاری و فقط نیاز به داشتن یک گوشی هوشمند یا تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی می باشند. روش کار به این شکل است که نمایندگان سیار در سایت های فروش آنلاین (دیوار و شیپور و …) یا شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام، فیس بوک و تلگرام، محصولات هیمورا را تبلیغ می نمایند. وقتی مشتری درخواست محصولی را از آنها نمود نیازی نیست تا در مورد محصول توضیح داده شود کافی است شماره تلفن مشتری را به کارشناسان فروش پیامک نموده تا آنها پیگیری مراحل فروش کالا شوند. زمانی که این محصول به فروش رفت، درصد معینی از سود حاصل به حساب نمایندگان سیار واریز می شود. همانطور که اطلاع دارید مشتریان بالقوه به عنوان بهترین نمایندگان فروش و تبلیغ برای محصولات هستند.

هیتر یا همان کوره هوای گرم یک سیستم حرارتی غیر مستقیم برای استفاده صنعتی می باشد این نوع هیتر دارای محفظه احتراق و سه الی چهار پاس حرارتی، سوپاپ اطمینان، فن دمنده و مشعل و تابلو فرمان می باشد. در واقع نقش اصلی را در این سیستم مشعل به عنوان منبع حرارتی ایفا می کند. بدنه هیتر چتری اصلی ترین بخشی آن بوده که دیگر اجزا روی آن نصب شده و نگهداری می شود. هیمورا در ساخت هیترهای چتری از بهترین متریال ها یعنی استیل استفاده کرده تا عمر دستگاه و استحکام آن را افزایش دهد.

قیمت بخاری برقی از بهترین برندها و خرید آنلاین

بخاری برقی قیمت جدیدترین مدل های بخاری برقی فن دار و کرسی برقی-اخگرتابش